Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 09:57

Wow, gave stash!
Die lipstiscks <3

En de Lorac palette wil ik ook, maar is inderdaad niet meer te krijgen -O-

@belletessa: heb je al een pore minimizing primer geprobeerd zoals de Porefessional?
Werkt super goed!

Ik heb vandaag de LM tinted moisturizer op, de normale, niet de oil free die ik gister op had en wow, deze is fijn!!!
Heb ook een andere kleur, Cameo en deze past perfect bij mijn huidskleur.
Dit gaat hem worden!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:01

Ze liggen op volgorde van aanschaf :') Zo staan ze ook in mijn la.
Ja best veel roodtinten en rozetinten. Erg weinig bruin omdat die me vaak bleek maken. Alleen Modesty doet dat niet en ook VivaGlam 6 gaat heel goed :)

Ik noem ze allemaal, van links naar rechts:
Steady Going, Please Me, Plumful, VivaGlam Rihanna, Speak Louder, Diva, Fusion Pink, On Hold

Rij 2:
Syrup, Media, Modesty, Amorous, Dare You, Lingering Kiss, Rebel, VivaGlam VI, VivaGlam IV

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:04

DnT schreef:
Wow, gave stash!
Die lipstiscks <3

En de Lorac palette wil ik ook, maar is inderdaad niet meer te krijgen -O-

@belletessa: heb je al een pore minimizing primer geprobeerd zoals de Porefessional?
Werkt super goed!

Ik heb vandaag de LM tinted moisturizer op, de normale, niet de oil free die ik gister op had en wow, deze is fijn!!!
Heb ook een andere kleur, Cameo en deze past perfect bij mijn huidskleur.
Dit gaat hem worden!

Nee, nog nooit geprobeerd, hoor wisselende verhalen maar is het proberen waard. Raad je die aan of eventueel ook andere ervaringen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:05

Die vind ik heel fijn, maar hangt wel van je huidtype af en hij is vrij prijzig.
Als je eerst wil proberen of je het uberhaupt wel fijn vind, er zitten namelijk vaak best veel siliconen in, dan zou ik eerst voor de L'Oreal Magic Blur gaan.

Makkelijker te krijgen, goedkoper en heeft ook het pore minimizer effect.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:07

BelleTessa, ik gebruik zelf Dior Pore Minimizing primer. Eigenlijk hetzelfde als de Porefessional alleen dan een ander merk. Die bevalt me erg goed.
Heb ook nog een testertje van Porefessional en al vaker gebruikt. Moet bij die wel opletten dat je geen droge velletjes hebt, dan zit hij niet zo mooi. Maar nu heb ik nette gladde huid en zit hij erg mooi. En ook bij allebei duidelijk minder zichtbare porieen.

Ik zal nog even nieuwe Estee Lauder mascara bestellen. Zat al te wachten op de aanbieding :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:07

Op mijn wishlist staan trouwens oa nog Russian Red, Captive, en voor vd zomer een iets fellere roze waar ik de naam even van kwijt ben (dacht Pink Nouveau) en misschien Costa Chic, maar die moet ik echt eerst uitproberen. Mystic lijkt me ook nog mooi. Ach, teveel dus :=

@BelleTessa, ik heb wel wat porien rond mijn neus en op mijn voorhoofd, maar die zie je alleen als je erg dichtbij komt. Een primer zou het iets meer moeten egaliseren, heb je dat al eens geprobeerd?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:09

Die bedoel ik inderdaad :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:10

Linoleum:
Ik heb juist ook kleine droge velletjes op m'n neus, dat maakt het een lastige plek.
Die van Dior is nog duurder ook..

Djilna:
Nee, wilde eerst meer info (van jullie o.a. ;) ) voor ik primer ga aanschaffen.

Het gaat er bij mij echt om dat wanneer ik foundation gebruik op en rond m'n neus, je ze ziet zitten op de poriën lijkt het wel. Lijkt dan ook weer droog te zijn.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 10:11

Wat gaan jullie weer hard op deze vroege ochtend _O-

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:12

Ja het is rustig op m'n werk, dan doe ik liever nuttigere dingen :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:12

Blend je je foundation wel goed in je huid en heb je wel de juiste foundation voor je huidtype?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:14

:)) Hier niet rustig maar ik heb opstartproblemen. Dan is dit fijn op gang komen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:18

Hier rustig en ik heb gewoon geen zin :')

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:21

BelleTessa schreef:
Linoleum:
Ik heb juist ook kleine droge velletjes op m'n neus, dat maakt het een lastige plek.

Djilna:

Het gaat er bij mij echt om dat wanneer ik foundation gebruik op en rond m'n neus, je ze ziet zitten op de poriën lijkt het wel. Lijkt dan ook weer droog te zijn.

Van Catrice is er een primer die poriën ed opvult(prime and fine), die kost slechts 5 euro. De werking van de poreffessional komt vooral door de siliconen, daar hoef je dus geen dure primer voor aan te schaffen imo.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:22

Breng foundation aan met mn vingers, ben nog zoekende naar de perfecte foundation en de daarbij behorende eventueel kwast.
Ik heb beetje lastig huidtype, vette wangen en voorhoofd, grove poriën op en rond m'n neus, ook m'n kin met poriën en glimmend.
Wil eigenlijk keer laten testen in een winkel zoals Douglas welke nou goed aansluit bij mijn huidtype.

EDIT: kan ik m'n UD eyeshadow primer niet gebruiken op m'n neus eigenlijk?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:23

Btw, ik heb vandaag maar meteen mijn Loracpalet gebruikt :))

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:24

Mooie stash zeg!! :D
Als ik dat vergelijk met de mijne dan stelt die van mij niks voor _O- Maar bewaar jij nou serieus elke doosje van mac lipsticks?? :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:26

Dank jullie wel allemaal trouwens :)

Die van mij een jaar terug ook niet ;) Toen pastte het nog allemaal in 4 mandjes.. Ik denk dat 70-80 % van wat jullie zien sinds okt/nov 2013 is aangeschaft en daarvan weer het meeste (iig lipsticks en MAC +Lorac+Nakedoogschaduw) sinds juni dit jaar.. :o

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:27

Jeetje _O- _O-
Ik heb 2 mac lipsticks :') Maar tis maar goed aan de ene kant dat er hier geen maccounter in de stad zit :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:29

En ja, ik heb ze allemaal in de MACdoosjes, behalve Speak Louder die ik van iemand hier overgenomen heb ;). In dit geval omdat ik dan meteen zie welke lipstick het is, anders moet ik ze op de kop zetten en dat is lastig met een ronde dop :P
Laatst bijgewerkt door Djilna op 16-12-14 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Yonker schreef:
Jeetje _O- _O-
Ik heb 2 mac lipsticks :') Maar tis maar goed aan de ene kant dat er hier geen maccounter in de stad zit :=

Ik had er tot eind juni ook 2 :o :+

Anoniem

Steady Going ziet er mooi uit, wat is dat er voor eentje?

linoleum

BelleTessa schreef:
Linoleum:

Djilna:

Als je omrekent naar prijs per milliliter is er de Benefit zelfs duurder dan de Dior bij Ici met klantenkaart. Valt heel erg mee.
Maar het klopt, idd voornamelijk siliconen. Dus dan kan je naar de Catrice kijken als je eerst wilt proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:31

De Catrice vond ik niet fijn, accentueerde elk droog plekje, maar als je zelf wat vetter bent, werkt hij waarschijnlijk juist wel heel fijn.