Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:12

Tja, daar is niets mee tegen in te brengen, nu nog een contract op stellen. En misschien is het niet zo vreemd om gewoon voor een bepaald percentage eigenaar te blijven. Hoeft niet veel 10% of zo want word het een hele grote dan is bij verkoop het mooi meegenomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:23

Wie weet gaat alles nu plots wel goed en herstel je veel sneller dan je verwacht. Als als als... als mijn tante ballen had, dan was het mijn oom :+
Wij kunnen onze visie wel geven, uiteindelijk ben jij diegene die de eindbeslissing neemt. Hij blijft sowieso altijd aan jou gelinkt omdat je de fokker bent, dat kan niemand je ooit nog afnemen.

Hannanas

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:48

Kun je hem jouw naam meegeven als zijnde zijn fokker?
Hoe dan ook is hij wellicht wel je eerste top-product van een andere tak paardensport: de fokkerij. Wie weet ga jij daar heel succesvol in worden, en zal je naam regelmatig genoemd worden als fokker van livano & co.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 16:28

Ik doe geen uitspraken
Het is jouw beslissing en je bent echt capabel genoeg om een weloverwogen besluit te nemen.
Je klinkt vandaag goed daar ben ik blij mee

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 19:32

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 22:01

Prachtige baby, Alice !

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 11:45

Je hebt echt een prachtige baby Quir! En hopelijk krijg je snel een nieuwe drain en heb je minder pijn. Ik leef in ieder geval met je mee aan de andere kant van de wereld.

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:15

Hoe gaat het vandaag?

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-16 20:51

Het gaat niet zo goed. Heb erg veel pijn en slaap heel slecht. Af en toe uurtje, omdat ik zo enorm gesloopt ben.

Hersenvliezen in mijn rug zijn door de zó hoge druk gescheurd oid. Voelde t knappen als een waterballon. Erg pijnlijk dus, ook weer veel uitstralende zenuwpijn naar beide benen en flinke bult vocht op mn rug. Dat laatste doet vooral door de druk pijn op toch al pijnlijke rug...

Maar toch wachten op een nieuwe drain, laat nu wel weer zien hoe hoog de druk wordt en dat ik dus ook echt niet zonder drain kan. Ook een van de boorgaten in mijn schedel lekt vocht. De wond is nu ver genoeg dicht dat het hersenvocht daar niet meer door heen lekt, maar wel vocht onder de wond. Voelt niet tof. Zeker omdat de wond nog wat gevoelig is van de operatie.

Klinkt heel stom, niemand wil immers geopereerd worden, maar "kijk er wel naar uit". Niet zozeer de operatie zelf (daar kijk ik eerder tegen op, zeker na de laatste keer dat de drain geplaatst is), maar gewoon weer terug een (hopelijk goed werkende) drain. Ik voel me nu veel beroerder dan met de hersenvliesontsteking en buikvliesontsteking, terwijl ik toen toch wel echt heel ziek was.

Zoveel plannen, wil zó graag weer terug leven, in plaats van overleven. Maar oei, vraag me steeds vaker af of dat ooit nog wel gaat gebeuren... Als ik maar in ieder geval weer terug op t paard kom.
Leven in plaats van geleefd worden... :)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 20:55

Ik snap dat je er naar uit kijkt meid, van het gezeur af hopelijk, weer leven en gewoon goed gaan dit keer! Ik hoop het toch zo voor je

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 20:56

Snap ik ook. Wanneer houdt die miserie eens op voor je. :(:)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 21:02

Nog maar weer een :(:) Alice. Ik hoop zo dat het snel weer de goede kant op gaat voor je! Dit is toch geen leven zo... -O-

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 21:49

Damnn wou dat ik meer voor je kon doen dan alleen maar meeleven en je sterkte wensen.. :+:

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 22:22

Van mij ook weer een dikke :(:) , nee twee :(:) :(:) . Of nee, zo zijn het er zelfs drie.
Wat vreselijk voor je allemaal, niet te geloven dat een mens zoiets kan doorstaan zonder er aan onderdoor te gaan. Daar sta ik toch iedere keer weer versteld van, hoe sterk je toch op de één of andere manier moet zijn om dit allemaal te kunnen overleven.
Ook niet te geloven dat je niet nu al in aanmerking komt voor een nieuwe drain. Kijken ze thuis ook nog naar al die waarden en of de bacterie weg is of zich toch weer vermeerdert?

Je houdt je al ongelofelijk taai, dus dat is geen opmerking nu: houd je taai, maar toch: Doorzetten is het enige dat je nu kan, dus dat doe je dan ook maar...

WithinGirl96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 22:48

:(:) Ik leef zo met je mee! Kon ik maar iets voor je doen, maar ik ben maar gewoon een verzorgende.. :(:)

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 23:38

jee.... wat kan je t goed omschrijven... laat je de arts ook lezen wat je schrijft?
simpelweg, beterschap gewenst....!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 23:59

;( :(:)

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 07:01

Jij komt weer op het paard.
Ze staat op je te wachten.
Kop op meisje
Ik weet dat het nu echt bagger gaat, maar twijfel daar nou niet aan.
Jij knapt op alleen al van het zien, knuffelen, poetsen en bij de paarden zijn.
Knuffel Afbeelding

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 07:14

:(:) ik kan je voor nu alleen maar een hele dikke knuffel geven om deze moeilijke tijd door te komen. En kom op niet de moed opgeven, je kan het!! Ik begrijp uit je verhaal waarom ze willen wachten met een nieuwe drain, maar kun je niet nog eens overleggen? En dan straks wat comfortabeler naar jullie nieuwe leven in Zweden.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 07:32

Kom op Alice, je kunt het! Straks een nieuwe drain en een nieuw huisje in Zweden, paardjes aan huis, dan gaat je nieuwe leven beginnen hoor! :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 09:36

ik post niet heel vaak en ben altijd onder de indruk van je doorzettingsvermogen, maar nu zie ik toch ook enige verslagenheid terug. Hou vol Alice!

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:13

Hou vol alice, niet opgeven hoor nadat je al zo lang zo vreselijk sterk bent.

Ik kan me niet voorstellen hoe vreselijk naar je je voelt en kan helaas niets anders dan je vanaf deze kant een hart onder de riem steken en veel sterkte en kracht wensen. Ik duim ervoor dat ze je snel weer een drain geven zodat je in ieder geval van die enorme hoge druk afbent.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:31

het houdt toch ook nooit op ;( Ik sluit me aan bij de woorden van Spekkie.

(ik had een kaartje naar het ZH gestuurd, hopelijk wordt die doorgestuurd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:45

Als het echt niet gaat, ga dan terug naar het zh. Op deze manier hou je het ook niet vol :(:) flink balen natuurlijk dat je die termijn van 4 weken niet haalt maar als je het niet trekt dan moeten ze maar een oplossing zoeken.

Ik gun je niks liever dan dat je alle dromen kan waarmaken die je nog hebt. Maar de eerste eis is dan wel dat je zelf ook je grenzen aangeeft. Er overheen gaan helpt niemand en vooral jezelf niet.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 17:01

-O- :(:)