Bhri, ik hoop dat de mooie resultaten ook voor mij zullen werken (hangt er vooral van af of ik de 30 dagen daadwerkelijk doorzet gok ik
) In ieder geval heb ik al wel zin om de veranderingen te kunnen zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) In ieder geval heb ik al wel zin om de veranderingen te kunnen zien
Helaas zat er ook iets niet goed in m'n rug, dus dat was jammer.
Daar kijk ik eerlijk gezegd wel een beetje tegenop, vind het niet zo erg dat het nu redelijk makkelijk gaat

Nu sta ik even stil, wat echt stom is, want van zodra mijn laatste spekrandje op de buik er af is ben ik 100 % tevreden! En ga ik elke dag mijn buik knuffelen en zeggen dat ie zo moet blijven
Gewoon goed naar je lichaam luisteren, en als je altijd je best doet, krijg je mooi resultaat!
Ik wil graag strakker in m'n vel en de overtollige vetjes van m'n buik eraf trainen. Ik bootcamp nu twee keer in de week, maar daar merk ik op een betere conditie en meer spieren na, verder vrij weinig van

Na 4 weken niks doen, pfoe, wat was hij zwaar. Heb niet alles gedaan, mag namelijk niet springen, dus kan geen enkele cardio mee doen. Vandaar ook dat ik voor KB ben gegaan en niet 30D of Ripped die in principe lichter zijn. Vandaag weer een dagje niks, morgen weer KB en dan zo langzaam opbouwen =) 
Vandaag ging alweer een stuk beter. Merk wel dat ik als ik de workout heb gedaan, ik 's avonds veel beter dans. Waarschijnlijk omdat de spieren dan nog warm/aangespannen zijn. Opeens draaide ik achter mekaar 3 pirouettes zonder te vallen.
Ik heb nu al nachtmerries bij level 3.