Thanks Solarpleure, die spierpijn dacht ik al dat ik daar even doorheen moest, dus ik ga er maar braaf mee door Bhri, ik hoop dat de mooie resultaten ook voor mij zullen werken (hangt er vooral van af of ik de 30 dagen daadwerkelijk doorzet gok ik ) In ieder geval heb ik al wel zin om de veranderingen te kunnen zien
Wat leuk om te lezen dat er nog zoveel fanatiekelingen zijn!
Een tijd geleden zat ik ook in het topic en probeerde ik ook zo fanatiek te zijn! Ik ben toen (helaas) heel lang uitgeschakeld geweest door een ziekte. Inmiddels bootcamp ik (vanaf januari) twee keer in de week en probeer ik één keer in de week iets van Jilian te doen! Afgelopen donderdag ook weer en een spierpijn in mijn buik dat ik had Helaas zat er ook iets niet goed in m'n rug, dus dat was jammer.
Ik ben sinds gister met level 3 begonnen. Wat viel me dat zwaar! Nu ben ik ook al grieperig sinds dinsdag, dat helpt ook niet. Vandaag ging al beter, maar ik vind de overgang naar 3 t zwaarst. Elk level 9 trainingen gedaan over 1 dagen, dus erg tevreden. Merk wel dat ik meer last krijg van mn knieeen bij dit level. En wat hierna doen om de boel te onderhouden? Om de dag level 3?
Maar die is ook weer 30 dagen toch? Ik hoef hierna niet meer spieren, ik wil alleen behouden wat er nu is..
Chessie
Geplaatst: 09-03-14 10:05
Je kan er ook voor kiezen om die 4 dagen in de week te doen, Jillian raadt daarvoor 5 a 6 dagen per week aan, met 1 of 2 rustdagen. Maar je kan hem altijd anders doen zoals je wilt
Hier voor de 3e keer bezig met BR.. pff.. die laatste maand is toch weer pittig (maar daardoor juist leuk )
Linnie050
Geplaatst: 09-03-14 17:29
Hallo,
Ik wil mij ook graag melden hier. Ik wil graag wat kilo's afvallen en aan mijn conditie werken. Helaas heeft mijn lease paard zich gisteren verstapt en kan daar van de week alleen mee stappen en wil graag in beweging blijven.
Ik zoek iets wat ik thuis kan doen in de avonduren voor beginners zodat ik wel in beweging blijf! Hardlopen alleen savonds durf ik niet dus vandaar misschien iets via de laptop.
Heb alleen nog pagina 1 gelezen maar zal het topic de komende dagen eens gaan door bladeren.
Ben inmiddels bij dag 9, dus nog 1 dagje en dan naar level 2. Daar kijk ik eerlijk gezegd wel een beetje tegenop, vind het niet zo erg dat het nu redelijk makkelijk gaat
fleur_yen
Geplaatst: 09-03-14 22:58
Bhri ik heb even wat lopen zoeken, maar wat een mooi resultaat op jou foto's zeg, mag je trots op zijn! Ik heb nadat je het zei ook nog maar even goeie foto's gemaakt, meten heb ik trouwens de 1e dag ook al gedaan.
xAlice, dan loop ik net een paar dagen achter op jou, ik ga woensdag beginnen aan level 2, wel erg leuk al te merken dat er zo'n vooruitgang in zit. De 1e dag waren de push ups dramatisch en gingen dus maar gewoon op de 'tuttige' knieen manier, en gister hield ik het de hele 1e ronde al vol op de normale manier. Ik moet zeggen dat ik juist ook wel weer zin heb om te beginnen met level 2, weer is iets anders
Haha thanks Nu sta ik even stil, wat echt stom is, want van zodra mijn laatste spekrandje op de buik er af is ben ik 100 % tevreden! En ga ik elke dag mijn buik knuffelen en zeggen dat ie zo moet blijven
fleur_yen
Geplaatst: 10-03-14 10:53
Lijkt me erg effectief inderdaad, om je buik te knuffelen Ik heb net voor het eerst 1kg gewichten gebruikt ipv 0.5 (ik kwam erachter dat mams ooit een set gewichten had gekocht, ziet er toch stoerder uit dan met 2 flesjes water) maar het was wel even wat pittiger dan ik gewend ben!
