Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ssmarty schreef:jasz schreef:Ik merk juist dat als ik alleen met water was mn haar heel vet wordt. Dus ik was nu om de paar dagen mn haar met weinig shampoo. Ik heb ook biologische shampoo. En er niet te veel aanzetten wekt goed, al vind ik dat heel moeilijk. Ik slaap trouwens met vast haar. In een hoge staart, dan hoef ik het minder te borstelen en het slaapt lekkerder.
Krijg je dan niet zo'n hobbel in je haar?
Dat heb ik altijd wel..
Celiien schreef:Frummels schreef:Oh, je lijkt mij wel
Als het lang is wil ik het kort en als het kort is zit ik te miepen dat het niet snel genoeg groeit.
Lieveli ik ben nu toch wel HEUL benieuwd!
Je snapt mijin dubio
zal wel binnenkort foto maken hoe t nu is
parouscha schreef:Kan iemand me vertellen hoe je nou verf en spoeling kunt vinden in de drogisterijen?
Ik wil graag een spoeling hebben, maar kan het verschil niet ontdekken van het pakje af..
Ssmarty schreef:Een semi-permanente verf wordt ook spoeling genoemd.
Op de verpakking staat een 1, 2 of 3. Nummer 1 blijft een paar wasbeurten zitten, 2 blijft ongeveer 25 wasbeurten zitten en 3 is permanent.
Bij de kruidvat staat op het etiketje ook of het spoeling is of permanent.
Celiien schreef:Als ik zo gedouched en geföhnd heb maak ik ook wel een selfienu heb ik wel een selfie alleen zie je mn haar niet
Sem_ schreef:Tip voor de budget liefhebbers!
Ik las op een aantal blogs dat de nieuwe lijn van het kruidvat heel fijn schijnt te zijn!
De Moroccan Argan Oil lijn bestaande uit een shampoo, crèmespoeling en haarolie (die ligt al langer in de
winkels, de shampoo en crèmespoeling vanaf maandag). Shampoo en conditioner zijn beide 1,39 voor een
fles van 500 ml. en de haarolie is 3,99 voor 150 ml. Ik ben heel benieuwd!