3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 13:39

Hoeveel calorieen zou je lichaam eigenlijk verbranden als je een tattoo laat zetten? Kan mij voorstellen dat alle adrenaline wel wat in het werk zet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 13:44

Jans schreef:
Hoeveel calorieen zou je lichaam eigenlijk verbranden als je een tattoo laat zetten? Kan mij voorstellen dat alle adrenaline wel wat in het werk zet.

Nou bij mij niks extra hoor destijds :+
Mijn hartslag ging ook helemaal niet omhoog. Had toen net mijn fitbit maar niks geks te zien.

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 13:50

Denk inderdaad dat het wel meevalt, als ik kijk naar mijn tattoo, ik lag en viel bijna in slaap haha!

Ik dacht dat ik echt altijd maar niks op schoot met afvallen, tot ik gisteren een weigh tracker app downloaden. -5KG in totaal en ondanks dat er nog genoeg af moet was het wel leuk om even te zien. Ik bedoel ik wist het ergens wel maar als het er letterlijk staat motiveerd het toch meer.

Frummels

Die van gisteren vond ik alles behalve pijnlijk. (tuurlijk, lekker is anders en zeer doet het wel, maar niet dat ik het niet kon hebben zeg maar). Dus denk dat het dan wel meevalt. Die op mijn schouder was echt een hel, dat trok ik echt niet. Denk dat je dan wel wat verbrandt :+

Anoniem

Dan kan je goed tegen de pijn _O- :))

Zodra ik stress of pijn heb schiet echt alles omhoog bij mij :') niet normaal _O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:01

Mijn tattoo was maar een kleintje, maar ook geen calorie meer om verbrand denk ik :D

Zo fijn, vanmorgen in de schemering naar het bos vertrokken en 2 uur gereden bijna zonder iemand tegen te komen *\o/* Van de 2 uur 1,5 uur gedraaft en nu voel ik mijn buikspieren! Duidelijk te merken dat ik al een paar maanden gestopt ben met kickboksen, eerder had ik daar echt geen last van. Toch maar weer mee beginnen :=

Gisteren pannenkoeken gebakken in plaats van de soep, dus die doen we vandaag dan maar...

O; geroosterd brood met chili pindakaas, banaan
B; training buitenrit 2 uur
T; 2 choco-rijstwafels
L; chocolade havermout met pindakaas en noten
T; mandarijnen
A; Indiase zoete aardappelsoep met naanbrood
Laatst bijgewerkt door black_kelpie op 11-01-18 14:30, in het totaal 2 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:05

ik denk dat een tattoo inderdaad niet zoveel doet. In het begin zal de pijn je hartslag misschien omhoog gooien, maar al snel gaat je lichaam stoffen aanmaken om die pijn tegen te gaan en dan zakt je hartslag ook snel weer.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:05

Hoe werkt zo'n weight tracker app dan? Want het lijkt me dat je niet op je mobiel gaat staan... ?

@Black_kelpie: Ik las even "pannenkoeken in de soep"... bah... :Y)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:40

Bhriseis schreef:
Net lijstje Kelly! Ben je er al aan uit wat je gaat doen qua sporten?

Ja! Ik wil 3x per week gaan wandelen, en dat is in het begin opbouwen natuurlijk. Daarnaast nog 1x pw zwemmen. Wil dat graag met een vriendin doen, maar het initiatief moet steeds uit mij komen.. Dus volgende week ga ik gewoon! En daarnaast zo'n 3/4x per week paardrijden :)

RS: volgens mij bedoeld ze zo'n app waarin je je gewicht kan invoeren, en dat je dan een grafiekje ziet. Dat gebruik ik wel!

Lijstje vandaag:
O: Havermout pap met appel/rozijnen/amandelen
T: 2 crackers met vlokken
L: 1 triangel broodje met ei, en 2 crackers filet american
T: banaan
D: caesar salade (lidl, variant zonder pasta en kip enzo) met een paar plakjes kipfilet. Bakje skyr.
T: 2 mandarijnen en een bolletje havermoutreep

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 15:52

Ja precies! Die gebruik ik ook ja.

