Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cocktailtime schreef:Ik heb ik september een biopt gehad
En had toen pap 3a2b met matige tot ernstige afwijkingen (tussen de cin 2 en cin 3)Uiteindelijke en halfjaar gewacht en een nieuw uitstrijkje gedaan. Toen werd ik gebeld dat ze perongeluk een foutje hebben gemaakt met stickeren en of ik terug wilde komen. Ik baalde zo erg! Het is al spannend genoeg.
Maarja waar mensen werken worden fout gemaakt en helaas had ik die pech.
Ik heb nu de uitslag online gelezen als inlog en daar staat dat het nu pap3b is en cin 3 met ernstige afwijkingen, mijn bel afspraak die maandag ingepland stond, staat nu voor donderdag.
Heb net maar een potje gejankt omdat ik toch weer schrok van wat ik gelezen had en de teleurstelling.. ik verwacht nu toch wel een behandeling te krijgen. Dat hadden ze in september al aangeraden maar ze hoopte dat het zou opruimen. Helaas niet dus, ondanks de biopt. Ben wel benieuwd hoe nu verder
cocktailtime schreef:Oh ja, daar heb ik ook wat van gelezen, maar daar gaat onder gehele narcose of door middel van een ruggenprik toch? Ik maak mezelf gewoon druk voor een eventuele kinderwens/vroeggeboorte.
Het maakt mij allemaal wel erg onzeker nu ik vrijgezel ben en toch naar de 31 ga.
Pff frustrerend. Maarja waar je geen controle over hebt kan je ook niet veranderen.
Was alles maar eventjes makkelijker
cocktailtime schreef:Ik krijg dinsdag ook een lisexcisie, dat was aan te raden voor het erger zou worden. Dat willen ze voorkomen en over 6 maanden uiteraard weet terug voor een controle.
Ik ben echt enorm gespannen voor dinsdag, bang voor wat gaat komen, zijn er gevolgen en hoe voel ik me daarna.
Ik lees ook bijvoorbeeld 2 weken niet sporten. Hoe hebben jullie dat ervaren, rijden jullie paard? Hoelang kan dat niet?
genja schreef:cocktailtime schreef:Ik krijg dinsdag ook een lisexcisie, dat was aan te raden voor het erger zou worden. Dat willen ze voorkomen en over 6 maanden uiteraard weet terug voor een controle.
Ik ben echt enorm gespannen voor dinsdag, bang voor wat gaat komen, zijn er gevolgen en hoe voel ik me daarna.
Ik lees ook bijvoorbeeld 2 weken niet sporten. Hoe hebben jullie dat ervaren, rijden jullie paard? Hoelang kan dat niet?
Het is voor iedereen verschillend hoe het gaat. Ik heb 2x een lisexcisie gehad en allebei de keren daarna gewoon gaan werken.
Het voelde bij mij beetje als stevige menstruatie pijn.
Met paardrijden heb ik wel geloof ik 1,5 week gewacht maar vooral omdat ik geen zin had in een bloeding. De plek waar ze snijden wordt dicht gebrand daar zit toch een ‘korst’.
Denk van te voren na hoe je zo relaxed mogelijk daar ligt. Ik mocht bv aangeven welke muziek ik fijn vond en of ik op scherm mee wou kijken ja of nee. En of ik fijn vond als er beetje gekletst werd of niet
pien_2010 schreef:Ok. Ik snap het. Dan zou ik het ook nabellen.