Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lidewijke schreef:Ik denk dat je gelijk hebt.. Maar vind dat oranjerode zo mooi..![]()
Nu goed, waarschijnlijk zie ik er zo nog ziekelijker uit dan nu al het geval is, mss moet ik toch maar bij mijn eigen kleur blijven..
Ik zoek nog even verder of er een bepaalde tint rood is die me toch zou staan. Zijn daar handige sites voor dat jullie weten? Ben al even aan het googlen, maar kom niet echt op iets goeds..
elkee schreef:Qua kleur moet het vast wel lukken nardxash, maar qua model wordt het vaak al iets lastiger (tenzij je makkelijk haar hebt) aangezien het bij sterren door top stylisten gedaan wordt
Bizzybijtje schreef:Lidewijke schreef:Ik denk dat je gelijk hebt.. Maar vind dat oranjerode zo mooi..![]()
Nu goed, waarschijnlijk zie ik er zo nog ziekelijker uit dan nu al het geval is, mss moet ik toch maar bij mijn eigen kleur blijven..
Ik zoek nog even verder of er een bepaalde tint rood is die me toch zou staan. Zijn daar handige sites voor dat jullie weten? Ben al even aan het googlen, maar kom niet echt op iets goeds..
Roodtinten zijn altijd warm, en het is inderdaad prachtig maar dan moet het wel bij je passen natuurlijk.
Lidewijke schreef:Bizzybijtje schreef:Roodtinten zijn altijd warm, en het is inderdaad prachtig maar dan moet het wel bij je passen natuurlijk.
Eigenlijk is dat precies waar ik naar op zoek ben, een beetje warmte te krijgen in mijn uitstraling. Maar mss kan ik dan toch beter mijn heil zoeken in makeup/kleding?
Noliita schreef:Even een vraagje voor de roodharigen.
Hoe zorgen jullie dat het niet snel vaal wordt?
Het was zo rood bij mij:
[ Afbeelding ]
Maar nu is het lelijk licht rood aka bruinachtig.
IMANDRA schreef:Hallo iedereen,
Ik heb extensions gekocht (blond) om te combineren met mijn ombre haar (mijn haar is donkerbruin en onder is het korenblond, extensions waren net wat te licht). Nu heb ik ze met een vriendin (die vaak haar haren verft) geverfd, maar nu zijn ze grauw uitgeslagen in plaats van mooi bruin naar blond! Ze zijn aan de bovenkant heel grauw bruin (doet een beetje aan zwart denken) en aan de onderkant zijn ze asblond. M'n vriendin heeft dit dus ook nog nooit gezien [heeft vaker blonde extensions bruin geverfd], en we vragen ons af hoe we dit op moeten lossen...