Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Volgens mij bedoelde Petpa het helemaal niet rot hoor. Ik denk dat dit verkeerd wordt opgevat.
Maar goed, top dat er iemand langs kan gaan vandaag! Ik ben helaas de hele dag werken en zit nog wel een stukje uit de buurt.
spicegirl schreef:ik voel mij zo kl*te na die opmerking over verjaarspartijEN, en logeerpartijEN.
voor het eerst, en zeker voor het laatst, kon mijn kleindochter 1 keertje, 1 facking keertje bij me logeren.en word dit de grond in geboord. ik wist dat het eenmalig was, en mijn gehele bijdrage hierin was op de bank liggen.
de LAATSTE, ja laatste verjaardag van mijn kleindochter die ik mee mag maken, ben ik 2 uurtjes geweest. heb ik 2 dagen moeten bezuren.
dat dit nu in mijn gezicht gegooid word is heel zuur.
net als de taart, die ik gedeeld heb met mensen, waar ik "niks "aan heb. zo maar, uit de goedheid van mijn hart.nooit verwacht, dat dit een negatief iets is..
en voor alle mensen, die zeggen dat ik geen hulp aan wil nemen-ik wacht nog op 1 daadwerkelijk aanbod.
tot nu toe heeft z\ich nog niemand gemeld, die ook echt wil komen.![]()
ridderkerk, bij rotterdam.
bruintje123 schreef:Ik heb net een pagina of 4/ 5 bijgelezen.
Ik denk helemaal niet dat mensen dingen schrijven om je onderuit te schoffelen spice.
Maar dat het een hardop verbazing is waarom jou man weer aan het werk is en jij alleen thuis bent zonder hulp. En dat ze je zo graag anders gunnen de laatste dagen/weken.
En geven dan voorbeelden aan waarin hun naaste wel hulp kreeg. Of het er misschien aan ligt dat jij je groot houdt tegenover de instanties met vertellen dat je nog een taart bakt en niet verteld dat je daar dan daarna ook erg uitgeput van bent omdat je gewoon niet wilt zeuren.
Ik denk dat je het meer zo moet zien.(en dat geldt helemaal voor de bokkers die er meteen drama van maken)
Ik heb gelezen dat mensen die er meer van weten er voor je achter aan willen gaan, ik zou zeggen pak dat met beide handen aan.
Scheelt mooi jou en je man tijd en energie die je wel anders kunt besteden.
Faruba schreef:TS,heb je voor mij via PB je adres,ik heb de tijd aan mezelf dus kan langs komen wanneer je wil,geen probleem.
Ik kan vandaag,dinsdag dus.(hele dag)
Woensdag tot 3 uur.(moet daarna griepprik halen.)
Donderdag hele dag,
Vrijdag hele dag.