[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 15:43

Ik vind zn designs wel grappig maar zou t zelf niet willen :P

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 15:44

Aight schreef:
Idd wat een supergave stijl!! Heel vet!
Sommige zijn alleen een beetje, uhm fremd :')

Eh ja dat viel mijn ook op.. die twee vrouwengezichten bedoel je? Waarvan het lijkt dat ze een soort 'banaan' in hun mond hebben? :')

Goof

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 15:47

Ben ik de enige die zo'n grote tattoo in de nek echt flink asociaal vindt overkomen? :o

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 15:51

Goof schreef:
Ben ik de enige die zo'n grote tattoo in de nek echt flink asociaal vindt overkomen? :o

Mwah, ik snap nooit zo goed hoe een bepaalde plaatsing en grootte van een tattoo opeens asociaal zou overkomen. Niet om je aan te vallen, maar vooral in het tattoo-topic zou je niet snel zo'n mening verwachten!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:08

Nee naja ik weet het niet. Alleen zo'n tattoo vind ik niet asociaal hoe groot die ook is, maar dat kan veranderen door de manier waarop iemand zich kleed vind ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:08

Goof schreef:

Ik vind het eerder asociaal van een iemand om een ander asociaal te noemen omdat diegene het mooi vindt om daar een tattoo te plaatsen en er trots op is. :)

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:39

Resistance schreef:
Goof schreef:

Ik vind het eerder asociaal van een iemand om een ander asociaal te noemen omdat diegene het mooi vindt om daar een tattoo te plaatsen en er trots op is. :)

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:39

Resistance schreef:
Goof schreef:

+2948473. :j

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:47

Moet er nu zo gereageerd worden?
Iets kan toch een bepaald beeld bij je oproepen?! Eerste indrukken heeft iedereen, positief of negatief, of je nou wil of niet.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:48

Zolang de persoon zelf er blij mee is, zie ik er geen probleem mee. Ik zou ook nooit aan iemand vragen "vind je mijn tattoo mooi?", gewoon omdat het me absoluut geen moer kan schelen wat iemand anders van mijn tattoos vind. :) Mijn lijf, mijn keuze. En omgekeerd zou ik ook nooit aan iemand zeggen dat ik z'n/haar tattoo niet mooi vind.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:54

Yasmine schreef:
Zolang de persoon zelf er blij mee is, zie ik er geen probleem mee. Ik zou ook nooit aan iemand vragen "vind je mijn tattoo mooi?", gewoon omdat het me absoluut geen moer kan schelen wat iemand anders van mijn tattoos vind. :) Mijn lijf, mijn keuze. En omgekeerd zou ik ook nooit aan iemand zeggen dat ik z'n/haar tattoo niet mooi vind.

True, ik vraag dat ook nooit.
Maar als mensen uit zichzelf zeggen dat ze het een gave / mooie / leuke tattoo vinden, vind ik dat stiekem wel leuk :=

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:24

xTiffani schreef:
Ik zit erover te denken om een halve sleeve te nemen, alleen mijn bovenarm.

[ [url=m/cuj0lg.png]Afbeelding[/url] ]
Dit vindt ik bv echt heel gaaf, maar hoe heet deze stijl?

Niemand die mij kan helpen?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 18:01

its_daantjee schreef:
meer bokkers in voor een douwe zwijmeltopic?

Damned, ik vind die tattoo ook echt heel mooi! *heeft een nieuw idee voor een toekomstige tattoo*

Een Douwe Bop-ic? :')

De vrouwelijke tegenhanger vind ik wel mooi, al zou ik het zelf nooit laten zetten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 18:48

its_daantjee schreef:
mars kun je er niet voor kiezen om ze er uit te laten halen? bij mijn moeder is hij er ook uitgegroeid (had hem op haar arm) en dat deed volgens haar ontzettend veel zeer. het litteken is niet groot, maar denk dat als je hem er uit laat snijden het litteken kleiner word.

volgens mij moet over littekenweefsel heen tattoeëren mogelijk zijn. kijk maar naar mensen die een borstoperatie ondergaan waarbij de tepels nog getatoeërd worden.. dat gaat ook zonder problemem. dus lijkt me dat dit ook wel goed gaat.

Jawel, dat is misschien een optie.
Voor nu ben ik ze nog niet zat dus zolang ze braaf zijn mogen ze blijven :j

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:01

Is er hier iemand met een matching tattoo. Mijn moeder wil met mij eentje laten zetten, hoewel ik eigenlijk even een paar jaar wilde wachten op de volgende :') maar een kleine op m'n enkel kan geen kwaad vind ik zelf. Op Google vind ik ze wat kitsch allemaal. Wel vonden we iets van een maan en een zon beiden heel erg mooi. Wie weet een goede artiest hiervoor? Lange wachtrij is geen probleem aangezien we het over de zomer willen tillen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:33

Ikke! Mijn zusje en ik hebben dezelfde. Het is oorspronkelijk een bedeltje 'sisters' van een bedelarmband die ik aan haar en mezelf had gegeven toen zij naar Mozambique verhuisde. Nu woont ze weer in Nederland.
http://rs244.pbsrc.com/albums/gg8/super ... 0&fit=clip [/img]

Sorry ik krijg de link niet helemaal goed. Hoop dat je hem kan zien.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:42

Supervixen schreef:
Ikke! Mijn zusje en ik hebben dezelfde. Het is oorspronkelijk een bedeltje 'sisters' van een bedelarmband die ik aan haar en mezelf had gegeven toen zij naar Mozambique verhuisde. Nu woont ze weer in Nederland.
[ Afbeelding ]

Sorry ik krijg de link niet helemaal goed. Hoop dat je hem kan zien.

Zo staat de afbeelding er :)
Mooi gebaar! Leuke tattoo :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 08:23

Die is echt leuk Supervixen! En dat instagramaccount van de vorige pagina... :=
Ik vind een tattoo boven op mn borst (de vrouwelijke variant) wel heel mooi, maar iets te heftig voor mezelf.

Ik verloot morgen trouwens een tattoo-ontwerp, dus voor degene die mee willen doen... :D

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:44

Alvast gefeliciteerd! Leuk initiatief :j
Kun je alleen meedoen via facebook?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 11:22

Ik heb meegedaan

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:31

Proficiat! Ook Meegedaan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:42

Ik heb ook meegedaan! :D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:43

Ik had trouwens een vraagje als zeer beginnende tattoo liefhebber haha :')

Ik kwam hier en daar wat tegen over tattoos in combinatie met zon. Hoe zit dat precies. Is het dan verstandiger om te wachten tot na m'n vakantie in aaigustus of september of maakt dat niet uit :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:44

Als je lekker in de zon wil liggen zou ik idd wachten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:45

HorseTimeXL schreef:
Ik had trouwens een vraagje als zeer beginnende tattoo liefhebber haha :')

Ik kwam hier en daar wat tegen over tattoos in combinatie met zon. Hoe zit dat precies. Is het dan verstandiger om te wachten tot na m'n vakantie in aaigustus of september of maakt dat niet uit :)

Ik ga hem 7 juni laten zetten. Mag de eerste 2/3 weken sowieso niet in de zon (afdekken onder kleding bijv) en daarna goed insmeren de tattoo als je de zon in goed (factor 50) :)