Ik heb ook de stripjes van Maaike ontdekt, ze illustreert al de hele quarantaine over oa corona, waarin ze ook een hoop info duidelijk uit legt. Maar ook lekker haar (en ook onze) frustraties uit.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Relaxed schreef:Zoals ik al eerder schreef is mijn zusje een viruswaanzinnige, corona bestaat niet, is gewoon griep, stelt allemaal niks voor... Nu appt ze net dat ze in aanmerking komt voor de zorgbonus. Dus ik zei dat ze die dan toch zeker niet aanneemt, maar dat doet ze dan weer welHypocriet zooitje, ze praten echt precies zoals het hun zelf uitkomt.
Relaxed schreef:Zoals ik al eerder schreef is mijn zusje een viruswaanzinnige, corona bestaat niet, is gewoon griep, stelt allemaal niks voor... Nu appt ze net dat ze in aanmerking komt voor de zorgbonus. Dus ik zei dat ze die dan toch zeker niet aanneemt, maar dat doet ze dan weer welHypocriet zooitje, ze praten echt precies zoals het hun zelf uitkomt.
safina schreef:Ik krijg die zorgbonus. Maar ik weet ook zeker dat het virus bestaat en ernstige gevolgen heeft. Of ik werk al maanden in een ontzettend goed geregisseerd theaterstuk zonder dat ik het door heb. Dat honderden mensen om me heen elke dag toneel spelen om me te doen geloven dat er een virus is dat eigenlijk helemaal niet bestaat.
Maar als al die collega's, patiënten en familieleden samen met z'n allen al zo lang in staat zijn één grote show rondom dat virus op te voeren zonder dat ik het merk....zou die bonus dan wel echt bestaan?
safina schreef:Ik krijg die zorgbonus. Maar ik weet ook zeker dat het virus bestaat en ernstige gevolgen heeft. Of ik werk al maanden in een ontzettend goed geregisseerd theaterstuk zonder dat ik het door heb. Dat honderden mensen om me heen elke dag toneel spelen om me te doen geloven dat er een virus is dat eigenlijk helemaal niet bestaat.
Maar als al die collega's, patiënten en familieleden samen met z'n allen al zo lang in staat zijn één grote show rondom dat virus op te voeren zonder dat ik het merk....zou die bonus dan wel echt bestaan?
Blue_Eyes schreef:Je loopt als verpleegkundige in de frontlinie wel net wat meer risico voor je eigen gezondheid dan als pakketbezorger...
verootjoo schreef:safina schreef:Ik krijg die zorgbonus. Maar ik weet ook zeker dat het virus bestaat en ernstige gevolgen heeft. Of ik werk al maanden in een ontzettend goed geregisseerd theaterstuk zonder dat ik het door heb. Dat honderden mensen om me heen elke dag toneel spelen om me te doen geloven dat er een virus is dat eigenlijk helemaal niet bestaat.
Nou ik krijg m ook, maar zolang die nog niet op m’n rekening staat vind ik het allemaal erg verdacht.
Heel interessant
secricible schreef:En het doel van de bonus was niet om bedrijven (of mensen) overeind te helpen die geen baan meer hadden, maar om ze te bedanken voor hun extreme inzet in deze intense periode dus een vergelijking met de horeca slaat nergens op.
Dimphyl schreef:secricible schreef:En het doel van de bonus was niet om bedrijven (of mensen) overeind te helpen die geen baan meer hadden, maar om ze te bedanken voor hun extreme inzet in deze intense periode dus een vergelijking met de horeca slaat nergens op.
Nou dan haal je de horeca uit de rest van mijn lijstje. De bezorgers etc, en winkelmedewerkers etc (met maatregelen en boze klanten dealen) hebben ook enorme inzet getoond de afgelopen maanden.