Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:57

Djilna schreef:
Hey Glossi, hier stond net toch een post van jou :? Isse foetsie!

Ja klopt. Wou mijn bericht aan passen en toen begon mijn beeldschem te flikkeren. Toen ging ik op allemaal knopjes drukken en was mijn beeld weg := Dus hij heeft de post verwijderd denk ik. Had ook geen zin om de laptop nog opnieuw op te starten. Lag al in bed :+

Suus, misschien kun je wat online proberen te verkopen? Weg gooien is idd wel zonde.

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:31

:))
Ik heb vandaag MAC gebeld. 15 pogingen voor ik er doorheen kwam en natuurlijk kreeg ik het antwoord wat ik al verwachtte. Ze weten niet hoe laat de collectie morgen online gaat, maar ik moest het maar goed in de gaten houden omdat het zo uitverkocht zou zijn. En toen ze nog wat wilde zeggen werd de verbinding verbroken. Ze hadden slechte verbinding zei ze al :+

Op de FB pagina van MAC toch weer een groeiend aantal mensen die boos is dat MAC zo weinig maakt van de collecties dat je amper de kans krijgt iets aan te schaffen. Dat het zo wel heel erg limited wordt.. Hebben ze ook wel gelijk in. Je zou toch zeker een hele dag gewoon een product moeten kunnen krijgen. Maar ja, ze willen de hype natuurlijk in stand houden.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 00:26

Maar dan is t niet echt limited meer, ze houden t zo wat exclusiever.

Glossi: ja denk dat ik dat maar ga doen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 01:07

Maar binnen 10 minuten uitverkocht is wel heel limited..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 01:36

In Amerika is het nog erger met MAC!! Iedereen is daar boos op MAC. Online bestellen is daar echt een ramp. Je komt in een wachtrij te zitten en dan is het de vraag nog maar of je door komt met je bestelling en betaling. En soms heb je pech dat je er per ongeluk uit gegooid word en je alles opnieuw moet doen. Maar dan sluit je weer achteraan in de rij. Of dat de bestelling toch niet meer op voorraad blijkt te zijn en je een mailtje krijgt dat die geannuleerd is. Sommige zitten uren achter de computer en dan hebben ze nog niets. Dat is wel echt heel erg sneu, vooral als je het product zo graag wilt en je daar zo op verheugt. Het is volgens mij sinds dit jaar dat MAC zo weinig van alles maakt. Ze moeten idd echt wat meer van die producten gaan maken. Het mag dan wel LE zijn maar zo exclusief is niet leuk.

Djilna, balen dat ze niet een tijd weten. Dus ook niet of het in de morgen of middag online komt? Wat ga jij uit de collectie kopen? Ik ga me bedje in, pinpas en betaal kastje liggen onder mijn bed. Klaar voor de aanval ~~}> Hopelijk ben ik op tijd :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 03:50

Suus___ schreef:
Mij juist wel Sanne :D zit er serieus aan te denken een berg make up weg te doen heb geen overzicht meer.. Maarja weggooien vind ik zonde.. Is denken hoe en wat

Dat heb ik ook altijd.. heb voordat ik naar Amerika de grote stap gezet om toch een heleboel weg te flikkeren :D
alleen nu loop ik hier niet anders dan inkopen te doen :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 09:52

@Glossi, US is dan wel heel erg drama idd := Wat erg van zo'n groot bedrijf..
Ik ga iig voor de Riri Woo en twijfel over de Bad Girl. Weet nl niet of ik die normaal gesproken zou kopen als het geen ltd edition zou zijn. Ook omdat ik niet weet of die staat. Dus misschien dat ik nu alleen de Riri koop en dan vrijdag de 20e 's morgens bij de Bijenkorf ga kijken voor die andere.
Heb over de oogschaduw en bronzer nagedacht, maar dat wordt me allemaal toch een beetje te duur :o

Oh en nee, zelfs niet ochtend of middag :n

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:00

Denk dat ze t niet mogen zeggen.. Ja t is idd wel erg extreem zo.. Ben blij dat ik de riri kon scoren :)
Navatu :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:02

Tja Navatu, je bent gek van make-up of je bent het niet :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:20

De collectie is online!!! Het is me gelukt! Bad Girl komt mijn kant op *\o/*

Edit: Pleasure Bomb en RiriWoo zijn al uitverkocht..
Edit2: Bad Girl Riri is ook uitverkocht..
Laatst bijgewerkt door Glossi op 10-12-13 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:24

Huh ik refresh en er is niets te zien??

