Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 17:05

Aaaw wat schattig. Hoever ben je nu?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 17:40

Nicje87 schreef:
Aaaw wat schattig. Hoever ben je nu?

32+3

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-23 17:42

Mooi plaatje hoor Marlis!! Meer gezicht te zien dan bij ons toen. Ga je 'm ook om laten zetten naar 8k?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 19:30

Beterschap voor de zieken en vervelend voor de slecht slapenden. Dat breekt je wel op.

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat daar Azmay en dat je je na de geboorte snel weer goed mag voelen.

Mooie foto Marlis! Ze liet zich goed zien dus :)

Aan de ene kant fijn zo’n rooster Nicje, maar ik snap dat je wel gaat kijken of je dit vol houdt. Lijkt me best pittig als je een lang stuk moet lopen!

Tjonge, Hidde alweer 3 weken oud! Bizar dat als ons kindje word geboren hij al 3-4 maanden oud is! Dan zit je alweer in een hele andere fase

Kiwipitje, fijn dat jij en je man elkaar zo goed kunnen afwisselen. Dat extra slapen kon hij vast waarderen :)

Hier vandaag gewerkt en goed erop gelet dat ik niet te veel deed. Ik ben wel moe, maar de pijn in mijn liezen/banden is beter dan vanmorgen, dus dat is fijn!
Verder is de baby mega actief de laatste dagen. Eergisteren lag ik drie kwartier wakker ‘s nachts omdat ie zo hard schopte dat ik er niet van kon slapen. Ik ben zo benieuwd hoe bewegelijk dit kindje is als het geboren is, of het dan nog steeds zo bewegelijk is. Nu voel ik het als ik loop, sta, zit, lig, maakt niet uit :') soms denk ik: ga nou eens slapen!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-23 20:06

Hahaha heel herkenbaar. Dat het niet uit maakt hoe laat je wakker wordt, ze zijn altijd actief haha. Is bij mij niet anders geworden eigenlijk.. Heeft veel minder ruimte maar daar trekt ie zich niks van aan. Is nu wel alleen nog draaien ipv schoppen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 20:23

Afbeelding
Hier een foto van de shoot van vandaag.
Je buik lijkt door de houdingen mega terwijl die in het echt vrij klein is haha. Super grappig

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-23 21:25

Heel tof!!!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 10:08

Melanie_D schreef:
Azmay, heel veel succes vandaag!!

Missannemijn, van harte gefeliciteerd!

Hier een pittig nachtje gehad. Zoon en ik allebei overgeven. Zal wel een virusje zijn, we wisselden elkaar steeds af. Iedere keer weer eruit om zijn bedje te verschonen, lagen we net weer in bed, kon ik zelf rennen. Vanaf een uur of 4 konden we allebei doorslapen, gelukkig slaapt hij nu nog. Ik heb een klussende buurman die alweer lekker aan het zagen is, dus inmiddels zelf al wakker |o Hopelijk houden we vandaag alles een beetje binnen!

He bah beterschap!

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 10:13

Mooie foto Marlis! Ik dacht dat jij voor mij was, maar ik loop net een weekje voor.

Mriek, vind zo lief die foto’s op groei kleed.

Ga weer proberen actief mee te reageren hihi wel zo leuk. Al heb ik wel alles mee gelezen.

Ben benieuwd hoe het met azmay gaat.

Vannacht echt hoofdpijn gehad, nu nog steeds maar wel al minder. Vanmiddag de commode leeg ruimen want die staat nog vol met rotzooi. Dan alles wassen en die inruimen *\o/* zoveel zin in.

Gister avond weer alles eruit gespuugd… ben zo blij als deze 6 weken om zijn..
woensdag naar de verloskundige in t ziekenhuis voor gesprek, ben benieuwd.

Iedereen een hele fijne zondag!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 10:13

Marlis schreef:
Hier de shoot gehad en volgens mij wel wat leuke fotos tussen.

Net de pretecho gehad en meer te zien van het kindje als de vorige x. [ [url=m/YtgBUo.png]Afbeelding[/url] ]

Het was maar goed dat handje ervoor zat want ze ligt bijna helemaal klem tegen mn buikwand dus nu duwde ze nog een beetje het weg waardoor er zicht was

Toch best goed te zien ja!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 10:16

Marlis schreef:
[ [url=m/EI7jOM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een foto van de shoot van vandaag.
Je buik lijkt door de houdingen mega terwijl die in het echt vrij klein is haha. Super grappig

Gaaf hoor!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 10:19

Hier vandaag een dagje werken, staan op een groot internationaal concours hier in de buurt, gelukkig breekt het zonnetje wat door, hoop dat die wat doorzet :P

Gisteren nog op wedstrijd geweest bij mijn eigen vereniging, wou toch nog een keer M1 proberen en net 1 winstpunt gehaald :')
Laatst bijgewerkt door QueenE op 16-04-23 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-23 10:20

Hier bezig met het uitkoken van de flesjes enzo. Moest even de speentjes proberen maar vind ze allemaal ellendig :Y) maarja ik heb dan ook voortanden en hij nog niet.

