Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:39

Ik ga het lijstje van de diëtiste nog sturen, maar een foto ervan was niet goed leesbaar, inscannen ben ik op het werk vergeten te doen. Maandag stuur ik het door!

brittkalijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 12:44

Suuszels schreef:
Iedereen weer lekker bezig. Wat doe je thuis dan nog brittkalijn?

Ik ben thuis vooral bezig met evenwicht en stabiliteit :) veel oefeningen met op een been staan, op de tenen, maar ook veel stabiliteit in de heupen. Verder veel stretchen (doel 2019 is om heeel stuk flexibeler te zijn) en kracht in de armen pak ik ook altijd even mee. Zijn kleine dingetjes waarvan ik vind dat die elke dag even aangestipt moeten worden *D

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 13:41

Haha nou m'n eigen ding doen was wel gelukt, hij ging me leren benchen maar dat was een beetje een anticlimax want ik deed het meteen goed _O- Hij stond er echt bij van "oh... Nou... Laat maar" haha. Verder was het mijn deadlift dag, en zelfs conventional had ik ineens 2x wat voorheen mijn 1RM was :oo Gaat echt heel snel vooruit! Was echt een hele toffe gym, met een apart deel voor powerlifting en oly lifting (barbell club?) dus ik was daar het grootste deel van de tijd en hij niet. Ik rende alleen heel blij naar hem toe omdat conventional goed ging zonder last van m'n rug dus dat wilde ik hem heel graag vertellen :')

Jammer dat het niet echt in de buurt is, anders zou ik echt lid worden daar... Misschien alsnog en dan hou ik 2 lidmaatschappen, kan ik kiezen.

Succes met je tentamens amira!

En brittkalijn, is ook heel belangrijk, knap als je dat consistent kan doen :j

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 01:15

Sorry ik was een beetje druk! Maar vanaf nu ga ik meelezen en mee reageren :)

Ik sport nu dus 2 weken, afgelopen vrijdag een gesprek gehad met een coach, ook voor een traningsschema. Heb er zin in! Ga morgen weer, probeer nu 3/4 keer per week te gaan wel!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 09:38

Iedereen is lekker bezig! Ik ga nog steeds 2x in de week :D. Ben druk met studeren helaas, maar probeer dan tussendoor te wandelen, als ik geen tijd heb om te sporten. Het is iets :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 09:39

Waar sporten jullie eigenlijk? En hoeveel betalen jullie en wat krijg je daarvoor? ;)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 10:30

Basic fit! Vriend heeft een vriendenpaar, dus betalen 39,95 voor 2 abbos. Maar we hebben voor 3 euro extra dat water gedaan, mag je elke 15 minuten tappen.
Dus 2 abbos ongeveer 20,- pp.

Ik heb geen idee of je dan mee mag doen met groepslessen, die doe ik niet. Ik ga vooral om wat meer conditie te krijgen en mezelf iets gespierder te maken :).
Mn vriend en ik gaan vaak samen, wat enorm helpt. Als de een geen zin heeft, sleurt ie de ander mee haha. En achteraf: “ toch blij dat ik ben geweest :’) “

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 10:39

Oh oke! Ik heb toch gekozen voor F4F, dichterbij en ik kwam goedkoper uit. Ben er tot nog toe wel tevreden over. Doe ook wel groepslessen want kickboxen vind ik echt geweldig!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 10:44

Sportschool in de buurt, 42 euro voor onbeperkt met groepslessen begeleiding wegen voedingsadvies als ik zou willen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 11:42

Ik betaal 60 per maand bij een half jaar bij chimento in arnhem. Heel jaar dan betaal je 50. Wel duur maar ik vind de sfeer er heel prettig en je krijgt veel persoonlijke aandacht. De eigenaar was ervoor werkzaam als personal trainer. Ze bieden ook lifestyle ondersteuning en je kunt er bij de voedingsdeskundige terecht.

Het gaat wel lekker. Met deadliften begon ik vorige week met alleen de stang. Nu zit ik op 45 kg en dat gaat makkelijk. Dus volgende keer naar de 50. Leuk om al zo snel vooruitgang te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 13:24

Ik ben net terug.. Interval trainingen gedaan, zijn pittig. Zeker omdat ik geen conditie heb nog haha. Maar we komen er wel :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 13:29

Ik betaal 35 bij een lokale sportschool. Dit is inclusief groepslessen, schema's op maat etc. Het is heel kleinschalig dus soms ben je maar met 4 in een groepsles of fitness je met 2 anderen waardoor je veel persoonlijke aandacht hebt.