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:26

poedersuiker, al die tijd gerefresht en niets te zien. En nu al uitverkocht. Djiez.
Dat was dus weer een mini voorraad!!

Hier baal ik dus echt ontzettend van hè... Ik zocht op Riri Woo en hij is gewoon niet zichtbaar geworden.
En zat dan bij Holidaycollecties te kijken tussendoor ipv nieuwe collectie :( Gatver!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:31

Ja belachelijk -O- En ik lees nu dat er meer zijn die problemen met het betalen hadden. Dus ik twijfel of mijn bestelling wel goed is door gekomen. Hij zei namelijk dat de betaling niet gelukt is maar hij staat nu wel bij mijn order status en heb er ook mail van gekregen dat ik hem gekocht heb. Er staat alleen dat hij nog bezig is met verwerken. Dus ik twijfel nog een beetje of hij gelukt is..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:41

Denk dat de lipsticks nog sneller dan de vorige keer uitverkocht waren. Iemand had meteen een bestelling geplaatst en zou daarna meteen nog een doen omdat ze een BU van Pleasure Bomb wou en toen was die al uitverkocht. Ik had net over 12 uur gekeken en er stond nog niets. Toen keek ik 5 min. later en stond de collectie er ineens op. Dus mega snel bestellen en 5 min later waren Riri en Pleasure Bomb al uitverkocht. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel ze precies in slaan.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:52

10 denk ik.. Echt achterlijk!
Hopelijk de 20e bij de Bijenkorf dan nog een kans. En anders ga ik gewoon voor de Ruby Woo denk ik..

Nu de Bijenkorf dichtgaat verhuist de MAC gelukkig naar de Douglas. Dus we houden een MAC counter *blij mee* Kan ik daar voortaan met de Douglas cadeaubonnen (sparen via tanken), mooi met korting wat aanschaffen :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:18

Ik heb ook achter het net gevist. :+ Echt belachelijk dat ze die collecties zo limited maken. :\ Als je de hele dag aan het werk bent bijv dan maak je nooit een kans om zo'n lipstick te kopen. Ik snap ook niet waarom ze hem niet gewoon in het vaste assortiment opnemen (Riri Woo) als het zo'n populaire lipstick is. Maarja dan is de hype er natuurlijk weer vanaf... Vrijdag 20 november ben ik toevallig wel in de buurt van een MAC counter dus ik ga dan wel even kijken of ie er is, maar ga er ook niet voor voor de deur staan 's ochtends. :D

__Sannne schreef:
Vandaag naar die nieuwe winkel geweest naast de Skins Cosmetics in Groningen, zag er leuk uit allemaal! Veel Sleek vooral <3
En die kwasten van RT zagen er ook super uit, maar omdat mijn budget het niet echt toe laat momenteel niks gekocht. Denk dat zodra het qua geld weer lukt ik wel een [aantal] kwast[en] op ga halen.

iemand hier ervaring met RT kwasten?

Ja, vind het hele goede kwaliteit voor een lage prijs. :) Vooral de gezichtkwasten zijn fijn, met die voor de ogen kan ik persoonlijk niet veel. :P Ik heb toen die set besteld voor ogen, en er is maar 1 kwast van die ik echt gebruik waarvoor ie bedoeld is, het kleine kwastje. De schuin afgesneden was veel te dik net als de eyelinerkwast, vind de blendingkwast te groot en er zat nog een kwast bij die ik wel fijn vind maar liever gebruik voor concealer. Die voor het gezicht vind ik wel echt fijn. :) Ik heb ook een Zoeva set voor mijn ogen nu, ik vind daarvan alle kwasten bruikbaar en goed formaat enzo, alleen merk ik wel dat de kwaliteit veel minder is dan van RT. Na 2 keer wassen gingen er bij Zoeva al haartjes uitstaan, bij RT niet en de RT kwasten voelen ook wat degelijker aan.

