[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaraatje

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:54

http://www.twingle.nl/

Je kan ut beste gewoon de lang extra breed bestellen.
Het maakt namelijk niet uit of je eigen haar korter is. Als jou eigen haar er maar helemaal in gaat.

Ik heb een complete set besteld incl haak en droogkap.

Ze zijn van echt stevig materiaal gemaakt. Doet er dus denk ik heeeeel lang mee.

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 08:33

Werken ze goed? :)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:27

Bestel ze op ebay, vind je ze vele malen goedkoper!

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 15:53

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 15:54

Hoe moeten wij dat weten :+?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 15:55

Misschien is het handig daar ook een duidelijke, huidige foto van jezelf bij te plaatsen :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:13

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:26

Qua kleur moet het vast wel lukken nardxash, maar qua model wordt het vaak al iets lastiger (tenzij je makkelijk haar hebt) aangezien het bij sterren door top stylisten gedaan wordt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:43

Lidewijke schreef:
Ik denk dat je gelijk hebt.. Maar vind dat oranjerode zo mooi.. :(
Nu goed, waarschijnlijk zie ik er zo nog ziekelijker uit dan nu al het geval is, mss moet ik toch maar bij mijn eigen kleur blijven..
Ik zoek nog even verder of er een bepaalde tint rood is die me toch zou staan. Zijn daar handige sites voor dat jullie weten? Ben al even aan het googlen, maar kom niet echt op iets goeds..

Roodtinten zijn altijd warm, en het is inderdaad prachtig maar dan moet het wel bij je passen natuurlijk.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:48

elkee schreef:
Qua kleur moet het vast wel lukken nardxash, maar qua model wordt het vaak al iets lastiger (tenzij je makkelijk haar hebt) aangezien het bij sterren door top stylisten gedaan wordt :j

Op zich heb ik wel makkelijk haar van mezelf maar als je het naar achteren kamt is het wel lastig af en toe

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 19:49

Wist iemand nog iets voormij :=

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 20:10

Ik denk niet dat superkort je staat, maar een hele toffe schuine bob staat onwijs gaaf denk ik :D

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:29

Even een vraagje voor de roodharigen.
Hoe zorgen jullie dat het niet snel vaal wordt?

Het was zo rood bij mij:

Afbeelding

Maar nu is het lelijk licht rood aka bruinachtig. :+

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:46

Kis heeft de Kerafresh voor asblond en ook voor rood haar, ik ben helemaal niet van merken zoals Kis maar dit werk wel heel goed. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 14:06

Rood verven is gewoon een hel :') was dat bijhouden zo beu dat ik er maar vanaf gestapt ben :n heb helaas dus ook geen tips.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:03

Ja het is ook wel een lastige kleur om mooi te houden ja. -O-
Twijfel nu ook of ik het weer rood ga doen, of dat ik voor een andere kleur ga. :P

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:59

Bizzybijtje schreef:
Lidewijke schreef:
Ik denk dat je gelijk hebt.. Maar vind dat oranjerode zo mooi.. :(
Nu goed, waarschijnlijk zie ik er zo nog ziekelijker uit dan nu al het geval is, mss moet ik toch maar bij mijn eigen kleur blijven..
Ik zoek nog even verder of er een bepaalde tint rood is die me toch zou staan. Zijn daar handige sites voor dat jullie weten? Ben al even aan het googlen, maar kom niet echt op iets goeds..

Roodtinten zijn altijd warm, en het is inderdaad prachtig maar dan moet het wel bij je passen natuurlijk.

Eigenlijk is dat precies waar ik naar op zoek ben, een beetje warmte te krijgen in mijn uitstraling. Maar mss kan ik dan toch beter mijn heil zoeken in makeup/kleding?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 17:05

Ik ga morgen maar weer eens naar de kapper voor een knipbeurt. Verven laat ik alleen door mijn thuiskapster/kennis doen want dat vertrouw ik niet meer :')
Wat denken jullie: stuk eraf of alleen de puntjes?
Ik vind het altijd een beetje rot dat ik heel dun haar heb, als ik het dan los draag kun je er bijna doorheen kijken.. >;) Mijn vriend vind het heel leuk dat mijn haar nu wat langer wordt, maar ik irriteer me er aan. Ik moet elk uur mijn haar borstelen omdat het anders van die strengetjes worden, zucht.
Ik zit er aan te denken om het te knippen tot mijn sleutelbeen, dus een goede 10 cm er af..
Helaas kan ik geen foto plaatsen van hoe het nu is want ik zit op een leenlaptop, mijne is namelijk stuk :( Zal zo even kijken of ik iets op facebook kan vinden!