Hebben jullie nog een goede site ofzo voor zo'n geboortebord in de tuin? Twijfel tussen huur of koop.

@queen gefeliciteerd met je wp! Knap hoor nog in deze termijn.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 12:49

Queen gefeliciteerd nog! Knap gedaan

Gnome, geen tips helaas..

Freekie lekker aan de was vandaag. En vervelend dat je weer zo moest spugen.

Marlis mooie foto! En ook die van de echo

Ballard fijn dat werken nu goed ging! Rustig aan vandaag maar.

Mriek 3 weken alweer, gaat snel!

Kiwi lekker met baby op de bank <3

Bedankt voor de felicitaties! Leuke dag gehad, er waren vrienden in de stad en die zijn de hele dag geweest. Veel en lekker gegeten, even mijn suikerarme dieet losgelaten :Y) Ik ben 35 geworden trouwens, gaat ook hard..
Vanmorgen even naar het winkelcentrum en speeltuin geweest, nu heel even liggen en dan nog even achter de naaimachine <3 Niet te druk vandaag dus.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 13:25

Nog gefeliciteerd MissAnnemijn!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 14:11

Mooie foto Marlis!

Ik ben inmiddels moeder, echt een horror drama verhaal achter de rug en we zijn er nog niet bovenop maar het gaat goed komen.

De kleine meid heet Nimue en is 1775 gram aan eigenwijsheid <3
Afbeelding

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 14:19

Gefeliciteerd Azmay met jullie dochter <3 ik hoop dat je je snel beter mag voelen en dat alles goed gaat met de kleine!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 14:23

Gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een klein mopje

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 14:23

Azmay gefeliciteerd! Hopelijk nu bergopwaarts allemaal! Krap 1800 gram is wel heel klein! Of is het 2800? Knap meidje :+:

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 14:30

Azmay van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Heel veel liefde, geluk en gezondheid toegewenst. Hopelijk knap je snel op.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 14:49

MissAnnemijn schreef:
Azmay gefeliciteerd! Hopelijk nu bergopwaarts allemaal! Krap 1800 gram is wel heel klein! Of is het 2800? Knap meidje :+:

Ze valt buiten de groeikaart, echt enorm dysmatuur terwijl ze overmorgen 37 weken zou hebben gezeten.

Maar het is een taaie, zonder enige moeite al spuitjes leeg zuigen en daarna nog tijdens het buidelen mooi vast aan mijn tepels. Die komt er wel.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 14:52

Ahh wat een klein moppie. Gefeliciteerd! Jammer dat het zo te horen niet bepaald vlekkeloos is verlopen...

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 14:54

Wij zijn hier trouwens geveld door de griep. Gisteren kneep ik 'm wel even want koorts kwam boven 38,5. Is nu gelukkig weer gezakt en er wordt nog wild getrapt.

Niet zo heel veel puf voor bijlezen dus, ik draai me zo weer om. Hopelijk morgen weer een beetje beter.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 15:01

Gefeliciteerd met je kleintje Azmay. Je mag blij zijn met je dochter én tegelijkertijd rouwen om hoe alles verlopen is. Ik wens jullie veel kracht en liefde toe. <3

Azmay schreef:
Ze valt buiten de groeikaart, echt enorm dysmatuur terwijl ze overmorgen 37 weken zou hebben gezeten.
Ach wat een kleintje. Is ze nu opgenomen op de kinderafdeling of NICU?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-23 15:12

Azmay schreef:
Mooie foto Marlis!

Ik ben inmiddels moeder, echt een horror drama verhaal achter de rug en we zijn er nog niet bovenop maar het gaat goed komen.

De kleine meid heet Nimue en is 1775 gram aan eigenwijsheid <3
[ [url=m/ONdRV1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van harte gefeliciteerd met Nimue <3 wat een klein popje zeg.. En wat een drama nog zo op het eind. Gelukkig goede eerste berichten zo te lezen. Geniet van elkaar!