en dat kan heel goed! Daar reageert elke vrouw anders op.En sorry
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dat kan heel goed! Daar reageert elke vrouw anders op.
Wel nog steeds beter dan op de pil.
Vind er helaas niet altijd de tijd voor
Zoooo ontzettend druk en moe :'(
Heel erg. Helaas kan ik niet zonder pil (of anders gezegd, een eisprong = hell voor mij) dus nou is mijn libido weer kunstmatig onderdrukt. Ach, vind het wel best zo. Liever een wat lager libido dan om de twee weken door het huis kruipen van de pijn 
...
.
. Iets wat ik zeg maar al niet wilde toen we nog samen waren
.

..x_Rebecca schreef:Zijn er behalve 'de pil' nog manieren waarop je gewoon zo min mogelijk ongesteld wordt?![]()
Ik slik de pil meestal zo lang mogelijk door zodat ik niet zo vaak ongesteld ben want dat is echt een hel voor mij...
Nu ben ik op zoek naar iets anders (of een sterkere pil) alleen ik kom er niet zo goed uit of je met spiraaltjes, nuvaringen en weet ik veel allemaal wel gewoon elke maand ongesteld bent. Dat is toch wel iets wat ik een beetje probeer te vermijden
Maar ik ben sinds maart ongesteldheidsvrij
(Spiraatlje ook in maart laten zetten)

Dat is gelukkig nu door de pil wel over gegaan!
Maar dat had ik natuurlijk zelf ook wel kunnen bedenken.
(als de bloeding begint hou ik wel gelijk mijn stopweek, net zo makkelijk). 
Mi_Amore schreef:'in mijn tijd' moest ik van de HA mijn pil nemen op de laatste dag van mijn menstruatie.
Ik was toen direct beschermd zei hij.
Nu gaat mijn zus naar een nieuwe HA, zegt die dat ze de pil moet nemen op de eerste dat van de menstruatie, als je de pil neemt op de laatste dag ben je de eerste 7 dagen niet veilig.
Hoe zit dat nu?? Dat wil dan wel zeggen dat ik al héél wat geluk heb gehad dat ik nog niet zwanger ben
Wat heb ik geluk dat ik dan nog niet zwanger ben, ben al 9 jaar samen met mijn man, maar hebben hier absoluut geen kinderwens... Dus dat had wel lichtjes paniek gegeven.