Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Sannne schreef:Ga binnenkort een kwast van rt halen, de professional finish kwast ofzoiets, iig om mn foundation mee te doen (:
Ze hebben bij die winkel ook eem heel grappig merk dat hun blushes etc verpakt heeft als tijdschriftcovers van vroeger. Helaas waren die blushes 21 euro.
Zonde van die mac collectie dat hij zo limited was.
Blon_D schreef:xNavatu schreef:Welke primer heb je? Porefessional of? Zoja hoe is die? Die staat nog op mn verlanglijstje
Net zoals Hoola van Benefit trouwensen Coralista zag er ook heel mooi uit .. en rockateur.. en dallas wil ik vanwege de verpakking
... met andere woorden ik neem een koffer vol make-up mee naar huis
..... ik ben volgensmij gewoon niet meer te redden.
Ik heb een mini van porefessional en een grote van that gal. Eerlijk gezegd gebruik ik de porefessional amper. Hij werkt bij mij wel maar ik heb enkel op mijn neus iets grotere poriën maar niet enorm. Hij zat bij een proef pakketje van benefit samen met de mascara en een van hun geurtjes. Hij is werkt dus prima imo maar dagelijks gebruiken doe ik hem nietDe makeupartist van benefit rade aan om porefessional te mengen met that gal en dat samen als een primer te gebruiken trouwens dan heb je van beide producten niet heel veel nodig en toch een goede primer!
Glossi schreef:Mooie kleuren Deijs!!
Shoot wat ben ik een slecht mens.. Ik heb Nars blush in Gina besteld
Edit: morgen workshop bij MACZinin