Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessaVB schreef:Die is echt leuk Supervixen! En dat instagramaccount van de vorige pagina...
Ik vind een tattoo boven op mn borst (de vrouwelijke variant) wel heel mooi, maar iets te heftig voor mezelf.
Ik verloot morgen trouwens een tattoo-ontwerp, dus voor degene die mee willen doen...
marshmellow schreef:Ik kom even onder m'n meelees steen vandaan voor een vraagje
Ik wil heel graag een watercolour tattoo, maar lees er steeds verschillende dingen over waardoor ik toch twijfel.
Ben bang dat de kleuren heel erg gaan vervagen of dat het lelijk word na een paar jaar..
Iemand hier die ervaring heeft met een watercolour tattoo?
En welke artist raden jullie hiervoor aan?
Anoniem schreef:Ik ga zelf niet op vakantie of hele dagen bakken. Mijn tattoo krijgt minimaal 2 maanden tijd om nauwelijks tot niet in de zon te komen.
En tip is wel, altijd goed insmeren![]()
Op welke plek wil je hem trouwens? @HorsetimeXL
HorseTimeXL schreef:[naam] schreef:Ik ga zelf niet op vakantie of hele dagen bakken. Mijn tattoo krijgt minimaal 2 maanden tijd om nauwelijks tot niet in de zon te komen.
En tip is wel, altijd goed insmeren![]()
Op welke plek wil je hem trouwens? @HorsetimeXL
Daar twijfel ik over ergens lijkt me midden en dan onder me nek wel mooi maar goed dan zie ik het wel als ik ga trouwen. Nu moet ik eerst een vriend hebben maar goed.
eefj33 schreef:Heeft er iemand ervaring met een tattoo op het borstbeen, tussen de boobs? Wil er heel graag een unalome laten zetten, maar de plek die voor mij goed voelt zit precies onder het tussenstuk van je bh... Ik vraag me af hoe praktisch dat is. Slijt dat niet heel lelijk? Is het niet heel lelijk met een bikini aan, dat je de halve tattoo maar ziet?