Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ben ik de enige die zo'n grote tattoo in de nek echt flink asociaal vindt overkomen?
Yasmine schreef:Zolang de persoon zelf er blij mee is, zie ik er geen probleem mee. Ik zou ook nooit aan iemand vragen "vind je mijn tattoo mooi?", gewoon omdat het me absoluut geen moer kan schelen wat iemand anders van mijn tattoos vind.Mijn lijf, mijn keuze. En omgekeerd zou ik ook nooit aan iemand zeggen dat ik z'n/haar tattoo niet mooi vind.
its_daantjee schreef:mars kun je er niet voor kiezen om ze er uit te laten halen? bij mijn moeder is hij er ook uitgegroeid (had hem op haar arm) en dat deed volgens haar ontzettend veel zeer. het litteken is niet groot, maar denk dat als je hem er uit laat snijden het litteken kleiner word.
volgens mij moet over littekenweefsel heen tattoeëren mogelijk zijn. kijk maar naar mensen die een borstoperatie ondergaan waarbij de tepels nog getatoeërd worden.. dat gaat ook zonder problemem. dus lijkt me dat dit ook wel goed gaat.
Supervixen schreef:Ikke! Mijn zusje en ik hebben dezelfde. Het is oorspronkelijk een bedeltje 'sisters' van een bedelarmband die ik aan haar en mezelf had gegeven toen zij naar Mozambique verhuisde. Nu woont ze weer in Nederland.
[ Afbeelding ]
Sorry ik krijg de link niet helemaal goed. Hoop dat je hem kan zien.
HorseTimeXL schreef:Ik had trouwens een vraagje als zeer beginnende tattoo liefhebber haha![]()
Ik kwam hier en daar wat tegen over tattoos in combinatie met zon. Hoe zit dat precies. Is het dan verstandiger om te wachten tot na m'n vakantie in aaigustus of september of maakt dat niet uit