Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riverrr schreef:Wat een lieve en fijne reacties op mijn droom. Ik wil er zeker iets mee. Hoe waar en wanneer weet ik niet, maar dat zal vast goed komen.
Joolien: Hahaha schreeuwen tegen je "duiveltje". Ben je niet bang als je het zo wegstopt dat het dan later weer heel erg naar boven komt? Of is het geen wegstoppen, maar het echt ook zo voelen en dus inderdaad de baas zijn? Dat laatste vind ik moeilijk. Ik weet ik theorie precies hoe ik zou moeten denken en doen, maar mijn gevoel doet (nog) niet mee.
Gruis: Wat fijn dat je weer kan genieten! ik hoop dat het een top ervaring wordt.
Wat je als laatste verteld herken ik ook. Ik heb in mijn goede periodes ook geen behoefte om iets aan oefeningen te doen. Voelt dan als niet nodig. Het is inderdaad heel mooi om je aandacht weer ook bij andere dingen te hebben. Dat je ook weer leeft en dat voelt.
Denk je echt afgevlakt te zijn? Want je voelt duidelijk een hoop vreugde over de wedstrijd en dat is iets heel moois toch? Lijkt het niet vlak, doordat je van die enorme dalen heb gehad?
Het is zo fijn dat het nu weer zo goed gaat. Andere medicatie kan dat misschien weer veranderen.
Gruis schreef:Gister helaas weer helemaal mis met mij- en waar het vandaan kwam?... Hele dag verschrikkelijk rot gevoeld en de paniekaanval kwam in de avond. Was echt helemaal wanhopig. Gevolgd door een lekkere migraine aanval en het feest was weer compleet.
![]()
Ben er echt ff he le maal klaar mee.