Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Ik heb weer eventjes advies nodig, ik ben gisteren naar de kapper geweest en niet zo blij met het resultaat. Er zit een ontzettend grijze toon op die mijn haar ook donkerder doet lijken. Ik heb al gebeld naar de kapper dat ik niet blij ben maar heb het advies gekregen om nog een week te wachten en het goed te wassen. Ik heb het vandaag alleen al 3x gewassen om de grijze tinten eruit te krijgen maar dat lijkt niet zo goed te helpen... Heeft iemand een tip om het wat blonder/warmer te krijgen?
Ik wil foto's toevoegen maar op de een of andere manier werkt de uploadzone van bokt niet...
Earth schreef:Huh ik dacht dat je eerste foto een voor foto zou zijn. Dat is wel slordig danIk zou niet een week wachten denk ik.
Fair schreef:Maar als jij niet tevreden bent zou ik eerlijk gewoon teruggaan. Ze kunnen de toner van je haar strippen met een bleach wash en dan een goede warmere toner gebruiken.
CalipsoLover schreef:Fair schreef:Maar als jij niet tevreden bent zou ik eerlijk gewoon teruggaan. Ze kunnen de toner van je haar strippen met een bleach wash en dan een goede warmere toner gebruiken.
Ik heb dit idd aan de telefoon gevraagd, of ze er niet een warmere toner op willen zetten om het wat 'blonder' te maken omdat het nu echt heel grijs is en dat wil ze dus niet...
martine096 schreef:Hi! Ik zou graag mijn nu nog geblondeerde haar donkerrood (liefst maroon of burgundy) willen verven maar ik zie door de bomen het bos niet meerIs dit mogelijk met mijn huidige haarkleur en zo ja, waar kan ik het beste deze kleur haarverf kopen?
Niet de meest duidelijke foto maar dit is hoe ik het nu heb. Mijn uitgroei loopt dmv van highlights over in het geblondeerde deel.
[ [url=m/wOwmGr.jpg]Afbeelding[/url] ]
CalipsoLover schreef:Het is idd eerst gebleekt (geverfd), een bleach wash gehad en daarna 20-25 minuten een toner. Ik heb geen idee van hoeveel procent die bevatte, vorige keer had ik een warmere toner maar die was een beetje gelig op sommige stukken dus had nu gevraagd om het een heel klein beetje koeler te maken, maar ook de foto's laten zien die ik hier gepost heb en duidelijk gemaakt dat het nog altijd blond moest zijn, maar toen ik buiten kwam was het echt gewoon volledig grijs. Het is al wat lichter geworden door te wassen maar vind het nog steeds te grijs. Heb het nu net weer gewassen en zal zo meteen nog eens een foto posten als het droog is.
Deze kapper heeft overigens wel hele goede reviews, was de vorige keer ook heel blij en mijn beste vriendin gaat hier ook. Daarom dat wij beide ook heel erg verschoten van de service, had verwacht dat ze wel gingen aanbieden om langs te komen en te kijken wat ze kunnen doen. Maar ik werd aan de telefoon echt wel grof afgewezen...
martine096 schreef:martine096 schreef:Hi! Ik zou graag mijn nu nog geblondeerde haar donkerrood (liefst maroon of burgundy) willen verven maar ik zie door de bomen het bos niet meerIs dit mogelijk met mijn huidige haarkleur en zo ja, waar kan ik het beste deze kleur haarverf kopen?
Niet de meest duidelijke foto maar dit is hoe ik het nu heb. Mijn uitgroei loopt dmv van highlights over in het geblondeerde deel.
https://www.bol.com/nl/nl/p/poly-color- ... 005179432/
Is deze verf geschikt voor mij? Ik twijfel omdat er staat dat het bedoeld is voor vergrijst of donkerbruin haar, maar is dat een bezwaar?
Ik vind het moeilijk om mooie kleuren donkerrode haarverf te vinden. Deze kleur komt denk ik nog het meest overeen met wat ik in gedachten heb.
CalipsoLover schreef:Nee dat hangt natuurlijk ook af van wat je wil, ik doe altijd een blonde balayage 1-2x per jaar omdat dat in onderhoud heel makkelijk is en heel mooi kan uitgroeien zonder harde overgangen.
Heeft er hier iemand ervaring met Schwarzkopf Blond Me toners? Als de kapper blijft weigeren dit te herstellen overweeg ik om dit eens te proberen om het toch wat warmer te maken.
martine096 schreef:martine096 schreef:Hi! Ik zou graag mijn nu nog geblondeerde haar donkerrood (liefst maroon of burgundy) willen verven maar ik zie door de bomen het bos niet meerIs dit mogelijk met mijn huidige haarkleur en zo ja, waar kan ik het beste deze kleur haarverf kopen?
https://www.bol.com/nl/nl/p/poly-color- ... 005179432/
Is deze verf geschikt voor mij? Ik twijfel omdat er staat dat het bedoeld is voor vergrijst of donkerbruin haar, maar is dat een bezwaar?
Ik vind het moeilijk om mooie kleuren donkerrode haarverf te vinden. Deze kleur komt denk ik nog het meest overeen met wat ik in gedachten heb.
CalipsoLover schreef:Nee dat hangt natuurlijk ook af van wat je wil, ik doe altijd een blonde balayage 1-2x per jaar omdat dat in onderhoud heel makkelijk is en heel mooi kan uitgroeien zonder harde overgangen.
Heeft er hier iemand ervaring met Schwarzkopf Blond Me toners? Als de kapper blijft weigeren dit te herstellen overweeg ik om dit eens te proberen om het toch wat warmer te maken.