Van de kruidvat was 2 potten voor 10 euro (per pot 16 shakes) van Atkins was twee potten voor de prijs van één (16,99) (10 shakes per pot)
Calimero_
Geplaatst: 22-01-13 18:07
En zit er dan ook verschil in 'kwaliteit'? Andere voedingsstoffen oid?
Nynke1
Geplaatst: 22-01-13 18:08
Heeft iemand hier een lekker recept voor vanavond? Niet al te moeilijk... Kan op internet echt niks vinden en begin trek te krijgen dus dan kan ik naar de winkel..
Nynke1
Geplaatst: 22-01-13 18:09
Calimero_ schreef:
En zit er dan ook verschil in 'kwaliteit'? Andere voedingsstoffen oid?
Valt volgens mij wel mee. In het goedkopere merk wat ik nu heb zit iig minder suiker dan in die van WC.
Safiera
Geplaatst: 22-01-13 18:09
Atkins heeft minder suiker, minder calorieën, meer zoetstoffen en meer eiwit dan die van het kruidvat. Wat ik zo uit mijn hoofd weet.
monique1983
Geplaatst: 22-01-13 18:49
Graag gedaan je heb meer van die workouts Mischien eens YouTube afzoeken
De 30 day shred heb ik alle levels op dvd
Netjes die foto gaat lekker
Lief hondje zeg echt schattig
lauraP
Geplaatst: 22-01-13 19:09
magli schreef:
En je wilt terug naar de 55? Wat is leeftijd eigl?:) Nu al goed bezig he dan!
Ik weet niet naar welk gewicht ik terug wil. Ik wil voornamelijk wat vetjes kwijt, vooral op een gezonde manier. Ik ben bijna (morgen ) 18
Hannahaapje, je ziet er top uit zo!! En die benen, nou dan wil je mijn benen niet zien haha.
Je kunt nog zoveel afvallen, als dit je bouw is dan ga je het echt niet kwijt raken (misschien bij zware ondervoeding maar ook daar durf ik het niet bij te garanderen!)
Ik woog vanochtend 800 gram minder dan gisteren. Daarom weeg ik dus niet elke dag, dat schommelt mij teveel.
Voor en na-foto's heb ik niet echt. Ik sta overal niet goed op, of met een enorme jas Zal eens zoeken!
Dais_
Geplaatst: 22-01-13 19:44
Voor Let vooral op de kniekwabben.. gadverdarrie..
Tijdens De enige recente foto die ik heb van mezelf. Weliswaar in winterjas en te grote broek, maar als je heeeeeel goed kijkt...
Na komt nog
Liin
Geplaatst: 22-01-13 19:44
Ik heb nog wel een foto van mijn buik waar ik echt heel tevreden was met mijn gewicht.. (voor de zomer, voor de medicatie en dus voor het aankomen). En dat is mijn motivatie, misschien ook motivatie voor jullie?
Op de foto 63 kg. Na medicijnen 76 en nu 69/70.
edit; dais, leuk zo de foto's! Je lijkt al best veel afgevallen!
Ziet er goed uit, die voor- en nafoto's! Top bezig dames!!
Met dat meer eten tijdens ontbijt, lunch en avondeten, heb ik tussendoor helemaal geen trek meer. Is het dan goed om niks tussendoor te eten of zou ik dat dan juist wél moeten doen?
Hier de eerste slechte dag sinds 3 weken . Nou ja, morgen weer met volle moed er tegen aan en maar even geen patatjes morgen!
RubyRed
Geplaatst: 22-01-13 21:51
Jammer Nynke1, maar moet een keer kunnen. Met goede moed weer verder gaan!
denice
Geplaatst: 22-01-13 21:53
Naath86 schreef:
Denice hoe gaat het eigenlijk met jou gewicht na al dat geschommel?
Langzaam aan het zakken, morgen maar weer eens kijken.. Ik heb ook echt de hele dag trek waardoor iedere dag een mentale uitdaging is.. Hebben jullie dat ook?
Ik heb besloten het voor nu even op een laag pitje te zetten. Het gaat gewoon niet, als de kou wat weggetrokken is ga ik het weer oppakken. Wel blijf ik wegen en opletten wat ik eet, maar ik zal rond de 2500 kcal gaan proberen te zitten (ik weeg ruim 100kg en ben redelijk actief). Nu heb ik 's avonds steeds zo'n honger dat het niet lukt.
Dat had ik vandaag wel Denice, normaal niet echt last van. Had vandaag ook een rustdag - geen school en geen fysio/sporten - dus dan heb ik dat sowieso meer. Morgen weer school en fysio dus morgen maar even extra streng.
GiermanLB
Geplaatst: 22-01-13 23:14
Ik heb een geweldig jasje gezien, waar ik echt verliefd op ben . Hij is netttt een maatje te klein, maar even gaan passen en als ie net niet past doe ik het gewoon, stimulatie