Djeradalover schreef:Hoe lang geleden is het dat je de code hebt ontvangen? Hij is maar 1 of 2 weken geldig.
Eergisteren en ben morgen jarig.
Morgen maar even een berichtje doen of bellen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pantuf schreef:Djeradalover schreef:Hoe lang geleden is het dat je de code hebt ontvangen? Hij is maar 1 of 2 weken geldig.
Eergisteren en ben morgen jarig.
Morgen maar even een berichtje doen of bellen
Dallista schreef:naomiiiii schreef:Deluxe kalender dag 15Spoiler:
Ritual of holi body mousse 50mlSpoiler:
Jaaaa! Wat een leuke, en wat een heerlijke geur, yummy!Moest wel even goed uitzoeken hoe het werkte, 10-15 seconden shaken (?!) en toen kwam er alleen maar wat spray-achtig iets uit. Okay, er stond toch echt "mousse", dus nog maar eens proberen. Harder drukken, d'oh. Och, het is nog vroeg...
Marjoow schreef:Heeft iemand de Hair temple al geprobeerd? Met gepersonaliseerde shampoo en conditioner?
Levitate schreef:Bij jou wordt het dus juist droog? Probeer anders eens met een goede borstel (dus met echte, of als je veganist bent, synthetische haren) je haar goed door te borstelen. Vanaf je hoofdhuid helemaal zodat je het vet van je hoofdhuid verspreid door je haar. Dat deed ik toen ik ze niet waste, mijn haar ging er mooi van glanzen (niet vettig), werd zacht en soepel.
Alwiene schreef:Chantaliiejj schreef:Vandaag in exclusieve de kalenderSpoiler:
belancing shower gel 30 ml van de ayurveda lijn, ben er erg blij mee.Spoiler:
Wel grappig want in principe bestaat er toch helemaal geen doucheGEL van Rituals? Heb hem ook hoor dus t is niet dat ik je niet geloof ofzo..