Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:14

Djeradalover schreef:
Hoe lang geleden is het dat je de code hebt ontvangen? Hij is maar 1 of 2 weken geldig.

Eergisteren en ben morgen jarig.
Morgen maar even een berichtje doen of bellen :)

AlwieneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:12

pantuf schreef:
Djeradalover schreef:
Hoe lang geleden is het dat je de code hebt ontvangen? Hij is maar 1 of 2 weken geldig.

Eergisteren en ben morgen jarig.
Morgen maar even een berichtje doen of bellen :)

Nou wat raar zeg dan dat het niet lukt. Zou ook geen minium bedrag aan moeten zitten dus al bij 1 artikel moet het gewoon kunnen. Inderdaad even contact opnemen hoor!

Banyu

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 02:19

Ik kreeg laatst nog voor mijn vorige bestelling, een maik dat ik als welkomsgeschenk een sumarai of sakura foam mini mag ophalen in de winkel of bij volgende bestelling word het toegevoegd. Nou, bij mijn laatste grote bestelling niks erbij. Dus via facebook berichtje gedaan. En kreeg toen mini sakura deodorant nog toegestuurd.

Opzich bedenk ik me, nu ik dit zeg niet mag klagen. Kreeg natuurlijk al fullsize happy buddha bodycreme bij, 10 eu korting + yalda kaars! :=

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:19

Dallista schreef:
naomiiiii schreef:
Deluxe kalender dag 15
Spoiler:
Ritual of holi body mousse 50ml

Spoiler:
Jaaaa! Wat een leuke, en wat een heerlijke geur, yummy! <3 Moest wel even goed uitzoeken hoe het werkte, 10-15 seconden shaken (?!) en toen kwam er alleen maar wat spray-achtig iets uit. Okay, er stond toch echt "mousse", dus nog maar eens proberen. Harder drukken, d'oh. Och, het is nog vroeg... :+

Viel mij ook vies tegen en het effect ook... raar spul.
Dochter heeft een grote bus van Sint gekregen. Ben benieuwd of dat wel werkt. Heb d'r wel gewaarschuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 10:06

Dag 17 deluxe advent
Spoiler:
Afbeelding
Ritual of namasté cleansing foam 30ml

Help, wat is dit? :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 10:10

Precies wat het zegt :+
Lekker spul hoor!
Spoiler:
Ik doe het altijd op m'n gezicht als ik net onder de douche stap, om te reinigen :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 10:14

Letizia schreef:
Precies wat het zegt :+
Lekker spul hoor!
Spoiler:
Ik doe het altijd op m'n gezicht als ik net onder de douche stap, om te reinigen :)

Spoiler:
Ik doe het idd ook vaak onder de douche. of voor ik naar bed ga aan de wastafel nog even als ik bijv niet gedoucht heb. Ik vind het erg fijn spul!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 10:16

Aah, dankjewel dames! :+

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 10:52

Vandaag in exclusieve de kalender

Spoiler:
belancing shower gel 30 ml van de ayurveda lijn, ben er erg blij mee.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 15:11

Heeft iemand de Hair temple al geprobeerd? Met gepersonaliseerde shampoo en conditioner?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:06

Marjoow schreef:
Heeft iemand de Hair temple al geprobeerd? Met gepersonaliseerde shampoo en conditioner?

Volgens mij wel. ik heb volgens mij hier iemand over gehoord in het topic.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:08

Ik vind het wel érg duur, 30 euro voor 2 flesjes van 230 ml. Maar als het goed werkt en je nog maar 1x per week hoeft te wassen ofzo :=

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:10

Dan koop ik het per direct :') maar ik vind het ook te duur.

En ik gebruik nu de reguliere shampoo van Budda. maar ik krijg er zoooveel knopen van in mn haar :') dat ik liever gewoon andrelon ofzo pak xD

AlwieneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:22

Chantaliiejj schreef:

Spoiler:

Spoiler:
Wel grappig want in principe bestaat er toch helemaal geen doucheGEL van Rituals? Heb hem ook hoor dus t is niet dat ik je niet geloof ofzo..

