Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helene83 schreef:Wat betreft dit bochten, ik heb juist geleerd om op de MTB niet mee te hangen, zoals je op bijvoorbeeld een motor doet. Fiets naar binnen hellen, je kont juist iets meer naar de buitenkant, buiten trapper naar beneden en daar je kracht op zetten.. als jullie begrijpen wat ik bedoel. Edit: zal zo ff de link bekijken.. Edit.. waarschijnlijk als je hele hoge snelheid maakt, dan hang je mee.. om het zo maar te zeggen.
Duplo schreef:Ik wil nog oefenen in balanceren in rust/stilstand ik ben echt te wiebelig
Helene83 schreef:Is het allemaal xt afmontage? Of alleen de crankstel?
Dat S ram lijkt me ook wel wat. Maar kern nog niemand die het gebruikt.
Helene83 schreef:Maar dat is veel te duur voor mijn niveau.. hihi..
Helene83 schreef:Tot nog toe alleen nog maar mijn grote blad van voren gebruikt.. bij de single tracks.
Maar da's ook Nederland natuurlijk..zijn voornamelijk korte hele steile klimmetjes. Heb mijn kleine blad nog nooit gebruikt.
Mijn vriend raadde het in Dorst aan. Maar ik vond het niks. Trapte me verloren terwijl het niet nodig was..![]()
Ik moet eerst veel meer ervaring op doen voor ik weet wat ik echt nodig heb. XT die ik nu heb is meer dan voldoende nu.
Helene83 schreef:Ik zou dan kiezen voor downhill..
YankeeBoy schreef:Ik ga zo eens kijken of ik mijn tenen warm kan houden dit keer.
Heb winterschoenen gekocht, maar van de week deed dat maar weinig.