Artimes schreef:CalipsoLover schreef:Nee dat hangt natuurlijk ook af van wat je wil, ik doe altijd een blonde balayage 1-2x per jaar omdat dat in onderhoud heel makkelijk is en heel mooi kan uitgroeien zonder harde overgangen.
Heeft er hier iemand ervaring met Schwarzkopf Blond Me toners? Als de kapper blijft weigeren dit te herstellen overweeg ik om dit eens te proberen om het toch wat warmer te maken.
Over een grijze tint, is het erg oppassen met een een warme kleur toner erover zetten, het 'koele' moet er echt uit, anders word je snel groen of grauw van kleur.
Waar woon je?
In België, Gent, dus vrees dat ik hier niet meteen echt directe hulp kan krijgen

Fair schreef:CalipsoLover schreef:Nee dat hangt natuurlijk ook af van wat je wil, ik doe altijd een blonde balayage 1-2x per jaar omdat dat in onderhoud heel makkelijk is en heel mooi kan uitgroeien zonder harde overgangen.
Heeft er hier iemand ervaring met Schwarzkopf Blond Me toners? Als de kapper blijft weigeren dit te herstellen overweeg ik om dit eens te proberen om het toch wat warmer te maken.
Ik gebruik regelmatig een Blondme toner (strawberry). Daar ben ik heel tevreden over.
Heb je toevallig een foto van je haar met deze toner? Ik zou de sand willen gaan proberen.