Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Het was nu de bedoeling om op die lengte vuur te maken, dus geel/oranje/rood. Nu ga ik het denk ik gewoon in de punten rood maken, en of dat oranje/geel er nog bij kan zien we wel als de verf binnen komt. (Schiet eens op postbode!)
Had persoonlijk alleen de bovenste neutrale kleur zeg maar ook donkerder gedaan.

lieveli schreef:Waarom heb je het niet laten bleken bij de kapper? Zonde dat er zo'n stuk af moest. Ik gebruik overigens ook SLSvrije haarproducten, van de Yes to lijn.
Yasmine schreef:Waarom heb je met pure chloor geprobeerd? Daar wordt je haar net groen van
Vind het ook zonde om zoveel agressieve producten op korte tijd in je haar te smeren, dan weet je toch dat het niet goed gaat eindigen. Zonde dat je nu zoveel lengte kwijt bent.
. Is op zich niet allemaal na elkaar gebeurt trouwens, vrijdag de eerste keer, toen een kokosolie masker erin gedaan, veel conditioner, en daarna nog een keer olijfolie masker, maar m'n haar was toen al errug droog geworden, terwijl het echt maar 25 minuten had gebleekt (in 6%, wat nieteens enorm veel is).
Lisse schreef:
Lidewijke schreef:Hoi allemaal, sorry dat ik hier zo kom binnenvallen, maar heb een vraagje..
Mijn haar ziet er nu zo uit: (hoop dat het werkt, is foto van fb. En de pony is inmiddels wel uitgegroeid)
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/399718_10151052913941939_347220979_n.jpg
En ik denk eraan om het ros/koperachtig te kleuren. Denken jullie dat het bij me zou passen?