Ik ging mee met de bootcamp net weer, was wel lekker zo met de kou en het beetje witte landschap <3
Alleen op het eind toch nog veel burpees en push ups moeten doen dus koude handen :')

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 16:15

Ik meld me ook, als meelezer!
Ik word altijd enthousiast om naar de sportschool te gaan als ik hoor dat anderen ook zijn geweest! Dus na een maandje zonder motivatie deze week de draad weer opgepakt. Ik ga 3/4 keer per week, en doe met name krachttraining.

Ik sport voor 12,50 per maand bij een sportschool in Amsterdam west. Geen groepslessen of andere mogelijkheden maar heerlijk rustig en aardig personeel. :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:46

Ik betaal €32 per maand dit is inclusief groepslessen, zwemmen en zonnebanken.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:38

Ik wil vanavond eigenlijk eens zo’n groepsles doen van basicfit is dat wat ? Of is het niks en kan ik beter zelf wat gaan doen

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:27

Ik vind die virtuele groepslessen van de Basic Fit fijn! Vooral als ik eigenlijk niet zo heel veel tijd heb om te trainen, maar toch wel iets wil doen. Ik doe voornamelijk de xcore lessen

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 14:02

Ik doe ze nooit, dus heb geen idee!

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 14:32

Ik ga vanavond eens cardio box proberen ben heel erg benieuwd

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 15:52

Ik betaal 26 euro per maand voor alleen de fitness. Is een hele fijne sportschool, redelijk klein, maar wel lekker rustig meestal :j Heb de laatste weken ook een paar keer bij Big Gym gesport. Vond ik opzich wel prettig, omdat die echt tot laat open is. Maar de muziek staat daar altijd zo bizar hard, kon m'n vriend nieteens verstaan af en toe :') Het is daar wel prettig dat ze meerdere van dezelfde apparaten hebben. Bij mijn sportschool heb je van een paar apparaten 2, maar de meesten gewoon 1.

Vandaag heb ik benen getraind en ik had een PR op de legextension: 100 kg. Paar maanden terug deed ik t nog met 40 kg dus ben heel blij met de vooruitgang die ik maak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 20:06

Goed bezig allemaal! Ik ga woensdag weer kickboxen, vrijdag cardio en zondag hopelijk even snel krachttraning

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 20:09

Vanmorgen rustig getraind. Bankdrukken gaat de goede kant op wat betreft mijn schouder. Nu zo n week of 7 tapeloos en vandaag met 2 kilo kunnen ophogen. Wel voor zekerheid handje hulp gevraagd voor het geval mijn schouder het toch niet fijn vond. Korte stang en 12 kilo. Echt niet veel maar tijd geleden ging dit nog niet eens met een lege stang zonder erg zeer te doen,

Was laatste keer voor dit jaar.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 21:20

Hier ook weer geweest.
15 minuutjes cardio en 40 minuutjes krachttraining. Ook weer mn buikspieren getraind :).

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:29

Net de groepsles urban yoga gedaan beviel me erg goed

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:46

@karuna fijn dat je blessure al wat beter gaat. Heb je er al heel lang last van?

@es_ther lekker bezig!

@biggirl wat houdt urban yoga in? :)

Hier gaat ‘t wat minder. Heb een tfcc blessure en mag alleen deadliften, back squats en snatch/clean pulls doen :(
Ik ging eigenlijk net zo lekker met het gewichtheffen, maar waarschijnlijk door het zware gewicht mijn polsen dus overbelast.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:53

Paar jaar geleden al bijna een jaar mee getobt na een duikeling van knollie. En nu iets meer dam 2 jaar geleden een grapjas op de sportschool. Opeens met zijn lijf op gewicht gaan hangen ipv 10 kilo had ik 80 kilo erop. Schouder weer naar de klote. Ruim half jaar was iets beter daarna alleen maar achteruit. Nu jaar geleden met andere aanpak bij fysio begonnen en dit werkt duidelijk. Zal nooit 100 % worden maar redelijk pijnloos is al fijn