Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Van de 2 uur 1,5 uur gedraaft en nu voel ik mijn buikspieren! Duidelijk te merken dat ik al een paar maanden gestopt ben met kickboksen, eerder had ik daar echt geen last van. Toch maar weer mee beginnen
Bhriseis schreef:Net lijstje Kelly! Ben je er al aan uit wat je gaat doen qua sporten?

Als je nog kan, is het wellicht handig om haarspeldjes of een haarband mee te nemen, vaak zijn ze daar wel streng op (niet op de eerste les, maar het beweegt wel fijner zonder gezwiep) ^.^
uiteindelijk dus maar wat frietjes en een frikandel besteld.. vandaag wel een prima dagje, straks weer trainen en morgenavond een oefenmatch
en lekker toch!
ik kan niet zo goed complimenten ontvangen dus zit nog steeds te blozen haha.
Frummels schreef:Nou ik ben Weer thuis ! De les was geweldig. Het lijkt me een hele professionele school met goede docenten. Ze kon enorm goed uitleggen en corrigeren!
Ik heb me meteen ingeschreven na de les:)
kreeg nog een heel mooi compliment van de docente dat ze mij een natuurtalent vondik kan niet zo goed complimenten ontvangen dus zit nog steeds te blozen haha.
Ik heb als kind ooit eens een paar balletlessen gehad. Dat was geen succes, hihi. Vorig jaar nog eens een les Zumba gevolgd en dat was helemaal om te janken. Ik ben absoluut niet gezegend met dansgenen.
maar ik vond het wel leuk. Ik zou ontzettend graag salsa lessen willen volgen met vriendlief!
Ze waren wel eetbaar maar in de verste verte niet luchtig. Nog maar een keer weer proberen met een andere yoghurt.