Ik zit nu weer op +-8 en 10. Ben gek van rosegold. Dus dit is geweeeldig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Wat een mooie sieraden komen er weer voorbij zeg.
Mijn oorbel is weer geschoten dus ben weer in balans. De andere is nu alleen aan het klote. Dikke oorlel en rood.... Iemand nog tips? Heb het achterkantje eraf gehaald, want werd gek van de druk.
BloemBloem schreef:Nee die heb ik zo snel niet Cindeeh, op de dag durf ik het wel los te laten maar met slapen niet. En dat doet juist het meeste pijn, erop slapen
Waarom had ik nou weer een YOLO moment.. Zucht
Cindeeh schreef:BloemBloem schreef:Nee die heb ik zo snel niet Cindeeh, op de dag durf ik het wel los te laten maar met slapen niet. En dat doet juist het meeste pijn, erop slapen
Waarom had ik nou weer een YOLO moment.. Zucht
kan je niet een een hangende (hele lichte) oorbel in doen met zo'n staafje? Comfortabel is het niet, maar dan zit er in ieder geval iets in.
Cindeeh schreef:Thanks!
Ik zit zelf op 6 en merk dat 8 echt nog een stap te ver is.. Dus ik ben aan het rondkijken naar een stretcher voor 7 mm. Mijn oren kunnen meer dan 1 mm per keer niet zo goed hendelen. 1 oor is een tijd lang dichtgegroeid geweest na een ontsteking. Dus daar moet ik sws heel voorzichtig mee zijn.
Spelt schreef:Cindeeh schreef:Thanks!
Ik zit zelf op 6 en merk dat 8 echt nog een stap te ver is.. Dus ik ben aan het rondkijken naar een stretcher voor 7 mm. Mijn oren kunnen meer dan 1 mm per keer niet zo goed hendelen. 1 oor is een tijd lang dichtgegroeid geweest na een ontsteking. Dus daar moet ik sws heel voorzichtig mee zijn.
Bij crazyfactory hebben ze 7mm
Citaat:Ik had het gezien ja! Maar dat is een stompe stretcher, werkt zoiets een beetje? Edit: dat was bij alloverpiercings, crazyfactory had ik nog nier gezien.
En ik ben een beetje een leek, maar wat is tapen?
BloemBloem schreef:Probeer straks nog te ijzen en anders haal ik hem eruit.
Citaat:Tapen is dat je volgens mij per dag of per week een stukje PTFE tape om je plug doet zodat het geleidelijk groter wordt. Dan komt er steeds echt maar een millimeter of wat bij (ligt er maar net aan hoe dik je tapet) en heb je dus minder kans dat het fout gaat