Hihi ja he; ik voelde me zo'n miep met mijn flesjes, maar uiteindelijk bouwt het wel snel op, en tegen het einde van de shred zat ik toch af en toe aan de 2kg gewichten Gewoon goed naar je lichaam luisteren, en als je altijd je best doet, krijg je mooi resultaat!
Ik zit thuis met griep, baal als een stekker. Was vrijdag met level 3 begonnen, dag 1 was drama, dag 2 ging al stukken beter maar gister teveel last vd griep en ook vn mn knie. Ik baal daar echt van. Heb t idee dat t door de springoefeningen komt. Morgen naar mn masseur, ga wel vragen of die mn knie in de kinesiotape wil zetten, kijken of ik dan verder kan. Heb zelf een golf/tennisarm, dus advies vn masseur is om niet zwaarder te gaan dan 0,5 kilo
Ik ga me toch maar weer eens wat vaker melden hier! Jullie verhalen motiveren mij wel Ik wil graag strakker in m'n vel en de overtollige vetjes van m'n buik eraf trainen. Ik bootcamp nu twee keer in de week, maar daar merk ik op een betere conditie en meer spieren na, verder vrij weinig van
Nu nog minder snoepen etc en wat meer Jillians filmpjes volgen, dan hoop ik dat het uiteindelijk leidt tot het gewenste resultaat.
Misschien een gekke vraag, maar merken jullie bijv. dat je putten in je benen door het sporten ook minder worden?
@Bonny, bij mij zijn de putten wel minder geworden, maar denk dat dat ook zeker te maken heeft gehad met de verandering van eetpatroon. Ik ben veel cleaner gaan eten
Gisteren weer KB gedaan Na 4 weken niks doen, pfoe, wat was hij zwaar. Heb niet alles gedaan, mag namelijk niet springen, dus kan geen enkele cardio mee doen. Vandaar ook dat ik voor KB ben gegaan en niet 30D of Ripped die in principe lichter zijn. Vandaag weer een dagje niks, morgen weer KB en dan zo langzaam opbouwen =)
Putten heb ik, wonderbaarlijk, nooit veel gehad. Maar dat komt voornamelijk door het dansen denk ik. De workouts zullen uiteraard ook helpen.
Ik ben nu lekker 2 weken vrij dus gister begonnen met level 2, dat viel nog vrij tegen. Vandaag ging alweer een stuk beter. Merk wel dat ik als ik de workout heb gedaan, ik 's avonds veel beter dans. Waarschijnlijk omdat de spieren dan nog warm/aangespannen zijn. Opeens draaide ik achter mekaar 3 pirouettes zonder te vallen.
Hehe!! Eindelijk na 2 weken rust zijn mn knieen weer normaal.. En wil ik dus vandaag weer gaan beginnen. Maar wat is het beste? Ik zat bij dag 7 van level 1 - 30 days.. Weer helemaal overnieuw beginnen bij dag 1? Of ongeveer 4/5 daagjes level 1 doen en dan over naar level 2?
Mijn knieeen worden alleen maar erger. Heb er nu ook last van bij traplopen, wel goed balen, want juist cardio heb ik de meeste behoefte aan.
@naamloos: ik zou gewoon opnieuw beginnen, kan geen kwaad. Ik heb tijdens ziekte ook maar even level 1 tussendoor gedaan. Level 3 vind ik wel het meest effectief.. Maar die knieeen..
Naamloos1
Geplaatst: 11-03-14 18:26
Irritant he Jotoma! Had ik dus ook met traplopen enz..
Misschien moet ik het toch maar een paar keer p.w. doen i.p.v. elke dag..
Ja snap ik.. Heb ik ook.. Ik ga denk ik nu gewoon elke dag doen (10 dagen level 1), tot ik last krijg van mn knie.. En dan stap ik over naar level 2 en dan met een dag rust er tussen ofzo. Hou ik het vol, dan gewoon 10 dagen level 1 en dan gewoon level 2, level 3 enz.
Pfoe, heb net dag 1 van level 2 gedaan. Ik heb nu al nachtmerries bij level 3. Maar moet zeggen, ik vind het nog steeds geweldig. Ik heb echt een hekel aan beginnen, maar elke keer als ik klaar ben voelt het toch wel goed