[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:58

Ik heb het eerder gezegd en ik ga het nog maar een keer doen.. 2/3 weken uit de zon is echt nog krap. Die periode moet je hem sowieso helemaal uit de zon houden. Daarna heb je echt nog wel een aantal weken waarbij het niet erg is als er een keertje een zonnestraaltje op komt, maar waarbij het eigenlijk wel de bedoeling is dat je hem er zo veel mogelijk uit houdt. Echt gaan zonnen is dus gewoon niet aangeraden.

Is heus niet alleen omdat het de genezing in de weg zit, maar de zon kan op enorm tempo de kleur uit je tattoo halen en daar wordt hij dus enorm lelijk van. Daarnaast is het meestal zwart, trekt het de zon dus nog meer aan, en doet het zeer als het verbrand.

Ik zou gewoon echt wijs doen en wachten tot september, dan weet je tenminste zeker dat je niet 6 weken niet op het strand kan liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:31

Ik ga zelf niet op vakantie of hele dagen bakken. Mijn tattoo krijgt minimaal 2 maanden tijd om nauwelijks tot niet in de zon te komen.

En tip is wel, altijd goed insmeren :)

Op welke plek wil je hem trouwens? @HorsetimeXL

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:55

TessaVB schreef:
Die is echt leuk Supervixen! En dat instagramaccount van de vorige pagina... :=
Ik vind een tattoo boven op mn borst (de vrouwelijke variant) wel heel mooi, maar iets te heftig voor mezelf.

Ik verloot morgen trouwens een tattoo-ontwerp, dus voor degene die mee willen doen... :D

Wat tof! Gelijk een poging gewaagd _O_ Heb al een tijdje een idee in mijn hoofd, wie weet kan het tot werkelijkheid worden gebracht :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:28

Leuke actie Tessa!

Ik kreeg net echt een geweldig idee voor een sleeve :') #teveelideeën

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:29

Ik loop ook over van de ideetjes. :')

Zou graag ook nog iets laten zetten als teken van ons gezin (mam paps en ik (misschien onze hond ook nog :') )) maar dat is toch wel vrij lastig.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:08

Wat een enorm toffe actie Tessa!

Overmorgen mag ik al babbelen! Woei! :):)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:10

Overmorgen krijgen mijn liefste dinnetje en ik onze matching tattoos :))

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:13

Leuke actie, Tessa! Ik heb meegedaan :D

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:59

Hele leuke actie Tessa, ik doe niet mee omdat ik tot nu toe nog een hele lijst ideeën heb, maar ik vind het wel een onwijs leuk idee!

Re Douwe Bob's tattoo: Ik vind die plek ook een beetje asociaal overkomen zo op het eerste gezicht, of in ieder geval een bepaald beeld geven over iemand. Asociaal is niet het goede woord. Dat is echter een gedachte die ik heb door het beeld wat de maatschappij wil en accepteert, als ik langer nadenk en dat los laat en dus echt mijn eigen mening geef vind ik het juist heel tof en zelfs best leuk staan bij hem en vele andere mensen.

Wat ik daarmee wil zeggen is dat ieder mens wel eens dat soort 'lelijke' gedachten heeft, echter is wat je er mee doet hetgeen wie je bent en de boodschap die je overgeeft naar een volgende generatie, die dan misschien weer een ander onderbewust beeld heeft waar zij weer iets aan kunnen doen.

Ik klink volgens mij heel wazig, maar goed. :D

Die matchende tattoos hier zijn ook onwijs schattig trouwens! Ik zou er wel één willen met mijn broer omdat we toch heel close zijn.. maar die zou nooooit toestemmen. :+

En nog een reactie op lieveli een tijdje terug op mij: Ik heb alleen geduld nu omdat het mijn eerste is.. Ik denk als ik er eenmaal één heb staan ik, net zoals vele anderen, in no-time onder de 'veredelde plakplaatjes' zit. :D

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:13

Hoeveel tijd zat er zoal bij jullie tussen de tattoo's in dan?

