Ik zag deze voorbij komen op facebook. 27 tattoos voor de disney liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauraa90 schreef:Haha ik ga binnenkort ook een afspraak maken voor mijn Disney tattoo, ook al denk ik niet dat veel mensen hem zullen herkennen als zijnde Disney maar dat maakt niet uit. Het is namelijk alleen maar een stukje tekst; 'Curiosity often leads to trouble' van ....... wie weet het?
Yasmine schreef:Lauraa90 schreef:Haha ik ga binnenkort ook een afspraak maken voor mijn Disney tattoo, ook al denk ik niet dat veel mensen hem zullen herkennen als zijnde Disney maar dat maakt niet uit. Het is namelijk alleen maar een stukje tekst; 'Curiosity often leads to trouble' van ....... wie weet het?
Ahh leuk! Ik vond "We're all mad here" altijd zo tof. Ik ben al jaren verliefd op deze tattoo, de vorm ook
[ Afbeelding ]
Balou_k schreef:Emmaa_ schreef:Laseren is duur, je hebt erg veel behandelingen nodig voor een vrij minimaal resultaat (geloof echt 30 ofzo), en het schijnt echt veel en veel meer pijn te doen dan het überhaupt laten zetten...
Kan zijn dat ik het fout heb hoor, nog nooit echt naar gekeken..
De prijs is gelukkig geen probleem, ik vroeg me alleen inderdaad wel af hoeveel behandelingen nodig waren!
Wellicht kan ik de tattoo beter laten 'bewerken' ik ben helemaal hiernaar vergeten te vragen toen ik gisteren mijn afspraak voor de tattoo maakte.
Bedankt voor je berichtje!