[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 22:12

Sall schreef:
Wauw Lon!
De tattoo is volgens mij wel net zoals het ontwerp qua verhoudingen
In het ontwerp is de hals/borst lijn ook zwaarder dan op de afbeelding

Het hoofd lijkt in het ontwerp wel groter... Meer in verhouding. Ik vind het een prachtig ontwerp, maar de uitvoering vooral in de verhoudingen wat minder :o. Maar goed, wat ik vind doet er niet toe :D.

Lon83

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 23:22

Een goede kennis kwam net langs, en die vond hem in het echt een stuk mooier, verhoudingen kloppen beter dan op de foto lijkt. Heel erg moeilijk om m goed op de foto te krijgen!
We wilden m oorspronkelijk nog meer naar links plaatsen, maar door de uitstekende vorm van mijn schouderbladen iets meer naar midden gegaan. Hij zal door de extra achtergrond links ook wel weer meer naar links lijken te gaan. (Beetje vage zin)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 08:17

vind het juist wel iets hebben dat hij niet helemaal gecentreerd is. Vind hem in elk geval super vet, ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:01

Heel mooi Lon83!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:19

Gaaf! Ik zou hem zo laten, niks meer aan doen :D

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:42

Mensenkinderen, wat een jeuk... :')
Ook enorm aan het vervellen, maar t hoort erbij... Gelukkig niet meer gevoelig. Ben zoooo benieuwd hoe hij gaat zijn als hij helemaal genezen is!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:01

Bij mij nog geen velletjes en jeuk, valt me tegen :))

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:19

Heb je mazzel! :D
Ik zit te denken om over te stappen op 8-hour cream van Elizabeth Arden. Tattoo artist zei ook dat je na enkele dagen van het hele vette over moet stappen naar super-hydratie, bijvoorbeeld een bodylotion (ongeparfumeerd enzo). Mijn huid is echt mega droog op het moment, dus lijkt me wel handig. Iemand ervaring mee?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:33

Lijkt mij een goed plan, ik heb bij mijn eerdere (ribben, arm, voet) altijd alleen gesmeerd met bepanthen. Echter ik merkte dat het op mijn schouder echt te vet werd, kreeg zelfs puistjes :\ dus toen ben ik ook overgestapt op een ongeparfumeerde bodylotion.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:39

Ik heb mijn tatooages vanaf zetten alleen met ongeparfumeerde bodylotion moeten smeren. Werkte ideaal voor mij. (kan niet zo goed tegen vette smeersels)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:52

Ik heb net de tekening gekregen.
Is wel een pauw,en veren en bloemen,maar echt heel anders dan mijn voorbeeld.
Ik ben er helemaal blij mee.
Is echt een mooi ontwerp.
Donderdag mag ik al !!! Ik heb er echt zin in!
(wacht maar tot ze gaat tatoeëren, dan piep ik waarschijnlijk wel anders ) :+

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:25

Hoi,

Ik wil me graag even melden.
Ik heb sinds kort een nieuwe tattoo ( gisteren bijgewerkt). Had er eentje een paar jaar geleden laten zetten op mijn pols, helaas bij iemand die er niet veel verstand van had bleek achteraf. Gelukkig was dit een kleine tattoo en nu heb ik door een professioneel iemand er iets over laten zetten. Er staat nu een soort tribal overheen met de letter B erboven ( De beginletter van mijn paard Brandon).
Ben er super blij mee en wil nou ook eentje laten zetten op mijn schouder.
Een soort veer met daaruit vogels ( bird tattoo dus) en dan een mooie zin erbij. Ben nog aan het twijfelen tussen deze 2: Find yourself and be free, Free yourself, live your dreams.
Iemand nog leuke ideetjes als toevoeging?
En hoe zijn de ervaringen hier met een schouder tattoo? heb er nu dus eentje op mijn pols, vrij groot. Was onplezierig maar goed te doen. Is de schouder een pijnlijkere plek of valt dit reuze mee? Ik weet dat het verschilt per persoon maar had toch graag enkele meningen

