Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Mijne zit al best aangesloten, maar iets strakker werkt blijkbaar toch beter.
Germie wordt je horloge niet licht als je je pols draait om erop te kijken in het donker? Bij mij licht het beeldscherm gewoon op.
lies_sparkle schreef:Ik heb daarvoor zo’n hartslag band, dan is de meting net wat constanter (:
Ik heb gister een rondje gedaan met 10 x 400 m interval op 4:15. Ging best wel lekker, weer eens op de Carbon schoenen
Piekosjj schreef:Nee hoor, je steekt 'm gewoon onder de band van je sportbeha, tenzij je 'm (te) strak doet voel ik 'm zelf niet. Je hebt tegenwoordig ook HR banden die je om je bovenarm kan doen. Een echte HR band die de elektromagnetische pols rekent is altijd meer accuraat dan een horloge die via infrarood werkt
Puera schreef:Hebben jullie dan een band die helemaal om je ribben heen zit, of die speciale damesvariant die je onder je sportbh klemt? Tenminste, ik heb eens zoiets gezien bij Garmin.
Suliko schreef:Een gemiddelde hartslag van een training zegt mij weinig, dat is zo persoonlijk!
Wat geven je zones aan bij grafieken? Hoe ziet je hartslag grafiek eruit?
Is het met de kou nu standaard lager, dan kan het zijn dat hij de meting niet goed pakt.
996981 schreef:Suliko schreef:Een gemiddelde hartslag van een training zegt mij weinig, dat is zo persoonlijk!
Is het met de kou nu standaard lager, dan kan het zijn dat hij de meting niet goed pakt.
Ik denk inderdaad ook dat hij niet goed meet? In de zomer heb ik nog nooit gelopenben eind september begonnen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
996981 schreef:Suliko schreef:Een gemiddelde hartslag van een training zegt mij weinig, dat is zo persoonlijk!
Ik denk inderdaad ook dat hij niet goed meet? In de zomer heb ik nog nooit gelopenben eind september begonnen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
996981 schreef:Thx voor de uitleg! Kon het me al niet voorstellen… Inderdaad jammer… heb gelukkig niet de duurste versie ofzo. Tis een stappenteller model, maar hoef dus voor de betrouwbaarheid ook geen duurdere te kopen?