Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Daarom zeg ik ook, lijkt te zien. Niet dat het een feit is, het is een mening.
Ts voelt zich eenzaam en gezien haar berichtje over het feestje vind ik het geen vreemde reactie dat hij het niet lijkt te zien.
Is nergens een waardeoordeel over hem of hoe zwaar hij het heeft. Het lijkt me voor hem ook echt vreselijk om in deze situatie te zitten. De pijn en onmacht als je geliefde ziek is, lijkt me vreselijk.
pien_2010 schreef:Marlies ik wilde je ook absoluut niet kwetsen want vind en vond het juist een hele goede post en probeerde juist aanvullend te reageren.
Dus eerlijk gezegd schrik ik er van dat jij het negatief opgepakt hebt.
Waarvoor sorry!
MarliesV schreef:Was niet jouw berichtje Pien wat ik negatief oppakte
MarliesV schreef:pien_2010 schreef:Marlies ik wilde je ook absoluut niet kwetsen want vind en vond het juist een hele goede post en probeerde juist aanvullend te reageren.
Dus eerlijk gezegd schrik ik er van dat jij het negatief opgepakt hebt.
Waarvoor sorry!
Was niet jouw berichtje Pien wat ik negatief oppakte![]()
@Brit, die man van jou is een zelfde aard als die van mij, als het geestelijk moeilijk wordt, sluit hij zich lichamelijk ook af. Die mij blijft gelukkig wel knuffelen en zo, maar als die geestelijk niet lekker zit, dan zit bv 18+ activiteiten er niet in.
Alleen lijkt jouw man dus ook niet in staat om affectie te tonen, in de mate die jij nodig hebt, als hij het heel moeilijk heeft. En dat is natuurlijk nu wel het geval.
En jij bent als ik het zo lees, het type wat juist behoefte aan die connectie heeft, aan gezien worden en 'samen zijn' ook fysiek, als het moeilijk is geestelijk.
Hoop echt dat jullie samen de middenweg vinden
BritHittepit schreef:Scan was weer goed! Steeds in remissie!
Door het vallen willen ze wel neurologisch onderzoek doen, dus neuroloog komt langs vandaag. Als het van de therapie is wordt er 1 product stopgezet… het studieproduct… dus dat is geen goed nieuws… dus ze gaan nu de oorzaak zoeken van de evenwichtproblemen.