Edit; ik zit te denken aan deze lengte (zonder de schuine lok) https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 7918_n.jpg

Het is kwa lengte nu ongeveer zo: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5514_n.jpg
(iets langer, dit is alweer 3 maanden terug)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 18:23

Lidewijke schreef:
Bizzybijtje schreef:

Eigenlijk is dat precies waar ik naar op zoek ben, een beetje warmte te krijgen in mijn uitstraling. Maar mss kan ik dan toch beter mijn heil zoeken in makeup/kleding?

Natuurlijk, maar een warme haarkleur past gewoon niet bij je huidtint. Ik zou het inderdaad gaan zoeken in kleding en make-up. :j de haarkleur die je nu hebt vind ik overigens mooi bij je hoor, bruintinten staan je ook mooi.

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 11:33

Noliita schreef:
Even een vraagje voor de roodharigen.
Hoe zorgen jullie dat het niet snel vaal wordt?

Het was zo rood bij mij:

[ Afbeelding ]

Maar nu is het lelijk licht rood aka bruinachtig. :+

een goede kappersshampoo gebruiken voor gekleurd haar + makser.

ik zou je zeker aan raden om een color fresh te gebruiken van wella.
dat is een flesje met een kleur erin op gelbasis.gewoon wel vloeibaar.
na het wassen doe je dat in je haar, laten intrekken (hoelang je wilt, van 5 minuten tot een half uur) en dan uitspoelen. je kleur is dan weer opgefrist. het is geen verf of spoeling.
http://www.extendshoppen.se/images/301/900x600/wella-color-fresh-roda.jpg

http://static2.thcdn.com/productimg/0/600/600/81/10552781-1319019681-76618.jpg

waar je ook voor kan kiezen is een masker met roodpigmenten erin
http://nyheter24.se/modette/filippa/files/2013/02/wella.jpg

ik zeg niet dat je alles van wella moet nemen maar dit zijn gewoon wat voorbeelden.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:59

Hallo iedereen,

Ik heb extensions gekocht (blond) om te combineren met mijn ombre haar (mijn haar is donkerbruin en onder is het korenblond, extensions waren net wat te licht). Nu heb ik ze met een vriendin (die vaak haar haren verft) geverfd, maar nu zijn ze grauw uitgeslagen in plaats van mooi bruin naar blond! Ze zijn aan de bovenkant heel grauw bruin (doet een beetje aan zwart denken) en aan de onderkant zijn ze asblond. M'n vriendin heeft dit dus ook nog nooit gezien [heeft vaker blonde extensions bruin geverfd], en we vragen ons af hoe we dit op moeten lossen...

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 01:01

Je hebt je extensions geverfd?!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 01:03

Ja :) Is echt mensenhaar dus je kan er alles mee doen wat je wilt.
Die vriendin heeft al vaker extensions gekocht & donkerder geverfd :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 09:43

IMANDRA schreef:
Hallo iedereen,

Ik heb extensions gekocht (blond) om te combineren met mijn ombre haar (mijn haar is donkerbruin en onder is het korenblond, extensions waren net wat te licht). Nu heb ik ze met een vriendin (die vaak haar haren verft) geverfd, maar nu zijn ze grauw uitgeslagen in plaats van mooi bruin naar blond! Ze zijn aan de bovenkant heel grauw bruin (doet een beetje aan zwart denken) en aan de onderkant zijn ze asblond. M'n vriendin heeft dit dus ook nog nooit gezien [heeft vaker blonde extensions bruin geverfd], en we vragen ons af hoe we dit op moeten lossen...

mogelijk door gebrek aan roogpigment je zou er een blikje tomatenpuree in kunnen smeren goed in laten trekken en dan uitspoelen kijken of het verschil maakt. Duurdere oplossing in het grauwe oververven met iets waar roodpigment in zit

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 10:21

Ik heb zwart geverfd haar en er nu al een maand of 3 niets meer in gedaan... wil van het zwarte af!kan ik er met midden/donkerbruine spoeling over? zodat het.nog redelijk donker is maar niet zwart?