Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Iets te vaak al van die uitbrakloopjes gehad, gelukkig voel je je naderhand vaak weer een stuk fitter.

Wel een bloedneus gehad op 4.5km (geen idee waarom, misschien warmte?) maar gelukkig kon ik een zakdoek van iemand krijgen en lekker met een neusgat dicht gelopen tot de 5.5 en toen was t weer gestopt 
. Met mijn lijfspreuk
ik loop al een tijdje met een gelijkaardige blessure denk ik maar dan aan mijn knie.
Ik dacht dat ik er wel vrij snel doorheen zou lopen, en het vanzelf wel zou opknappen, maar het wordt er niet echt beter op... Vind het echt naar, tot het weg is maar rust nemen, maar ik wil zo graag weer een rondje doen
Met mijn lange poten ook. Bovendien zie je duidelijk dat doorheen mijn blessure dit nog trager geworden is. Komende wekend dus focus op pace! Ik weet dat spotify hier lijsten voor heeft, heeft apple music dat ook? Kine zei wel dat ik eerst echt met een metronoom moet lopen, tot ik het een beetje door heb. Mikken op 170/min. Klonk heel logisch, tis net zoals bij paarden haha. Hoop dat dit gaat helpen
.