Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lisitano schreef:Namiro, wat gezellig zo met je zoontje! Ik wil mijn zoon (net 4) ook mee op de fiets maar hij wil ineens niet meer fietsen terwijl hij het eindelijk een beetje door had. Ik wil hem ook niet dwingen maar rot vind ik het wel want nu kan ik lopen niet meer combineren met de kinderenIk heb hem wel gezegd dat we in de kerstvakantie toch echt gaan en hem filmpjes laten zien. Hij leek enthousiast…
Is jouw hond al wat ouder dat hij niet zo ver meer kan? Ik heb ook nog een hond van 11,5. Die ging vroeger mee en kan nu ook enkel korte stukjes.
Supervixen schreef:Suliko dat van die horizon vind ik een beetje een vreemd verhaal, aangezien je horizon scheef is als je bijvoorbeeld een heuvel hebt in de verte. Dan ga je toch ook niet scheef lopen? Het lijkt mij meer dat je lichaam je gewicht gewoon in evenwicht moet houden?
Als je op een schommelende boot zit met hoge golven en je kijkt naar de horizon, die is dan recht, maar je moet in evenwicht blijven omdat de boot scheef is door de golven en dat ga je compenseren met je lijf. Maar ja, misschien bekijk ik het verkeerd.
Nou ja anyways, ik hoop dat die zooltjes goed werken!