Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:Heel gaaf Faringo, bekende plekjesvooral de molen en de heks, ben een paar keer een weekend overnacht met paard in diezelfde straat.
Goof schreef:Mooi stuk heide! Ik zag dat hij in het Mastbos alweer begint uit te bloeien, jammer is dat.
Mandyy schreef:Door drukte en vakantie heb ik de mooie hei dit jaar helemaal gemist.
Leuke foto’s!
Gisteren heb ik 9 km gelopen met een vriendin in Putten (klompenpad) en in de avond 6 km bij Floralia Voorthuizen.
[ [url=m/P79FZh.jpg]Afbeelding[/url] ]
idylle schreef:Ik heb een begin gemaakt![]()
Met hond die heel onzeker is en al ging blaffen naar inhalers zonder hond![]()
Hond en ik hebben beiden geen conditie en hond is nog maar 2 x als jonge hond eens het bos in geweest en verder alleen zn vaste uitlaat rondje. We hebben denk ik 1 km gewandeld en toen was hondje bekaf door vooral alle geuren die hij rook![]()
Nu ligt hij voor pampus te slapen. Binnenkort de herkansing. Nog wel wat foto's kunnen maken:
[ [url=m/i6HorJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A2ESHe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n8gBvw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ciAwUc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qmub0c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goof schreef:Ik heb vanmorgen net geen 13 km gelopen in het Mastbos. Had gehoopt dat het iets rustiger zou zijn dan op de zaterdag, maar dat was helaas niet zo. Achterin het bos was het wel stil en al met al heb ik een heerlijke ochtend gehad met de mini.
[ [url=m/jOzUzZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xbNqqy.jpg]Afbeelding[/url] ]
noordje schreef:Mooi hoor Goof,lekker aan de wandel geweest.
Welkom Idylle,leuk dat je ook aan het wandelen bent geslagen. Goed voor je hond om op lekker veel plekken te komen.
Fijn dat het weer beter gaat Gaucho.
Ik ben in de buurt van Elverum gaan wandelen vandaag en wat een fijne wandeling was dat.
Veel verschillende dingen gezien en niet alleen maar bos. Dan worden het van die saaie foto's![]()
[ [url=m/69GGgz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dfI62B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oude boerderij (ze denken al van ca 1500-1600)
[ [url=m/ArVc1N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skischans vanaf de grond.
[ [url=m/zWJDVQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uitzicht vanaf de skischans. Jammer dat je de hoogte niet zo goed kan zien.
[ [url=m/SgpVg9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Faringo schreef:Wow wat een hoop berichten zijn erbij gekomen. Prachtige foto's van iedereen. Het was ook perfect weer om lekker buiten te zijn vandaag!
Wij zijn na een goede nachtrust en lekker ontbijtje rond 9.00 uur op pad gegaan van Vorden naar Zelhem. Een schitterende etappe over diverse landgoederen. Helaas zit het er voor nu weer op. Volgende maand weer 3 etappes verder. Nu na nog 2 uur autorijden naar huis lekker hangen op de bank.
Goof schreef:Zo Mandy, lekker afstand heb je gelopen.
Noordje, wat een verrassing die zonnebloem. Leuk, ik word altijd vrolijk van zonnebloemen.
Idylle, hoe komt het dat je hondje nooit in een bos is geweest en alleen een standaard rondje kent? Heb je hem net?
Lekker dat je het wandelen nu oppakt.