Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vulina

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 15:10

Ik slaap echt altijd slecht.. Ben minimaal 3 a 4 keer per nacht wakker.. Maar ik functioneer er ondertussen prima op. Wel handig met waken voor de veulentjes straks :))

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 15:52

Ik ben ook vaak wakker 's nachts, slaap heel licht. Iets met inbraak 's nachts in mijn slaapkamer en een stukje ptss. :x Toen mijn merrie moest bevallen was het inderdaad wel handig!

Mijn weidegenootje voert mijn paard vandaag, dus ik sla een dagje over. Moet ik nog wel ergens wat beweging vandaan halen, want ik zit pas op 1100 stappen. Of accepteren dat het vandaag een rustdag is. Misschien straks nog even naar de supermarkt lopen als ik niets te eten kan bedenken met wat ik in huis heb, maar dat is ook maar 200 meter. Tenzij ik naar een andere winkel verderop ga. Best een idee.

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 18:28

Gaucho en Pallatin thanks voor de kledingtips nog!
Pallatin jij bent dus op je streefgewicht? Lijkt me inderdaad een spannend moment dat stabiliseren. Ik kan (nog) niet uit ervaring meepraten.

Grappig om te lezen dat meer mensen een matige nacht gehad hebben en vandaag niet uiterst productief zijn. Hier gekozen voor het erbij neerleggen en even 'lui' qua beweging. Ergens voelt dat jammer en zonde hoewel ik absoluut vind dat het af en toe moet kunnen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 18:37

Heeft iemand enig idee waar ik die hangbuik van me kan doneren?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 18:48

Is de plaatselijke kringloop nog open Roosch :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 18:58

Al geprobeerd. Ze keken me aan of ik gek was. :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 19:01

Pieterburen dan?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 19:11

:D :D Dat is nog eens een idee. :D :D

Overigens wel braaf geweest. 750 kcal weggefoxied en netjes gegeten.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 19:32

Lekker bezig!

Hier ene middagje pony’s gehad. Lekker wezen wandelen.

Afbeelding
En deze neemt het spreekwoord wel heel letterlijk _O-

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 20:12

Ik begin de spierpijn goed te voelen, beloofd wat voor morgen :j Heb nog een riante 300kcal voor een snack over vanavond. Schaaltje Skyr met een banaan wordt het denk ik.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 20:13

Haha! :D

Ik ben toch nog naar de paarden geweest. Had op mp een vloerkleed gescoord voor 10 euro en was vlakbij stal. Dus nog even uitgemest. Daarna van mijn parkeerplaats in de stad naar huis gewandeld, dus toch nog wat beweging gehad.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 21:07

Marielle_93 schreef:
Gaucho en Pallatin thanks voor de kledingtips nog!
Pallatin jij bent dus op je streefgewicht? Lijkt me inderdaad een spannend moment dat stabiliseren. Ik kan (nog) niet uit ervaring meepraten.

Grappig om te lezen dat meer mensen een matige nacht gehad hebben en vandaag niet uiterst productief zijn. Hier gekozen voor het erbij neerleggen en even 'lui' qua beweging. Ergens voelt dat jammer en zonde hoewel ik absoluut vind dat het af en toe moet kunnen.

Ik woog zo’n 80 kilo toen ik begon, bij een lengte van 1,85m. Ik weet niet precies hoeveel ik woog, ik ben in december al begonnen met minder snoepen, maar had toen al in geen eeuwen op de weegschaal gestaan...iets met struisvogel gedrag.... Ik woog vanmorgen 74,9... *\o/* en m’n doel was eigenlijk 76kg en iets van 4 cm minder op de heupen. Dus nu zou ik moeten stabiliseren....maar dat is juist waar het bij dan mis gaat.... :')

Idd ‘grappig’ om te lezen dat veel mensen na zo’n rot nacht ook overdag last hebben om lekker actief te zijn....ik ook, ik was vandaag niet vooruit te branden en heb mezelf met thee en een stukje chocola op de bank geparkeerd. Paardlief gelongeerd, geen zin om te rijden...zeker na het nieuws dat een stalgenoot van dr paard is gevallen. Morgen weer beter, hopelijk slapen we allen wat beter

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 21:15

Roosch als je dat gevonden hebt dan vraag of ze er meer willen.

Hier ook slecht geslapen en wat minder bewogen. Wel is eerste vijf kilo eraf, nog 13 te gaan

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 07:45

Dat is al een mooie stap SandravdB :j

Zo, hier gelukkig wat beter geslapen dan gisteren. Wel enorme spierpijn maar dat verwachte ik al, altijd beter dan net rugpijn wakker worden wat ik eerder vaak had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 09:37

Ik had vorige nacht ook zo een slechte nacht... Was ook onverwachts opeens een dag thuis dus er is wel wat meer binnen gegaan dan goed is eigenlijk. Deze morgen alsnog een daling op de weegschaal. Ik zit weer onder de 110. Was 109,4 dus ik ben al erg blij dat die eerste mijlpaal alweer is bereikt *\o/*

Wat een knappe resultaten komen hier soms toch voorbij. Ik ga vanmiddag even uitgebreider reageren!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 09:52

