Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxsweet schreef:ooohGelukkig maar
!!
Heb je het zelf gedaan ?
mariellexxx schreef:
![]()
Het is totaal niet eng, want je begint namelijk met een superklein gaatje wat je steeds heel langzaam wat groter maakt. Over de grootte die ik daar heb op de foto heb ik zeker 2 maanden gedaan. Eigenlijk moet je het nog langzamer doen i.v.b met dat het kan gaan scheuren maar het voelde bij mij al heel snel heel goed aan, en geen pijn e.d ofzo dus
polopaardje schreef:Is er hier toevallig iemand die een Labret én een tongpiercing samen heeft? (foto zou ook erg welkom zijn)
Ik heb namelijk een labret maar zou er erg graag een tongpiercing bij willen. Vinden jullie dat dit kan? Want van sommige mensen krijg ik de reactie: Woooo vet! Zeker doen! Van andere juist: Nee man! Dan wordt je echt zo'n 'piercingwijf'.
WickedMie schreef:Ohjee, drastisch ocean_polly. Vind je het niet zonde? Heeft toch ook aardig wat gekost. En waar zeurde je ouders dan precies over? dat het je tanden verpest of iets dergelijks??
Diana_14 schreef:Check zijn neusschot
http://www.bmezine.com/pierce/02-tongue ... 222523.jpg
Ik vind meerdere tongpiercings niet zo heel mooi eigenlijk
haffiefreak schreef:Ik heb een navelpiercing
En heb een paar losse navelpiercings (heb er wel foto's van maar wist niet zeker of je die hier neer mag zetten)
Maar nu heb ik even een vraagje voor jullie
waarin en hoe bewaren jullie je losse piercings?
Ik heb ze in een afsluitzakje in een oud kettingdoosje van een juwelier
Maar nu wil ik ze graag in zo'n doosje wat ze bij de juwelier ook hebben waar je de navelpiercings in kunt steken zeg maar
Maar waar zijn die te koop en hoe duur zijn die??