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:41

Marjoow schreef:

Ik heb ‘m. Moet zeggen dat ik nog niet heel veel verschil merk tegenover mijn vorige elvive shampoo. Ook vervliegt de Dao geur erg snel. Ik was mijn haar sowieso maar 2/3 keer in de week, het wordt in ieder geval niet sneller vet dan voorheen.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:04

Grappig.. wilde ook net gaan vragen naar jullie ervaringen met de The Hair Temple. Vind het wel een mooi concept dat je het kan samenstellen, maar vraag mij af of het zoveel anders is dan hun andere shampoo en conditioner?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:27

Ik vond het ook een beetje teveel geld := Dan maar wat vaker wassen met goedkopere shampoo :j

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:48

Maar 1x per week wassen ligt voor het grootste deel aan je eigen motivatie dan aan je shampoo hoor :Y)

Elke keer wassen droogt je haar uit (shampoo wast het vet weg) -> hoofdhuid wil weer vettig worden dus gaat in overdrive -> binnen 1-2 dagen weer vet haar -> weer met shampoo al het vet wegwassen enz. enz.

Ik heb ooit enkele jaren terug maanden mijn haren niet gewassen. Nee het stonk niet, ja het was superzacht en nee het zag er niet vet uit (na even 4 weken doorbikkelen want de eerste 4 weken was het WEL heel vet). Helaas heb ik last van roos en werd dat niet minder. Tegenwoordig was ik mijn haar eens in de week-1,5 week afhankelijk van hoe vet het is (als ik veel heb gezwommen is het bvb minder snel vet). Je moet je hoofdhuid dus trainen. Ik heb over de jaren veel verschillende shampoos gehad en het maakte niet uit enkel het 'trainen' van mijn hoofdhuid deed iets.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:55

Het vet worden is hier het probleem niet, maar ik kan op gegeven moment (max 2 dagen) echt niets meer met mn haar beginnen (lang/krullend/pluizig). Enige reddingsmiddelen is dan wassen, want met niet wassen houd ik touw met knopen over :=

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:59

Bij jou wordt het dus juist droog? Probeer anders eens met een goede borstel (dus met echte, of als je veganist bent, synthetische haren) je haar goed door te borstelen. Vanaf je hoofdhuid helemaal zodat je het vet van je hoofdhuid verspreid door je haar. Dat deed ik toen ik ze niet waste, mijn haar ging er mooi van glanzen (niet vettig), werd zacht en soepel.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:03

Levitate schreef:
Bij jou wordt het dus juist droog? Probeer anders eens met een goede borstel (dus met echte, of als je veganist bent, synthetische haren) je haar goed door te borstelen. Vanaf je hoofdhuid helemaal zodat je het vet van je hoofdhuid verspreid door je haar. Dat deed ik toen ik ze niet waste, mijn haar ging er mooi van glanzen (niet vettig), werd zacht en soepel.

Dan krijg ik een afrokapsel en valt er écht helemaal niets meer mee te beginnen := Kan het alleen net na het douchen borstelen met bijv. Arganolie spray. Maar terug naar het onderwerp; denk dat rituals shampoo in mijn geval dan een beetje te duur wordt :j

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:09

Ahh jammer, helaas. Zo veel haarstijlen zo veel oplossingen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:59

Ik was mijn haar ook 1x per week en ik gebruik loreal elvive. :j

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 20:56

Alwiene schreef:
Chantaliiejj schreef:

Spoiler:

Spoiler:
Wel grappig want in principe bestaat er toch helemaal geen doucheGEL van Rituals? Heb hem ook hoor dus t is niet dat ik je niet geloof ofzo..

Spoiler:
Ben vandaag happier met deze inhoud dan die van de andere kalender. En ihkv grappig, er staat op het deurtje iets van, "was exclusively for hotel guests, until now"... maar weet 99.9 % zeker dat diezelfde douchegel vorig jaar in de kerstboom kalender zat. :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 21:01

Haha, net als dat ik nu veel op Mp advertenties zie van de travelset parfum, Victoire ‘d Ambre van de Anahata lijn: €12.50 en zelfs €15.-! Ik heb hem van de week in de outlet gekocht voor iets meer dan 6 euro..

En dan staat erbij: nergens meer te krijgen!