Wat heerlijk hè. Uiteindelijk veel te weinig gedaan in de tuin en de ramen nog niet aan toegekomen. Zo naar mijn vader. Maar wat een mooie blauwe luchten weer vandaag. En wat een leuke hond die Mechelaar. Lijkt me een blij ei.
Wat een fijne zonnige foto's vandaag. Heerlijk weer.
Wij liepen een pracht van een wandeling (trage tocht Elst). Prachtig weer ook uiteraard. Lang geleden dat ik zo'n afstand liep (16km). Mijn lijf deed het gelukkig weer goed
Ik heb vandaag bij de Ruhr gewandeld. Onder Dortmund. Voorde middag rechts van de brug naar de ruïne Hohensyburg en het Kaiser Wilhelm denkmal. Na de middag naar links,en nog een stukje gewandeld.
Mooi gebied. Maar de parkeerplaats was zo vreselijk druk. Maar de meeste mensen liepen beneden langs het water. En naar boven viel het reuze mee.
Wat heeft iedereen van het weer genoten gisteren en vandaag! Het ziet er allemaal heerlijk uit
Ik heb vandaag gesnowboard en op de terugweg zijn we eerder uit de skibus gestapt om de laatste paar km te lopen. Ik hou er allemaal van maar mijn voeten gaat het zwaar krijgen de komende dagen. Hopelijk blijft mn slijmbeursontsteking rustig
Ik hoop dat je geen pijn krijgt. Wel heel sportief, eerder uit de skibus stappen. Is het erg druk? Ik heb zo‘n hekel aan skibussen, vooral na een dag wandelen wanneer ik uit de drukte ben geweest
pien_2010
Geplaatst: 27-02-22 18:48
Wat gaaf Jojoleinee. Hopelijk blijft het goed gaan.