Na de oogschaduw gingen we de basis voor het gezicht aan brengen. Wij deden eerst de oogschaduw voor de eventuele fall out. We kregen allemaal een kwak BB cream en concealer. Deze waren veel te donker voor mij dus een lichter creme gevraagt. De concealer was wel goed zei de MUA maar dat klopte echt niet. Hij was veel donkeder dan mijn eigen huid. De BB cream deden we met ons vingers en de concealer met de 217. Daarna kregen we een donkere poeder foundation die we als bronzer gingen gebruiken. En daarna een blush. Voor beide gebruikten we de zelfde kwast, de 116. Daarna hebben we de wenkbrauwen gedaan met een potloodje. Toen deden we de mascara en op het einde deden we ons lippen nog even. We hadden helaas tijd te kort anders hadden we ook nog nep wimpers aangebracht. Had nog wel even snel een poeder gevraagd om mijn gezicht af te poederen

Edit: had ook nog met een MUA gesproken over de Rihanna collectie. Hij zei dat die collecties gewoon een hype zijn die wat worden overdreven door bloggers en daarom zo snel uitverkocht zijn. Toen hebben we het nog even over die collectie gehad en zei hij dat het niet de laatste keer is dat MAC met Rihanna heeft gewerkt maar dat hij nog geen informatie mocht geven en dat het allemaal nog geheim is. Toen zei ik tegen hem, ja Rihanna word de nieuwe Viva Glam en RiriWoo komt waarschijnlijk in de vaste collectie. Hij keek me echt aan van whutt!?? Hij zei; hoe weet jij dat? Dat is informatie die je nog helemaal niet mag weten. Maar ik lees veel op specktra en daar zitten ook MUA op waardoor ik die informatie al wist