Vind hem wel mooi! Oh en Yv, dst samenkrimpen met gewone kleur lak en gel basr en top is niet met essence spul. Zowek je gelpolish als de nagellak niet
Ik bedoel dat ik dat niet gebruik, haha. Heb er geen ervaring mee maar heb gewoon gelpolish (heb toendertijd die van ladymadonna overgenomen). Maar ik wilde eens een amder kleurtje proberen dus dacht zal eens proberen met gewone nagellak. Maar dat werkte dus niet zo goed..
Pfff rechterhand lakken in de trein tijdens spoorwissel... De ultieme opgave... 't zit maar vraag niet hoe :-( helaas mijn andere hand al gelakt en haast haast haast en alleen een potje nagellak in mijn tas gegooid... Op bestemming maar even remover scoren...
Banyu
Geplaatst: 27-09-13 20:05
Iemand mss ervaringen mey de bluesky gelpolish?
Lous
Geplaatst: 27-09-13 20:23
LadyMadonna schreef:
Yv: ja, t is een sand. Voelt heel raar, kan er niet vanaf blijven
Dat heb ik ook altijd met sandlakjes
LadyMadonna
Geplaatst: 27-09-13 20:38
xx_Lyzet schreef:
Iemand mss ervaringen mey de bluesky gelpolish?
Ja, ik gebruik het naar grote tevredenheid van mezelf en m'n klanten in m'n salon
Het "went" op zich wel een beetje hoor Stef . Ik weet nog zo goed de eerste keer dat ik die paarse mariah carey op had, binnen een paar uur had ik het er weer vanaf gehaald, vond het vreselijk. De 2e poging was toen ik bij Anc dr werk moest zijn, toen had ze die blauwe dus ging ik met 1 blauwe nagel naar huis . Halverwege de terugreis waren al mn nagels weer kaal . En nu... Nu voel ik er wel constant aan, maar het is niet meer vervelend dat ik het eraf wil hebben ofzo . Al zijn die oude mariahs wel anders, die hebben ook grove glitters erin natuurlijk.
Hoe loopt hetn u met je salon Stef?
Hahaha lelijke heks, dat kon ook niet anders dan niet foutloos gaan
Golden rose komt trouwens met een nieuwe collectie: carnivale. Ben nog niet heel erg enthousiast vanaf de foto's maar volgens de groothandel zijn ze geweldig. (Heb ze nog niet in t echt gezien)
Deze? Vind die blauwe wel grappig maar als ze net zo lakken als de jolly jewels dan skip ik. Aan de ene kant jammer dat het topcoatjes zijn want ik zie er wel sommige indies in terug als ze een andere base hadden gebruikt . Ik ben te lui voor toppers . En daar ik vind ik die hysterische glitters (hoe ik ze noem ) mooier als ze wat wegvallen in een base. Crowstoes bone daddy is bijv zo'n indie met hysterische glitters maar als je die lakt vallen ze toch meer weg dan wanneer ze in een transparante base zitten.
Balen van je salon, maar wel fijn dat de gelpolish wel goed gaat! Kan de school niet evt een model voor je regelen?
Kwaliteit voor kwantiteit ben ik ondertussen achter .
Ik heb er ook veel, te veel, maar gebruik er daar een heleboel toch niet van. Eigenlijk gewoon zo de. Ik koop nu ook stukken minder, niet meer banketstaaf wat me leuk lijkt, maar alleen wat me echt nog de moeite waard lijkt . Budgets laat ik nu meestal staan, heb dan liever 1 hele mooie dan 3 of 4 budgets die mwah zijn .
Nova3
Geplaatst: 28-09-13 19:06
Bah daarnet met de veulens aan het spelen, breekt mij nagel af Heb alles dan maar super kort geveild, joh ik haat dat!