Groetjes Hanne

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:27

Schouder gedeelte van die van mij was t makkelijkst :)
Veer die vogels 'wordt' is wel echt een rage van nu, extra lang over nadenken dus! (Liefst tot nadat de rage voorbij is. Als je m dan nog wilt, vond je m echt mooi ;) )

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:29

Lon83 schreef:
Schouder gedeelte van die van mij was t makkelijkst :)
Veer die vogels 'wordt' is wel echt een rage van nu, extra lang over nadenken dus! (Liefst tot nadat de rage voorbij is. Als je m dan nog wilt, vond je m echt mooi ;) )

Ik zit er al 2 jaar mee in mijn hoofd :o Maar wou eerst die op mijn pols inorde hebben, en bovendien kwam het er gewoon nooit van. Ben nu super tevreden met de tatoeëerder die ik nu heb dus wil er eens werk van maken

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:29

Mijn schouder tattoo was goed te doen. Vond de binnenkant van mijn arm pijnlijker.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:38

Dit is trouwens mijn Tattoo, hier voor de eerste keer een paar maanden terug.
Nog niet helemaal ingekleurd op deze foto (gisteren dus wel). Er zit ook zalf op de tattoo dus dat vertekent ook wat. Ik heb een heel fijn huidje en begon best flink te bloeden waardoor hij besliste om te stoppen en dan de volgende keer bij te werken ( gisteren dus).
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:42

Oeh sorry maar ik vind dat echt niet mooi, veel te grof voor zo op je pols. Zonde.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:53

Joolien schreef:
Oeh sorry maar ik vind dat echt niet mooi, veel te grof voor zo op je pols. Zonde.

Zit een andere tattoo onder, moest iets groters over, maar ik ben dr super blij mee :D ;) smaken verschillen toch?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:55

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 00:21

Hou daar ook niet zo van, zo grof op de pols. Maar inderdaad ieder zo zijn eigen smaak! :)

Heb een maand geleden er 1 op mijn schouder laten zetten, was goed te doen hoor! Echt pijnlijk vond ik het niet, eerder vervelend.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:23

Hallo allemaal!

Ik meld me even. Gisteren mijn tweede tattoo laten zetten bij Tattoo Joey. Ben er helemaal blij mee! Hij zit in m'n linker zij, op heuphoogte. (Me viel trouwens op dat Tattoo Joey niet in de lijst met shops stond in de beginpost :=) Mijn eerste tattoo zit op mijn linkerpols, twee sterretjes met een aantal sierlijntjes. Daar, helaas, niet helemaal tevreden over. Het plan is om die nog een keer goed aan te passen of te coveren.

Jullie ervaringen met Tattoo Joey en de leerlingen daar? :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 11:07

Ik heb er geen ervaring mee.
Heb je foto's van je tattoo's?

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 11:29

Tattoo Joey is een goeie artiest. Heb er zelf geen van hem maar mijn buurman heeft er 3 grote laten zetten en die zien er zeer netjes uit.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:22

_Micha_ schreef:
Lijkt mij een goed plan, ik heb bij mijn eerdere (ribben, arm, voet) altijd alleen gesmeerd met bepanthen. Echter ik merkte dat het op mijn schouder echt te vet werd, kreeg zelfs puistjes :\ dus toen ben ik ook overgestapt op een ongeparfumeerde bodylotion.

Pff, kwam er gisteravond achter dat ik opmn bovenrug ook echt mega veel puistjes heb gekregen door de creme... Ook de 8 hour cream is veel te vet, dus vanaf nu parfumvrije bodylotion voor zeer droge huid. Voelt nu al heel fijn, veel minder jeuk *\o/*

De polstattoo is ook niet echt mijn ding...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:58

Pff het is hier ook goed aan het vervellen nu, ziet er altijd zo sneu uit :))

Polstattoo vind ik ook niet zo mooi en veel te grof, daarnaast ziet het er ook niet heel goed gezet uit ofzo.