Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-21 15:19

Correctiebroekjes draag ik wel eens, maar ik merk vooral dat ik er minder door ga eten omdat dat elastiek zo op mijn buik drukt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:26

Handig voordeel toch? :+
Hier doen ze geen pijn :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:47

Meiden, even een ego post..

Ik ben geslaagd voor m’n studie *\o/* !
Dus vanavond even iets lekkers eten *\o/*

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:58

Yes gefeliciteerd esther!!! *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 16:04

Gefeliciteerd!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 16:36

Gefeliciteerd :D

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 16:39

Gefeliciteerd

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 16:44

Gefeliciteerd!

Hier mijn 2-wekelijkse meetmoment gehad.
Afgelopen 2 weken echt goed bezig geweest qua beweging en voeding (en daarvoor ook al), maar de afmetingen waren nog hetzelfde -O-

Ik weet ook niet hoe snel ik verschil mag verwachten, misschien heeft het meer tijd nodig.
Maar heb toch al het idee om nog strenger te gaan qua voeding. Misschien toch calorieën gaan tellen weer, al word ik daar ook niet zo blij van.

Schandalig als mensen vragen of je zwanger bent, ik snap niet dat ze dan zelf niet door hebben dat zo'n vraag heel verkeerd kan vallen.

Volgens mij hangt het bij zo'n broekje ook echt af van de pasvorm en goede maat of het een beetje zit.

@Roos je kan super trots zijn op jezelf! Je bent echt heel slank! Het zal nu vooral het mentale aspect nog zijn inderdaad, ik hoop dat dit zich ook gauw aanpast aan je nieuwe ik :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 16:49

Wat een goed nieuws! Van harte!

@T; er zijn verschillende zaken die invloed kunnen hebben op je gewicht. Denk aan menstruatie etc. Geef de moed niet op: komt goed. Gewoon doorzetten.

Ja het is een stukje mentaal, maar ben daarin wel zeker realistisch : die buik is er nog steeds. Wel aanzienlijk minder maar hij is er echt wel. Maar goed, Rome is ook niet in een dag gebouwd; ook ik ga stug door. :)) Vandaag weer 700 kcal weggefoxied en eten gaat so far ook ok.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:13

Gefeliciteerd Es_ther *\o/*

Temeraire, niet bij de pakken neer gaan zitten hoor, soms heeft het gewoon even tijd nodig. Is het anders een idee om een week gewoon eens kcal bij te houden om te kijken waar eventueel nog winst valt te behalen?

Zo, spierpijn wordt al minder en ik heb lekker een rondje van 9 km buiten in het zonnetje gedaan, waarvan 6 kilometer hardgelopen. Brengt weer wat balans als ik vanavond een drankje neem. Eerst nog weer even aan het werk.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:25

Thanks allemaal *\o/*

Goed bezig gaucho! Het was ook heel mooi weer vandaag!

Mooie instelling Roosch :).

Ah Temeraire. Balen als het tegenvalt.

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:10

Esther gefeliciteerd *\%/*

Fijn Pallatin dat je al op je streefgewicht bent. Even zoeken dus dat stabiliseren, komt vast goed als je het in de gaten blijft houden toch.
Sandra goed bezig, fijne eerste mijlpaal, daar ben ik ook naar onderweg.
Moestuin ook een mijlpaal bereikt, super fijn.
MuSli dat moet inderdaad een goed gevoel geven die complimenten, toch een stukje extra bevestiging dat je goed bezig bent.
Roos jammer dat je soms nog een ontevreden gevoel hebt. Die opmerkingen van mensen zijn helemaal naar, wel of geen kinderwens maakt eigenlijk weinig uit, in beide gevallen kan het nogal een gevoelig onderwerp zijn of iets wat je strot uit komt, daar zouden mensen zich gewoon niet mee moeten bemoeien.
Temeraire vervelend zo'n tegenvaller maar soms loopt het ook wat gek qua wat erbij of een tijdje stilstaan en opeens weer een kleine of grote - op de weegschaal zien. Gewoon doorzetten idd, wat Roos en Gaucho ook al zeggen. :D
Gaucho ver hoor die 6 km hardlopen!

Hier een wandelrondje van 9 km gedaan vandaag met best wel veel zon, lekker. :) Ohja en een nieuwe legging binnengekregen, had wel een simpel broekje aangeschaft voordat ik in december voor het eerst naar de sportschool ging maar vond hem al snel wat afzakkerig en icm met dat je shirt in sommige houdingen nog weleens een eigen leven gaat leiden.. Nu dus een een super high waist legging gekozen, lekker breed en elastisch om je middel en tot over de navel, dat vind ik prettig. Leuk detail, de broekmaat was een optimistische keuze/gok, maar ik pas er al prima in. :D

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:35

Gefeliciteerd Esther! Geniet ervan!

Ik kreeg nooit de vraag of ik zwanger was ( bij mij zit het vet aan de zijkant op de heupen) maar ik kreeg wel vaak de vraag wanneer ik nou eens aan kinderen begon....ik vond dat eerlijk gezegd minstens net zo’n brutale vraag, nou wil en wilde ik geen kinderen, maar voor hetzelfde geld kan ik ze niet krijgen....idd waar bemoeien mensen zich mee en waarom moet ik me verantwoorden?

