Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vandaag weer 700 kcal weggefoxied en eten gaat so far ook ok. 
Ohja en een nieuwe legging binnengekregen, had wel een simpel broekje aangeschaft voordat ik in december voor het eerst naar de sportschool ging maar vond hem al snel wat afzakkerig en icm met dat je shirt in sommige houdingen nog weleens een eigen leven gaat leiden.. Nu dus een een super high waist legging gekozen, lekker breed en elastisch om je middel en tot over de navel, dat vind ik prettig. Leuk detail, de broekmaat was een optimistische keuze/gok, maar ik pas er al prima in.
gaucho schreef:High waist sport leggings zijn geweldigheb je ineens een top figuur
ik heb die van only play.
Even rustig ademhalen PallatinEn voor billen (en enorme spierpijn
) : Squats
met lekker veel gewicht.
split squats werken dan al beter. Glute bridges werken qua thuis workout dan nog het beste!
)
“
maar sommige dingen die kan ik gewoon echt niet hebben)
even los van het feit ikzelf pertinent gewoon echt niet wil fokken vind ik het ongelooflijk onbeschoft iemand te vragen of ze zwanger is. Wat ik nog onbeschofter vind was in mijn situatie aannemen dat ik zwanger was en dan ook loeihard mij afrekenen op roken/drinken. Heb ook nog nooit iemand zo beschaamd zien kijken nadat ik mijn waffel opentrok. 

gaucho schreef:Bij mij ook, en ik weet niet of je dat van je zelf mag zeggen maar happy met mijn kontmaar ik doe ook glute bridges, maar stuk minder vaak dan Squats en lunges en dergelijke.

gaucho schreef:Bij mij ook, en ik weet niet of je dat van je zelf mag zeggen maar happy met mijn kontmaar ik doe ook glute bridges, maar stuk minder vaak dan Squats en lunges en dergelijke.