Zow zow, hij heeft nog niet zoveel geluk gebracht
Schoonvader is terug opgenomen wegens te veel kalk in het bloed en verwardheid(daardoor)
Ik ben woensdagnacht wakker geworden van een ontstoken oog dat al dichtplakte… Heb donderdag meteen naar het ziekenhuis gebeld en zij hebben dinsdag een afspraak gemaakt bij oogziekte en zeiden van onmiddellijk naar de huisarts te gaan omdat dit therapie gerelateerd kon zijn.
Zij heeft gekeken en terug gebeld naar het ziekenhuis, ik kon helaas niet vroeger terecht (ook door mijn eigen andere belangrijke afspraken van gisteren) maar ik moest wel naar de oogarts van wacht.
Uiteindelijk ben ik van 3 in de namiddag tot 9u ‘s avonds onderweg geweest…
De oogarts heeft alles gecheckt en gezien dat dit soort ‘oogziekte’ samenhangt met mijn behandeling
Op korte tijd heb ik dus wel wat bijwerkingen gekregen… neuropathie in 2 vormen volgens de eerste testen (moet nog bevestigd worden), nu mijn oog die ontstoken is (bekende bijwerking) dit zijn intussen al 2 redenen om de therapie te stoppen, daarbij ook de terugval van de witte bloedcellen die meermaals is gebeurd…
Intussen ben ik wel terug aan het revalideren om de neuropathie ‘leefbaar’ te maken en te focussen op coördinatie, evenwicht,…
En ondanks alles heb ik mezelf een cadeautje cadeau gedaan omdat ik er nog steeds sta en in remissie ben! En zo positief mogelijk probeer te blijven.

En ik heb mijn haar ook even in een andere stijl geprobeerd

En zoals je op de achtergond ziet hebben we al wat lente en kleur voorzien aan de gevel van ons huisje