Hier qua gewicht de afgelopen dagen weinig verschil, maar qua complimenten des te meer. Steeds meer mensen zeggen er iets van, dat is wel heel leuk eerlijk gezegd :o ik doe het uiteraard voor mezelf, maar die reacties doen toch wel wat met je... Kortom, motivatie om door te gaan *\o/*

Gisteravond lekker weer een bokszaktraining gedaan in de garage. Vanmiddag weer een rondje hardlopen. Nu alweer zin in. Eventjes verstand op 0 en buiten genieten. Heb een nieuw sport horloge besteld die vandaag binnen zou komen, maar dat betwijfel ik aangezien de status nog niet gewijzigd is in verzonden -O-
Laatst bijgewerkt door MuSLi op 22-01-21 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 10:21

Mijn collega's hebben me niet meer live gezien sinds afgelopen maart en die roepen steeds "die herkennen we niet meer terug als we weer op kantoor zijn ooit. " :D

Tot nu toe een heel goede week gedraaid, ik ben tevreden. Ik heb wel echt nog steeds momenten dat ik in de spiegel kijk/aan mijn hangpens voel en ontevreden ben. Maar dat zul je wel houden gok ik. Het ene moment ben ik oprecht blij en tevreden en het andere moment meh.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 10:31

Ik weet niet hoe groot die hangbuik is, maar als ik naar die van mij kijk vrees dat ik die nooit gaat weg gaan :') Dat vel is te veel opgerekt :+ Ik snap jou helemaal Roosch!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 10:35

Nou bij mij is het dus nooit geweest dat ik echt dik was als in ROND. Het zat echt grotendeels rond de buik en dan vooral enorm hangen. Zoooovaak de vraag gekregen of ik zwanger was (nee. Ik heb pertinent geen kinderwens) en zelfs eens ruzie gehad toen ik nog rookte. Hoe ik het in mijn achterlijke hoofd haalde te roken en drinken terwijl ik zwanger was?! -O-

Nu is het gelukkig al een heel stuk minder en kan ik het redelijk verbergen met een goed broekje. Maar het blijft een ding. Ik zie hem wel echt krimpen dus gewoon doorgaan denk ik dan maar.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:00

Roos :(:) je wil niet weten hoeveel vrouwen die broekjes gebruiken. Echt heeeeeeeel veel. You're not alone, woman!

Moestuin gefeliciteerd met deze mijlpaal!

wauw Sandra, goed gedaan al! Ga zo door!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:03

Roosch schreef:
Nou bij mij is het dus nooit geweest dat ik echt dik was als in ROND. Het zat echt grotendeels rond de buik en dan vooral enorm hangen. Zoooovaak de vraag gekregen of ik zwanger was (nee. Ik heb pertinent geen kinderwens) en zelfs eens ruzie gehad toen ik nog rookte. Hoe ik het in mijn achterlijke hoofd haalde te roken en drinken terwijl ik zwanger was?! -O-

Nu is het gelukkig al een heel stuk minder en kan ik het redelijk verbergen met een goed broekje. Maar het blijft een ding. Ik zie hem wel echt krimpen dus gewoon doorgaan denk ik dan maar.

Dat is hier ook hoor! Ben altijd flink dat taille blijven houden, gespierde kuiten etc. Maar inderdaad, bijna alles op een flinke hangbuik. Voordeel is dat je ook daar snel resultaat is. Ik snap jou helemaal. Hier komen enkel broeken met hoge taille binnen bv. Kleedjes zijn altijd van die retrokleedjes die vanaf de taille uitlopen etc.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:06

Zo irritant als mensen zich denken te moeten bemoeien
Ik heb die zwanger bemoeienissen wel eens heel hard afgekapt toen ik al een kütdag had
Geloof niet dat die persoon zich ooit nog met een vreemde durft te bemoeien :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:10

Als er iemand is met een bloedhekel aan kinderen en een absoluut afwezige kinderwens ben ik het dus ik heb regelmatig mensen enorm geschokt achtergelaten. :') kom nou. Waar bemoeit men zich mee.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:46

Wat lastig Roos dat je jezelf zo ziet :( Dat is het wel vaak met afvallen, je kan nog zoveel afvallen maar het in je hoofd ook zien en accepteren dat je niet meer bent als voorheen duurt best wel lang. Zeker als je langere tijd meer kilo's hebt meegesleept. Ik ben lang niet meer zo stevig als ik ooit geweest ben, maar ik voel me nog altijd groot en lomp. Nou ben ik ook 1.78 dus dan voelt dat misschien sneller zo :+

En lang leve van die broekjes! Zeker als je je prettiger voelt om ze te dragen, lekker doen! Vaak zien we zelf meer dan dat iemand anders zou zien :)

Ik ben zelf heel blij want ik heb de hometrainer van mijn buren kunnen lenen. Dus ik kan ook tijdens de avondklok nog lekker aan de gang *\o/*

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 13:16

Avondklok? :x

Ik heb 3 kindertjes gekregen, belangrijkste ooit in mijn leven. Maar ze hebben mijn lijf wel veranderd, en mijn dagelijkse leven natuurlijk ook.

Die correctie broekjes krijg ik standaard buikpijn van, jullie niet?