Net kvk gebeld... Ik kan geen afspraak maken, ik moet maar lezen op ondernemersplein.nl en de webseminairs bekijken
Mooi taz!
Tazzey
Geplaatst: 03-03-15 13:21
Ik zal hem eerdaags even in studiolicht fotograferen. Net nog een daglicht foto geprobeerd te maken met mijn telefoon maar de kleur komt er gewoonweg niet goed uit. Ik vond hem in het flesje niet bijzonder maar eenmaal op de nagel is hij echt onwijs leuk.
Ik zou zelf voor een assurantie kantoor gaan. Die kunnen je ook direct helpen met verzekeringen. Mijn assurantie kantoor heeft mij ook goed geholpen toen ik als ZZP consultant ging werken. Een notaris is vaak meteen een stuk duurder.
Yonker
Geplaatst: 03-03-15 13:42
Of een administratiekantoor die ook wat weet van verzekeringen Ala mijn werk maarja je woont beetje te ver daarvoor
Als je daar al mee bezig bent dan kan die je gewoon verder helpen
Tazzey
Geplaatst: 03-03-15 13:48
Een notaris kan ook wat voor je betekenen als je geen B.V. begint. Het is alleen vrij prijzig. Een goede boekhouder kan je ook wel op weg helpen inderdaad. Dan ben je direct goed op weg en zo'n persoon kan jouw vragen goed beantwoorden. Ik vind het wel raar dat de KvK je op die manier afscheept.
LadyMadonna
Geplaatst: 03-03-15 13:48
Alleen... Hoe weet ik dat ik een goeie heb? Er zitten er nogal wat hier...
1tje die meer kleine eenmanszaakjes als klant heeft en ik zou niet vior iemand gaan die t helemaal alleen doet. Ook niet een te groot kantoor want dat zie je in de prijs