Ik ga morgen op vakantie, dus even kijken hoe het gaat lopen. Ik spuit morgenochtend voordat we weg gaan en dan pas weer als we terugkomen (volgende week vrijdag). Ik kan de spuit niet koel houden, dus dan maar zo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Mounjaro kan buiten de koelkast, ik weet niet welke je hebt.
Setteli schreef:Zonnetje81 schreef:Mounjaro kan buiten de koelkast, ik weet niet welke je hebt.
Mounjaro. Maar nog best een volle pen. Ik ga een beetje hoppen door Italie en zit soms ook wat langer in de auto. Ben bang dat ie echt te warm wordt.
Maar het is niet erg. Ik heb laatst ook een weekje overgeslagen omdat ik wat dizzy was. Dus een paar dagen later prikken is niet erg.
Zerena schreef:Ik ben me nog aan het inlezen, maar na een tip in een ander topic ben ik hier gekomen.
Ik heb helaas veel overgewicht.
En al jaren aan het aanmodderen en proberen af te vallen. Soms gaat het even goed en val ik wel af, en vervolgens verval ik weer in oude patronen.
Hele dagen denk ik dan aan eten en met wat wel of niet mag. Ook is verzadiging vaak ver te zoeken.
Ik zou wel in aanmerking komen voor een operatie, maar dat wil en durf ik niet.
Zijn er hier meer die veel overgewicht hebben/hadden en die Ozempic gebruiken?
Doef schreef:Ik ben vanmiddag gebeld door de assistente en heb binnenkort een intake met leefstijdirect.nu, ben benieuwd! Scheelt inderdaad echt qua kosten vergeleken de rest. Echter twijfel ik nog wel óntzettend tussen Ozempic en Mounjaro, van Mounjaro hoor ik fijnere verhalen, minder bijwerkingen en betere resultaten, maar ik ben echt een leek. Wat gebruiken jullie en waarom?
Zerena schreef:Ik ben me nog aan het inlezen, maar na een tip in een ander topic ben ik hier gekomen.
Ik heb helaas veel overgewicht.
En al jaren aan het aanmodderen en proberen af te vallen. Soms gaat het even goed en val ik wel af, en vervolgens verval ik weer in oude patronen.
Hele dagen denk ik dan aan eten en met wat wel of niet mag. Ook is verzadiging vaak ver te zoeken.
Ik zou wel in aanmerking komen voor een operatie, maar dat wil en durf ik niet.
Zijn er hier meer die veel overgewicht hebben/hadden en die Ozempic gebruiken?
Mer1980 schreef:Ik ben zelf eigenlijk tot op heden ook nooit hoger gegaan dan 7,5 (Ozempic) dat gaat prima, gestaag val ik af, soms heel weinig soms even niet en soms weer een kilo. In totaal nu - 15.
fjordjes schreef:Momenteel val ik maar weinig af. Te weinig calorieën zeggen ze, ik krijg gemiddeld 1750 kcal per dag binnen. Hoeveel meer moet ik dan eten? 200-300 per dag meer?