Djilna schreef:Hey Glossi, hier stond net toch een post van jouIsse foetsie!
Ja klopt. Wou mijn bericht aan passen en toen begon mijn beeldschem te flikkeren. Toen ging ik op allemaal knopjes drukken en was mijn beeld weg
Dus hij heeft de post verwijderd denk ik. Had ook geen zin om de laptop nog opnieuw op te starten. Lag al in bed
Suus, misschien kun je wat online proberen te verkopen? Weg gooien is idd wel zonde.
Isse foetsie!
Hopelijk ben ik op tijd
zit er serieus aan te denken een berg make up weg te doen heb geen overzicht meer.. Maarja weggooien vind ik zonde.. Is denken hoe en wat

Gatver!
En ik lees nu dat er meer zijn die problemen met het betalen hadden. Dus ik twijfel of mijn bestelling wel goed is door gekomen. Hij zei namelijk dat de betaling niet gelukt is maar hij staat nu wel bij mijn order status en heb er ook mail van gekregen dat ik hem gekocht heb. Er staat alleen dat hij nog bezig is met verwerken. Dus ik twijfel nog een beetje of hij gelukt is..
Als je de hele dag aan het werk bent bijv dan maak je nooit een kans om zo'n lipstick te kopen. Ik snap ook niet waarom ze hem niet gewoon in het vaste assortiment opnemen (Riri Woo) als het zo'n populaire lipstick is. Maarja dan is de hype er natuurlijk weer vanaf... Vrijdag 20 november ben ik toevallig wel in de buurt van een MAC counter dus ik ga dan wel even kijken of ie er is, maar ga er ook niet voor voor de deur staan 's ochtends.
ik heb er een mascara en primer van maar wilde graag een oogschaduw pakketje van hun maar besloten toch maar ff te wachten 

. Ze gaat op alles in. Ze snapt mijn punt gewoon niet. Zwaar irritant en ik ga nu niet meer reageren..