Mijn eerste tattoo is zo'n 8 jaar geleden, en mijn tweede...moet nog bedacht worden.
De eerste weken nadat ik 'm net had laten zetten voelde de drive om er nog een te laten zetten heel groot. Maar zoveel jaar later is ie er nog niet. Ik wil mijn favoriete quote onder m'n sleutelbeen hebben, maar ben nog altijd niet over de vormgeving uit. En zolang ik twijfel, onderneem ik niks ;)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:15

Gemiddeld zit er nu 1 jaar tussen mn tattoos... ik reis elk jaar van Groningen naar Limburg... en dat kan ik maar 1x per jaar doen... :P Nu maak ik een uitzondering, met 1 jaar tussentijd, want ik ga 30 juli naar Clair Obscura... :D

En als ik volgende week in Weert ben, dan maak ik gelijk de afspraak voor volgend jaar al :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:34

Mijn eerste in 2011, tweede 2014, derde 2015, vierde 2016 :D Al denk ik dat er dit jaar wel nog één bij komt op mijn andere been O:)

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:50

Ik kom even onder m'n meelees steen vandaan voor een vraagje :)

Ik wil heel graag een watercolour tattoo, maar lees er steeds verschillende dingen over waardoor ik toch twijfel.
Ben bang dat de kleuren heel erg gaan vervagen of dat het lelijk word na een paar jaar..
Iemand hier die ervaring heeft met een watercolour tattoo?
En welke artist raden jullie hiervoor aan?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:13

marshmellow schreef:
Ik kom even onder m'n meelees steen vandaan voor een vraagje :)

Ik wil heel graag een watercolour tattoo, maar lees er steeds verschillende dingen over waardoor ik toch twijfel.
Ben bang dat de kleuren heel erg gaan vervagen of dat het lelijk word na een paar jaar..
Iemand hier die ervaring heeft met een watercolour tattoo?
En welke artist raden jullie hiervoor aan?

Ik heb er 1.
Is aantal weken terug hier besproken, als je de zoekfunctie gebruikt zal je het wel vinden.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:43

Anoniem schreef:
Ik ga zelf niet op vakantie of hele dagen bakken. Mijn tattoo krijgt minimaal 2 maanden tijd om nauwelijks tot niet in de zon te komen.

Daar twijfel ik over ergens lijkt me midden en dan onder me nek wel mooi maar goed dan zie ik het wel als ik ga trouwen. Nu moet ik eerst een vriend hebben maar goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 11:39

HorseTimeXL schreef:
[naam] schreef:

Daar twijfel ik over ergens lijkt me midden en dan onder me nek wel mooi maar goed dan zie ik het wel als ik ga trouwen. Nu moet ik eerst een vriend hebben maar goed.

Als je het erg vind om hem te zien uiteindelijk tijdens het trouwen (ooit in de toekomst) zou ik voor een andere plek kiezen.
Deze plek zou ik trouwens wel na de zomer/ vakantie tatoeëren, aangezien hij misschien moeilijk te bedekken is.
Bijvoorbeeld zij,heup etc is wat makkelijker te bedekken :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 12:08

Nog een weekje en dan mag ik weer *\o/*

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 12:11

Banjer schreef:
Nog een weekje en dan mag ik weer *\o/*

Leuk! Ik ook :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 12:13

Spannend! Wat wordt het?
Ik mag maandag :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 12:22

portret van Banjer... de plek wordt bovenbeen of bovenarm, met het oog op de tattoos die ik volgend jaar en het jaar daarop ga laten zetten overleg ik met Marsha waar ie komt :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 12:41

Wat ga jij laten zetten Judass? En bij wie?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 15:41

Ik ben benieuwd Banjer! Klinkt goed!

Mijne wordt een simpel bloemetje op de zijkant van m'n enkel, was een schets van Blackbear een tijdje terug :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 16:03

Heeft er iemand ervaring met een tattoo op het borstbeen, tussen de boobs? Wil er heel graag een unalome laten zetten, maar de plek die voor mij goed voelt zit precies onder het tussenstuk van je bh... Ik vraag me af hoe praktisch dat is. Slijt dat niet heel lelijk? Is het niet heel lelijk met een bikini aan, dat je de halve tattoo maar ziet?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 16:13

Ik heb vanochtend met Josephine van Clair Obscura gebabbeld over mijn tattoo. Ze vond het een superleuk idee, helemaal enthousiast :D Op 1 juni wordt hij gezet! :):)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 16:15

eefj33 schreef:
Heeft er iemand ervaring met een tattoo op het borstbeen, tussen de boobs? Wil er heel graag een unalome laten zetten, maar de plek die voor mij goed voelt zit precies onder het tussenstuk van je bh... Ik vraag me af hoe praktisch dat is. Slijt dat niet heel lelijk? Is het niet heel lelijk met een bikini aan, dat je de halve tattoo maar ziet?

Er is hier wel iemand met een mooie sternum, ik weet alleen even niet wie..