M’n buik is aardig plat, ik doe ook braaf elke dag buikspieroefeningen. Ik heb helaas wel een hangkont. Heb nooit een mooie kont gehad, altijd al plat, maar jeetje er zit nu echt geen vorm meer in....ik schrok er vanmorgen een beetje van eigenlijk, moet denk ik echt meer op de fiets stappen.

Vandaag uurtje gelopen en had t plan om vanavond even te gaan paardrijden, maar had net een digitale afscheidsborrel ivm laatste werkdag en ben nu echt helemaal ‘leeg’. Maar ben enorm verwend door m’n collega’s, maar mennn ik vind het wel heftig allemaal...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 18:53

High waist sport leggings zijn geweldig :D heb je ineens een top figuur :D ik heb die van only play.

Even rustig ademhalen Pallatin :(:) En voor billen (en enorme spierpijn :')) : Squats ;) met lekker veel gewicht.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 19:29

gaucho schreef:
High waist sport leggings zijn geweldig :D heb je ineens een top figuur :D ik heb die van only play.

Even rustig ademhalen Pallatin :(:) En voor billen (en enorme spierpijn :')) : Squats ;) met lekker veel gewicht.

Squats zijn meer voor je quadriceps :) split squats werken dan al beter. Glute bridges werken qua thuis workout dan nog het beste!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 19:56

Mijn kont spieren doen bij elke squat zeer :+

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:02

Bij mij ook, en ik weet niet of je dat van je zelf mag zeggen maar happy met mijn kont :') maar ik doe ook glute bridges, maar stuk minder vaak dan Squats en lunges en dergelijke.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:06

Natuurlijk mag je dat zeggen! Trots zijn op je positieve kanten! :))

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:22

Pallatin
Dat vragen ze mij ook maar 1 keer hoor
Althans, de mensen die er geen fluit mee te maken hebben
Degenen die me goed genoeg kennen weten dat ik er sowieso niet aan ga beginnen (ik wil die verantwoordelijkheid echt niet en wil Ze gewoon bij de rechtmatige eigenaar in kunnen leveren als we elkaar beu zijn ;) )
Degenen die er niets mee te maken hebben krijgen de standaard reply
“Nee, ik ben onvruchtbaar :evaw:
Ik lieg niet
En ik bespaar een volgende slachtoffer misschien een pijnlijk moment

(Ps: ik ben serieus geen naar persoon _O- maar sommige dingen die kan ik gewoon echt niet hebben)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:25

Blij dat er een stel medegezinden is hier. :') even los van het feit ikzelf pertinent gewoon echt niet wil fokken vind ik het ongelooflijk onbeschoft iemand te vragen of ze zwanger is. Wat ik nog onbeschofter vind was in mijn situatie aannemen dat ik zwanger was en dan ook loeihard mij afrekenen op roken/drinken. Heb ook nog nooit iemand zo beschaamd zien kijken nadat ik mijn waffel opentrok. :')

Ja. Ik heb/had een hangbuik. Ja,ik had overgewicht. En nee, het zat niet zoals bij de meesten wat meer verdeeld. Nee. Bij mij zat het opgehoopt als bij een hangbuikzwijntje. :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:32

Roos, hier hetzelfde model hoor :+
Ik heb relatief dunne benen
Maar die buik :roll:
Bloed irritant
Broeken vinden is ook een drama
Zit het op mijn kont goed, zit het op de buik te strak
Zit het op de buik goed
Flubbert het van achter

Heb nu gelukkig weer twee jeans gevonden in een goed model, kostte me maar 6 broeken bestellen en retouren

Rijbroeken pak ik de herenmodellen van :p

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:35

Oh, bij mij passen de broeken meestal prima, als je de meter stof die ik aan de overkant overhoud niet meereken. :D :D :D

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:35

gaucho schreef:
Bij mij ook, en ik weet niet of je dat van je zelf mag zeggen maar happy met mijn kont :') maar ik doe ook glute bridges, maar stuk minder vaak dan Squats en lunges en dergelijke.

Heerlijk toch als je blij bent met wat je hebt? Daar gaan we allemaal voor! :D

En zeker, squats werken absoluut! Lekker doen ook, fijne oefening. Maar voor de echte volume in je bil zijn er oefeningen die de gluteus maximus nog sterker aanspreken :j

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 21:26

gaucho schreef:

Ik had in het begin dat ik hier schreef al eens gezegd dat er termen voorbij kwamen waarbij ik geen flauw idee heb wat t zijn...foxyen weet ik nu...Maar ik heb nu werkelijk geen idee hoe je een lunge moet doen of een glute bridge? Laat staan een split squat....ik krijg al spierpijn als ik t lees... :+

En Gaucho, ik vind zeker dat je mag zeggen dat je trots bent op je kont, je doet en laat er veel voor...ik kan helaas niet hetzelfde zeggen... :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 21:28

Maak je geen zorgen, Pallatin, ik doe ook nog steeds of het cocktails zijn. :')