Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suuszels schreef:Iedereen weer lekker bezig. Wat doe je thuis dan nog brittkalijn?
veel oefeningen met op een been staan, op de tenen, maar ook veel stabiliteit in de heupen. Verder veel stretchen (doel 2019 is om heeel stuk flexibeler te zijn) en kracht in de armen pak ik ook altijd even mee. Zijn kleine dingetjes waarvan ik vind dat die elke dag even aangestipt moeten worden
Hij stond er echt bij van "oh... Nou... Laat maar" haha. Verder was het mijn deadlift dag, en zelfs conventional had ik ineens 2x wat voorheen mijn 1RM was
Gaat echt heel snel vooruit! Was echt een hele toffe gym, met een apart deel voor powerlifting en oly lifting (barbell club?) dus ik was daar het grootste deel van de tijd en hij niet. Ik rende alleen heel blij naar hem toe omdat conventional goed ging zonder last van m'n rug dus dat wilde ik hem heel graag vertellen

. Ben druk met studeren helaas, maar probeer dan tussendoor te wandelen, als ik geen tijd heb om te sporten. Het is iets
.

Heb de laatste weken ook een paar keer bij Big Gym gesport. Vond ik opzich wel prettig, omdat die echt tot laat open is. Maar de muziek staat daar altijd zo bizar hard, kon m'n vriend nieteens verstaan af en toe
Het is daar wel prettig dat ze meerdere van dezelfde apparaten hebben. Bij mijn sportschool heb je van een paar apparaten 2, maar de meesten gewoon 1.