Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaimy10 schreef:Sporten doet idd echt een hoop met je lijf, qua strak trekken haha![]()
Ik heb nu momenteel geen foto's om hier nu te plaatsenAllemaal half naakt, en das ook niet PB waardig hahaha. Als ik iets verder ben en progressie foto's heb zal k ze posten
J0anieke schreef:Mijn gewicht zit de laatste weken rond de 61,6 en 63,3. Zien meerdere mensen dat het zoveel kan schommelen? Ik kan zo de ene week weer 1 kg boven het gemiddelde zitten en de andere week weer 1 eronder.
Vind daarom meten met het lint ook fijner. Ik blijf namelijk wel op de 74 cm zitten in mijn taille
J0anieke schreef:Mijn gewicht zit de laatste weken rond de 61,6 en 63,3. Zien meerdere mensen dat het zoveel kan schommelen? Ik kan zo de ene week weer 1 kg boven het gemiddelde zitten en de andere week weer 1 eronder.
Vind daarom meten met het lint ook fijner. Ik blijf namelijk wel op de 74 cm zitten in mijn taille