[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 19:09

Myryana schreef:
Eeyore <3

Ik laat (hopelijk volgend jaar) eeyores staart op de achterkant van mijn been zetten. Ik vind de meeste eeyore tattoos zo overdone en sommige echt heel erg lelijk gedaan (echt google niet Eeyore tattoo, daar zitten zo veel lelijke tussen...) en ik vind zo iets wel heel leuk. Met de gedachte dat eeyore zijn staart altijd verliest en ik verlies ook altijd dingen, vond ik dat wel passen.

Dat is zeker leuk, ja :D.

Ik heb besloten dat het Eeyore wordt :). Binnenkort (nou ja, volgend jaar) eens op zoek naar een artiest hier in Antwerpen om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik wil 'm niet te groot. En mocht wat ik wil niet mooi worden, dan wordt het alsnog Pooh.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 19:28

Youknowme schreef:
Ik wil ook weer graag!! Idee voor de tattoo voor mn nog niet geboren kind is al klaar :)
Kennen jullie deze artiest? https://www.facebook.com/shennakitattoo?fref=ts is echt mijn style :j .

Vind het wel een interessante artieste. En pas 18, dus ben benieuwd hoe zij zich gaat ontwikkelen :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 19:39

Foto van de artiest zelf, zijn de kleuren wat mooier:
http://instagram.com/p/voJq6Dingx/

Zoals jullie kunnen zien heb ik een gevoelig huidje (heb ook een allergie waardoor ik overal kleine bultjes heb) en mijn huid zwelt ook direct gigantisch op :=

Youknowme

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 19:50

Gaaf hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:11

Zeker gaaf!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:27

Heel mooi, Drunkensheep. Erg netjes gezet.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:36

_San87_ schreef:
Myryana schreef:
Eeyore <3

Ik laat (hopelijk volgend jaar) eeyores staart op de achterkant van mijn been zetten. Ik vind de meeste eeyore tattoos zo overdone en sommige echt heel erg lelijk gedaan (echt google niet Eeyore tattoo, daar zitten zo veel lelijke tussen...) en ik vind zo iets wel heel leuk. Met de gedachte dat eeyore zijn staart altijd verliest en ik verlies ook altijd dingen, vond ik dat wel passen.

Dat is zeker leuk, ja :D.

Ik heb besloten dat het Eeyore wordt :). Binnenkort (nou ja, volgend jaar) eens op zoek naar een artiest hier in Antwerpen om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik wil 'm niet te groot. En mocht wat ik wil niet mooi worden, dan wordt het alsnog Pooh.

Zou wel opletten bij het vlindertje bij Pooh, dat kan misschien nog weleens een vlek worden als je het echt zo klein laat doen :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 21:13

Ik denk dat een goede artiest daar rekening mee houdt in de manier waarop het gezet wordt?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 21:32

Thanks weer iedereen :)

Wat vinden jullie trouwens van sporten met je kersverse tattoo? Ik ga nu 2/3x in de week naar de sportschool voor cardio en krachttraining, en dan zweet ik behoorlijk. Zou ik zaterdag wel weer kunnen sporten? Ik probeer iig een kort broekje te vinden zodat het niet kan gaan plakken aan elkaar.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:01

Hai! Ik ben weer terug in NL, uurtje geleden thuisgekomen.
Op dag twee heeft Niko Inko de basis afgemaakt, en watercolour/ kleur toegevoegd. In juni ga ik terug voor de geometrische achtergrond. Het was nu te pijnlijk, en hij voelde zich niet topfit, en hij wilde zich er wel goed genoeg voor kunnen concentreren.
De tattoo wordt nog een stuk lichter, er is veel grijs gebruikt, wat nog moet zakken wat intensiteit betreft. Hij heeft veel verschillende technieken gebruikt voor het ontwerp: houtskool, verf, watercolour, photoshop. Hij is lekker los gegaan zeg maar :')

Afbeelding

Op de foto is mijn huid nog erg rood, dus zal over een tijdje, als hij herstelt is, een nieuwe foto plaatsen.
Ben er echt super blij mee, zeker na het overlijden van mijn grootste liefde, mijn paard, is deze tattoo alleen maar bijzonderder geworden. (Idee was er al voor hij overleed).