Wat een lief aanbod Nelleke! :) Als ik een keer iets nodig heb (=wil :+ ) dan pb ik je. :)

Ik heb gister trouwens 2 Jumbo pencils gekocht van NYX, was wel benieuwd. :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:20

vanavond vip bij douglas ik wilde online wat bestellen van benefit met 25% korting maar ze hebben mijn kaart nog niet ingevuld :'( heeft mevrouw van de klantenservice net gedaan maar zij wist niet zeker of het vanavond ook al werkte

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 19:20

Is benefit een goed merk? ik begrijp van youtube reviews dat het een heel duur merk is en niet super bijzonder.

(maar het ziet erg wel héél leuk uit <3 )

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 21:16

Deijs schreef:
Is benefit een goed merk? ik begrijp van youtube reviews dat het een heel duur merk is en niet super bijzonder.

Niet alles van benefit is de moeite waard ;) ik heb er een mascara en primer van maar wilde graag een oogschaduw pakketje van hun maar besloten toch maar ff te wachten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:02

Ga binnenkort een kwast van rt halen, de professional finish kwast ofzoiets, iig om mn foundation mee te doen (:
Ze hebben bij die winkel ook eem heel grappig merk dat hun blushes etc verpakt heeft als tijdschriftcovers van vroeger. Helaas waren die blushes 21 euro.

Zonde van die mac collectie dat hij zo limited was. :(

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:49

Ik hou van dit palette;
Afbeelding
Hij is zo gepigmenteerd en blijft perfect zitten :)! Lijkt haast of ik er reclame voor moet maken maar ik meen het, echt waar. Ik heb nu de rechtse en ik denk dat ik binnenkort de linkse er ook bij haal. Ik vind ze nog fijner werken dan MAC eerlijk gezegd..
Afbeelding
Lichtgrijs over het lid en zwart met glitters op de wimperrand. In de hoekjes nog wat extra mat zwart. :)
Nog een tip voor bokkers die graag een fijne mascara willen voor een betaalbare prijs, de volume mascara van de Etos gebruik ik altijd en ben daar heel erg tevreden over. De waterproof versie is ook werkelijk waterproof en hij scheid de wimpers heel fijn en zonder klontjes!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:52

Pff echt zonde van die MAC lipsticks zeg! -.-

Blon_D schreef:
Deijs schreef:

Niet alles van benefit is de moeite waard ;) ik heb er een mascara en primer van maar wilde graag een oogschaduw pakketje van hun maar besloten toch maar ff te wachten

Welke primer heb je? Porefessional of? Zoja hoe is die? Die staat nog op mn verlanglijstje :D

Net zoals Hoola van Benefit trouwens :D en Coralista zag er ook heel mooi uit .. en rockateur.. en dallas wil ik vanwege de verpakking :+

... met andere woorden ik neem een koffer vol make-up mee naar huis :D
..... ik ben volgensmij gewoon niet meer te redden.

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 08:06

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 10:09

Pff ik had op de FB pagina van MAC een bericht gepost over hun wel weer erg limited edition. Is blijkbaar iemand die vind dat alle mensen die hier een opmerking over hebben zwaar zeuren en gewoon beter hadden moeten opletten :roll:. Ze gaat op alles in. Ze snapt mijn punt gewoon niet. Zwaar irritant en ik ga nu niet meer reageren..

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 10:12

xNavatu schreef:
Welke primer heb je? Porefessional of? Zoja hoe is die? Die staat nog op mn verlanglijstje :D

Net zoals Hoola van Benefit trouwens :D en Coralista zag er ook heel mooi uit .. en rockateur.. en dallas wil ik vanwege de verpakking :+

... met andere woorden ik neem een koffer vol make-up mee naar huis :D
..... ik ben volgensmij gewoon niet meer te redden.

Ik heb een mini van porefessional en een grote van that gal. Eerlijk gezegd gebruik ik de porefessional amper. Hij werkt bij mij wel maar ik heb enkel op mijn neus iets grotere poriën maar niet enorm. Hij zat bij een proef pakketje van benefit samen met de mascara en een van hun geurtjes. Hij is werkt dus prima imo maar dagelijks gebruiken doe ik hem niet :) De makeupartist van benefit rade aan om porefessional te mengen met that gal en dat samen als een primer te gebruiken trouwens dan heb je van beide producten niet heel veel nodig en toch een goede primer!