Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melanie_D schreef:Azmay, heel veel succes vandaag!!
Missannemijn, van harte gefeliciteerd!
Hier een pittig nachtje gehad. Zoon en ik allebei overgeven. Zal wel een virusje zijn, we wisselden elkaar steeds af. Iedere keer weer eruit om zijn bedje te verschonen, lagen we net weer in bed, kon ik zelf rennen. Vanaf een uur of 4 konden we allebei doorslapen, gelukkig slaapt hij nu nog. Ik heb een klussende buurman die alweer lekker aan het zagen is, dus inmiddels zelf al wakkerHopelijk houden we vandaag alles een beetje binnen!
Marlis schreef:Hier de shoot gehad en volgens mij wel wat leuke fotos tussen.
Net de pretecho gehad en meer te zien van het kindje als de vorige x. [ [url=m/YtgBUo.png]Afbeelding[/url] ]
Het was maar goed dat handje ervoor zat want ze ligt bijna helemaal klem tegen mn buikwand dus nu duwde ze nog een beetje het weg waardoor er zicht was
MissAnnemijn schreef:Azmay gefeliciteerd! Hopelijk nu bergopwaarts allemaal! Krap 1800 gram is wel heel klein! Of is het 2800? Knap meidje
Azmay schreef:Ach wat een kleintje. Is ze nu opgenomen op de kinderafdeling of NICU?Ze valt buiten de groeikaart, echt enorm dysmatuur terwijl ze overmorgen 37 weken zou hebben gezeten.
Azmay schreef:Mooie foto Marlis!
Ik ben inmiddels moeder, echt een horror drama verhaal achter de rug en we zijn er nog niet bovenop maar het gaat goed komen.
De kleine meid heet Nimue en is 1775 gram aan eigenwijsheid![]()
[ [url=m/ONdRV1.jpg]Afbeelding[/url] ]