Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cindeeh schreef:Hoe kijken jullie tegen het gebruik van unicura zeep aan? Ik lees namelijk op veel plekken dat het niet nodig is. Maar er staat niet bij waarom.
Loolotte schreef:Even heel random, maar tellen jullie je oorbellen mee als iemand vraagt hoeveel piercings je hebt?
Ik denk trouwens dat ik na de zomer een tepelpiercing laat zetten. Ondanks alle horror stories, blijf ik erover nadenken. Dan wel maar 1, dat vind ik iets minder eng. En ik vond altijd alleen 2 mooi, maar ik begin het idee van 1 ook steeds leuker te vinden.
Loolotte schreef:Even heel random, maar tellen jullie je oorbellen mee als iemand vraagt hoeveel piercings je hebt?
Ik denk trouwens dat ik na de zomer een tepelpiercing laat zetten. Ondanks alle horror stories, blijf ik erover nadenken. Dan wel maar 1, dat vind ik iets minder eng. En ik vond altijd alleen 2 mooi, maar ik begin het idee van 1 ook steeds leuker te vinden.
xTiffani schreef:1 vraagje, mn helix heb ik straks in augustus een half jaar, maar er komt af en toe nog steeds wat pruttel op (ik kan het soms niet laten om het eraf te halen) en een heel klein vochtbultje. En af en toe is het weer gevoelig als ik erop lig, 90 procent van de tijd kan ik er trouwens wel prima op liggen, maar hij is net niet lekker rustig..
Iemand tips? Of gewoon lekker laten en niks aan doen?
Yonker schreef:Ik wil vanavond mijn eerste piercing of piercings?? Laten zetten. Er is hier bij een shop 50% korting dus ik dacht nu moet het er eindelijk van komen. Ik wil sowieso een tragus en eigenlijk ook een daith... is dat aan te raden?? Ik wil ze denk ik wel in de andere oor, dus ene kant tragus en andere daith
Pepperrr schreef:Let wel op met slapen... Nou heb ik met mijn tragus niet veel last gehad.. Maar op je oor liggen met verse piercings is dan niet zo fijn. Dus dan kun je op beide kanten niet lekker liggen.
xTiffani schreef:Pepperrr schreef:Let wel op met slapen... Nou heb ik met mijn tragus niet veel last gehad.. Maar op je oor liggen met verse piercings is dan niet zo fijn. Dus dan kun je op beide kanten niet lekker liggen.
Dit dus, meerdere piercings aan 1 oor lijkt me dan prettiger. Lijkt me erg lastig slapen als je ze beiden in een ander oor doet.
Yonker schreef:Jullie brengen me aant twijfelen haha, aan de ene kant denk ik niet zo miepen maar aan andere kant hebben jullie miss wel gelijk