Ik heb vandaag Underneath The Mistletoe gelakt van Opi, van de aankomende kerst collectie. Hij is echt zooooooo retegaaf . Niet op mn middelvinger letten, die heeft het gister behoorlijk te verduren gehad en beter dan dit lukte echt niet met smeren, sorry. Vellen hangen eraan zeg maar
Heeeeeeeeeeele lastige om op de foto te krijgen! Of misschien ligt het aan het weer, dat kan ook. Gooi m morgenochtend op de blog, vind het zo stom om hier 100 foto's te gaan spammen . Plaats morgen wel even een linkje voor de geinteresseerden.
Ohja dat was die . Sorry, vibd ik te.. Blauw! Ik ben elke keer in de war met cg in the city!
Anoniem
Geplaatst: 26-09-13 16:38
Vind dat echt een super leuk kleurtje, maar ik vind de finish niet zo mooi. Zelf had ik Beauty and the Beach, maar die heb ik om deze reden weg gedaan.
Die had toch wel iets meer zeegroen in zich? Of heb ik nou de verkeerde voor me?
Anoniem
Geplaatst: 26-09-13 16:39
Ja, die was inderdaad iets groener Vind deze qua kleur mooier.
Charles
Geplaatst: 26-09-13 16:41
Dat is dan weer minder mijn smaak, hij is eerder een beetje groen blauwig maar ik krijg dat niet goed op de foto uiteraard. En ik ben dol op blauwe nagellak