O: x
T: Druiven + gekookt ei
L:1/4 stokbrood met pindakaas
T: zakje naturel chips
A: ? Werk
T: Nked cocoa orange

zonder avondeten 982 cal, avondeten zal rond de 750cal zitten denk ik, als het minder is dan pak ik savonds nog wat extra’s, als het veel meer dan geen nked reep.

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 16:19

O: 2 gekookte eitjes
L: salade met kip, avocado, mango, soja boontjes, rijst, chiazaad, komkommer
T: Kwark met druiven en 2 appels
A: zuurkoolschotel
T: pre workout snack (nog even bedenken wat) en pre workout shake
T: post workout shake

Heb nog ruimte voor een extra tussendoortje tussen mijn avondeten en nu :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 17:33

Netjes hoor Kelly! Beweging doet al veel!

Hier ook zo'n stresskip :-P

Frummels, zo herkenbaar! Ik deed de eerste lessen bijna in mijn broek terwijl dat écht nergens voor nodig was :P Als je nog kan, is het wellicht handig om haarspeldjes of een haarband mee te nemen, vaak zijn ze daar wel streng op (niet op de eerste les, maar het beweegt wel fijner zonder gezwiep) ^.^
Komt echt helemaal goed! Je niet laten ontmoedigen als je het traag op pikt of stijfjes bent, ik leek een ijzeren hek toen ik begon dat geen links van rechts wist te onderscheiden, en het is ook gelukt haha. Dans ze! *\o/*

Wat goed Ilse, lekker motiverend!

Hier een dagje vol huishouden: kerstboom afgebroken, was gedaan, auto opgepikt in de garage, boodschappen gedaan om een weeshuis mee te voeden en de kastjes en koelkast weer netjes geordend. Straks nog trainen, heb er zin in!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:09

Veel plezier! Ben benieuwd hoe het was!

Gisteren een oeps dagje gehad, stress en slecht slapen door tentamens wat gister resulteerde in een middagdutje tot 18:30 :+ uiteindelijk dus maar wat frietjes en een frikandel besteld.. vandaag wel een prima dagje, straks weer trainen en morgenavond een oefenmatch

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:27

Riddershow schreef:
@Black_kelpie: Ik las even "pannenkoeken in de soep"... bah... :Y)

Ja dat is een soort alternatieve crouton :')

Net helemaal losgebroken door de chiropractor. Auw ^) Nu enorm koppijn, maar even rustig aan doen.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 18:55

Daantje, dat kan al eens gebeuren :D en lekker toch!

Bhriseis, geniet er van! Een volle dag zo te lezen.

Kelly, dat klinkt toch behoorlijk actief! Vind samen zwemmen ook erg motiverend, maar alleen is soms gewoon ook heel fijn.

Black kelpie, beterschap, hopelijk morgen dan wel lekker los.

Ik ben vandaag opgestaan met een volledig stijve nek/schouder. Kon niet naar rechts kijken. Even uitzoeken of ik hier naar de chiropractor of kine kan.
Nu is het wel wat losser maar nog steeds pijn. Ik ga het rustig aan doen dus en even yoga doen, maar dan wel goed op mijn houding letten zodat ik wel spieren train.

De hele dag in Frankfurt geweest, dus zit al aan 14000 stappen, en van een heerlijk taartje genoten, dus met wat yoga zit ik wel oke vermoed ik.

O: havermout, appel, yoghurt
L: boterham kaas, Hummus, kruidenkaas
T: cappuccino, stuk chocolade taart
T: proteïne shake met halve banaan
A: rijst met aubergine, spinazie, wortel en feta, klein beetje pastasaus voor de smaak.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 20:25

Mijn lijstje:
O: Yoghurtpannenkoekje en thee
T: -
L: ik had nog een klein restje van de rijst/groente/ed van gisteravond over. Dus dat opgemaakt
T: -
A: gebakken aardappelschijfjes, kaassnacks uit de oven, champignons met knoflook en een simpele 'salade' van komkommer en snoeptomaatjes
T: sinaasappel of een ander stuk fruit
B: 2 paarden rijden, stuk wandelen en 10 min fietsen.

