Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:26

ik zit aan een chanel of een lancome te denkn.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:34

Vind Chanel mascara's altijd wel erg fijn.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:44

Ik heb nu Chanel le Volume en Lancome hypnose drama. Als ik tussen deze moet kiezen ga ik zeker voor Hypnose Drama, heb hem al tig x opnieuw gekocht. Ik veeg wel altijd het borsteltje goed af want anders zit er veel te veel op wat zorgt dat je wimpers aan elkaar gaan plakken..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:46

Oh en laatst zei iemand hier dat de hypnose drama een drama is :D mascara is zo persoonlijk! Ik heb net de max factor false lash mascara gekocht :) was tweede gratis en blijft mijn favoriet

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:47

Ja dat zei ik :+ Inmiddels begin ik er een beetje aan te wennen, maar het is niet een kwestie van even snel op doen! Hypnose Star heb ik in een probeerverpakking en die vind ik dus super, daarom wil ik nu graag die!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:49

Even checken, zien jullie mijn foto's graag meteen in beeld of liever linkjes. Twijfel tussen uploaden via Bokt of photobucket

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:50

Even totaal iets anders maar bij de etos hebben ze weer Victoria ' s secret body mist :) 9 euro

edit: djilna liever meteen in beeld :)!
Laatst bijgewerkt door Eight op 15-12-14 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:50

Meteen in beeld! :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:54

Meteen in beeld :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:22

Oke komen ze :+ Een paar compilaties gemaakt anders wordt het wel veel beeldvulling :o

Oogproducten. Dus mascara, mono oogschaduws, duo/quads ed en paletten
Afbeelding

Highlighters, bronzers en blushes
Afbeelding

Foundations, primers, concealers en poeders
Daaronder mijn lipglosses
Afbeelding

MAC lipsticks en de Burberry, Chanel en Estee Lauder
Afbeelding

Alle andere.. Oa Hema, Essence, Catrice, Bourjois en Rimmel plus wat losse
Afbeelding

Kleuren komen helaas niet super over :\

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:29

Vooral de lipsticks zo leggen en weer opruimen was een klus :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:30

Oh wauw wat een prachtige stash! Met name de lipsticks! :) waar heb je dat lorac palette vandaan?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:35

Heel toevallig via Amazon. Geloof dat ik het op Instagram zag en toen meteen via Amazon gekocht. Lucky shot want was binnen mum van tijd uitverkocht..

En dank :D Als ik terug kijk wat ik een jaar geleden had en nu, oei oei oei :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:44

Loose schreef:
Ik vind het juist wel logisch. Bij bijv foundation trekt het vloeibare wel in je huid maar de kleur blijft gewoon liggen en kan niet mooi versmelten met je huid doordat de huid zo droog is. En als je een vette huid hebt versmelt het een beetje te goed met de vetten van je huid en glijdt het er zo af. :D

Ik zag de actie ook al, maar ga denk ik geen mascara kopen. Uiteindelijk vind ik mascara's toch altijd tegenvallen, had nu een fijne van EL maar die was zo uitgedroogd. Dan heb ik net zo lief Maybelline, dan koop ik die wel in de aanbieding.

Klopt maar normaal neemt m'n huid dan wel verzorging op en dat gebeud ook niet echt

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:46

Wat een mooie stash!
De lipsticks wauw!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:52

Heel mooi Djilna! Hoe bevalt je Lorac? :D
En hahaha ja dat van een jaar vergelijken met nu heb ik ook.. schaam me er zelfs voor _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:57

Dank jullie wel dames :*

De Lorac bevalt goed. Moet wel zeggen dat ik met nude/natural oogschaduw al snel het idee heb dat ik het niet zie :+ Dus dat is kwestie van oefenen en wennen denk ik.

Mijn meest gebruikte zijn trouwens die ColorTattoo van Maybelline. De Bronze en Taupe. Daarna de MAC schaduws en af en toe de MUA zwarte doos (dupe Naked1) en Lorac. De Naked van UD heb ik dus pas een paar dagen binnen en nog niet gebruikt. Woensdag jarig en vier het vrijdag + zaterdag dus ga me maar eens uitsloven op een leuke look :D

Schamen nog net niet trouwens, maar ik vind wel dat ik er een stop op moet zetten nu :o Maar dat is best lastig als je dat MAC palette wil vullen, nog een Lancome Hypnose mascara wil, 2 MSF van MAC (S&G en de een tint donkerdere) en een paar MAC lipsticks :') :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 01:06

Hahaha
Wat zonde dat je je Lorac palette weinig gebruikt zeg

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 01:08

Nou is meer omdat ik momenteel door tijdgebrek sowieso amper oogschaduw gebruik. Alleen mascara en een lippie. Zodra ik meer tijd heb pak ik dus wel oogschaduw, maar met de Lorac moet ik nog wat feeling krijgen :P

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 08:48

Mooie stash zeg! Veel rood tinten bij jou :)

Heb vandaag de DiorSkin Nude foundation in 023 op van een vriendin geleend. Wil toch iets meer dekking en egaliteit dan m'n Loreal Nude Magique.
Poeder van MAC P&P transparant finishing powder pressed gebruikt. Ben benieuwd hoe het aan het einde van de werkdag er nog op zit! :)
O, zie nu al dat m'n voorhoofd al weer glimt.. Net een glimworm ben ik.

Heb van haar ook eenmalig de Chanel Le Volume gebruikt, maar die was niet echt vol meer, dus of dit het echte resultaat is weet ik niet. Hij separeert wel mooi en geeft mooie lange wimpers, maar niet echt "volle" wimpers.

Ook kan ik op mijn neus never ever foundation gebruiken. Ik heb nogal flinke poriën en alles wat ik er op smeer, zie je zitten. Ik scrub vaak genoeg, verzorg het ook genoeg maar blijf altijd alles zien zitten op m'n neus. Iemand ook dit "probleem"?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 08:55

Mooi Djilna! <3 Welke MAC kleurtjes heb je? En veel lipsticks zeg. :wow: Die Lorac wil ik ook nog (en Lorac 2 :D ).

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 08:59

Mooie stash Djilna!!

Ik heb pan geraakt in m'n NARS Orgasm! Ik wil graag een back-up kopen en wil ook graag Luster en Albatros. Ik wil eigenlijk gelijk een hele oliebol bij Sephora bestellen, maar het irritante is dat ze heel veel dingen niet verzenden naar NL... :(

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 09:22

Mooie stash Djilna!

Handig hoe je die lipsticks neer hebt gezet, alleen een klein beetje jammer dat ik de namen niet kan lezen, waarschijnlijk doordat je de foto's hebt verkleind.
Hoe heet de 3e lipstick van het onderste MAC rijtje, die ziet er wel uit als een Antoinette kleur! :D

Nars albatros zou ik ook nog graag willen! Via welke sephora site bestellen jullie Nars? (USA? o.i.d.)
Ik ben trouwens ook altijd een beetje bang als het per post verzonden word dat het product kapot gaat..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 09:24

USA sephora verzend geen NARS naar NL. narscosmetics.eu wel. Ze verzenden ook geen UD en heel veel andere dingen niet. Heel irritant!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 09:42

Mooie stash <3

@nelleke klopt heel vervelend is dat! :\