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:19

Wauw SUPER gaaf zeg! Een waar kunstwerk!

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:24

Wauw dat is echt een waar kunstwerk al! Prachtig zeg, om jaloers op te zijn!

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:30

Heeel erg gaaf, alleen ligt het aan mij of vertekend het lichaam van het paard een beetje? Alsof hij heel dik is met kleine benen. ( of kijk ik er zo scheef tegen aan? )

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:32

Ik vind zijn stijl ook ontzettend gaaf, maar ga met voorgaand bericht mee. Paard lijkt heel erg uit verhouding?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:40

Heel gaaf! Ik zie de verhoudingen alleen ook nog niet helemaal, vooral het hoofd/hals kan ik bijna niet zien. Maar dat kan ook komen door dat de kleuren nog niet optimaal zijn.

Drunksheep die van jou vind ik ook heeeeel mooi!

Link die net gepost werd vind ik ook heel erg gaaf, ik word altijd jaloers als ik zie dat iemand het zo goed kan. Ik zou het ook zo graag willen :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:45

Het lijkt alsof het hoofd verkeerd om op de hals is geplakt... Ik vind de stijl wel heel erg gaaf.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 00:23

Ik keek er ook vreemd tegenaan, denk dat het wel duidelijker wordt als hij geheeld is, en anders in juni nog verbeteren.
Dit is de afbeelding waarop hij gebaseerd is:
Afbeelding

En dit is het ontwerp wat daaruit is voortgekomen:
Afbeelding

Hoop dat t daarmee duidelijker is :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 08:06

Mooi! Echt een kunstwerk :) die verhouding zullen ook nog wel wat anders zijn omdat je op iemands huid/lichaam bezig bent.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 09:43

Ik vind het een machtige tattoo,vind alleen wel het voorbeeld veel duidelijker dan je tattoo zelf.
Toont wat uit verhouding.
Wel mooi met die watercolor.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:20

Stoere tattoo zeg! Lekker groot, mooie stijl!

Ik ben inmiddels bijna op de helft van het wachten. 9 Maart mag ik. En ik kijk er zo ontzettend naar uit. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 13:02

Supergaaf Lon!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:11

Wauw Lon!
De tattoo is volgens mij wel net zoals het ontwerp qua verhoudingen
In het ontwerp is de hals/borst lijn ook zwaarder dan op de afbeelding

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:05

Thnx voor alle reacties :) Ben er echt heel blij mee. Inmiddels ziet hij er ook alweer iets beter uit, lichter. Zal nog verder herstellen, en daarmee meer details laten zien. Het begint nu al te jeuken... Aaaargh, kan ik slecht tegen...
Ik volg netjes zijn verzorg-adviezen op, wat helaas betekent dat ik nog steeds volledig in plastic folie gewikkeld zit... Brrr, wat is dat akelig. Zweterig, soms warm soms koud. Moet het elke drie a vier uur verversen, en dan goed schoonmaken, kwartiertje aan open lucht laten drogen en dan speciale creme er op (hij was helemaal anti-bepanthen, dus ik heb nog een gesloten tube over... Wie interesse heeft?) en weer in plastic wikkelen. Vervelend ook omdat mijn huid op mn buik wat op t plastic begint te reageren, inmiddels overal jeuk zeg maar. Moet het op aantal plekken beetje vast zetten met pleistertape, en ook al heb ik voor de gevoelige huid, ik reageer er allergisch op %) Irritant dus. Hoop dat t snel over is. Moet het blijven dragen tot het vervellen voorbij is.

Ook een nieuw fotootje, die van vanmorgen *-:) Nu even in link, want wil niet hele topic vol gooien :D

http://i.imgur.com/32KUhiS.jpg

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:46

vind um erg mooi Lon83 ook met die watercolor effecten, super!

teun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 22:10

Lon83, heel erg mooi. Goede keuze, maar........... is het bewust gekozen om het uit het midden te plaatsen?