Ik zit nu op een kcal van 1364. Dit is nog zonder het stuk fruit van vanavond.
Het was niet een mega gezonde avondmaaltijd, maar prima voor een keer.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:55

Nou ik ben Weer thuis ! De les was geweldig. Het lijkt me een hele professionele school met goede docenten. Ze kon enorm goed uitleggen en corrigeren!
Ik heb me meteen ingeschreven na de les:)
kreeg nog een heel mooi compliment van de docente dat ze mij een natuurtalent vond :oo ik kan niet zo goed complimenten ontvangen dus zit nog steeds te blozen haha. :))

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:10

Frummels schreef:
Nou ik ben Weer thuis ! De les was geweldig. Het lijkt me een hele professionele school met goede docenten. Ze kon enorm goed uitleggen en corrigeren!
Ik heb me meteen ingeschreven na de les:)
kreeg nog een heel mooi compliment van de docente dat ze mij een natuurtalent vond :oo ik kan niet zo goed complimenten ontvangen dus zit nog steeds te blozen haha. :))

Dat klinkt goed! *\o/* *\o/* Ik heb als kind ooit eens een paar balletlessen gehad. Dat was geen succes, hihi. Vorig jaar nog eens een les Zumba gevolgd en dat was helemaal om te janken. Ik ben absoluut niet gezegend met dansgenen.

Heeft iemand de bagels al gemaakt? Ik ben er nog niet aan toegekomen, ga ze morgen maken!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:37

Weet je dat filmpje van die dansles waarin je 1 vrouw steeds iets anders ziet doen dan de rest van de groepsles? Dat ben ik bij zumba :))

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:43

Frummels schreef:
Weet je dat filmpje van die dansles waarin je 1 vrouw steeds iets anders ziet doen dan de rest van de groepsles? Dat ben ik bij zumba :))

High five, me too! :o

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:48

Ik kan op de een of andere manier niet mijn armen iets laten doen en dan mijn benen ook nog. Het is of het één, of het ander. Naar links en naar rechts zit er ook niet in >;)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 00:58

Oh wat fantastisch Frummels! Wat fijn dat je het gewoon gaat doen! En leuk hoor, zo’n compliment :D

Daarom ben ik nooit aan zumba of dansles begonnen, die coördinatie lukt niet _O-
Ik heb er toch nog een kinder reep bij gedaan, had nog genoeg calorie ruimte en erg veel zin in een hapje. Maar het is bij een gebleven :):)
Yoga hielp gelukkig enorm voor de pijn/vastzittende nek, hopelijk kan ik morgen gaan lopen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 08:52

Wat super leuk Frummels! Zo'n compliment doet altijd goed, leuk dat je je gelijk hebt ingeschreven!

Ik vind dansen wel heel erg leuk haha, heb het tot m'n 16e altijd gedaan. Niet dat ik heel goed was ofzo :') maar ik vond het wel leuk. Ik zou ontzettend graag salsa lessen willen volgen met vriendlief!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:30

Wat gaaf frummels!!

Ik ben absoluut geen danser, 2 linker voeten, ontzettend lomp en een compleet gebrek aan ritmegevoel :')

Ik ben nog steeds niet fit, en ik heb echt moeite om een beetje normaal te eten. Ik heb wel vaker dat als ik niet lekker in mn vel zit, ik ga snaaien, maar normaal duurt dat niet zo lang, dus dan vind ik het niet zo erg. Nu begin ik het wel echt storend te vinden, maar ik kan maar moeilijk de rem vinden :o
Ik werk nu halve dagen, en dan gaat het op mn werk wel goed, maar thuis.... Nou ja, ik moet maar snel weer beter worden, kan ik lekker weer gaan sporten enzo, dat is een goede afleiding.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:16

Lijstje van vandaag;

O; yoghurt met weetabix high protein, honing en noten
L; mislukte bagels met cream cheese en chorizo
A; uit eten bij de Italiaan
T; als ik niet te vol zit popcorn in de bios :9

Ik weet niet wat er mis ging met mn bagelbeslagje, ik denk toch te natte yoghurt. Eén grote plakzooi :') Ze waren wel eetbaar maar in de verste verte niet luchtig. Nog maar een keer weer proberen met een andere yoghurt.