Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haffilover schreef:Lieve bokkers, ik heb een vraagje. Ik heb vandaag weer de pil gehaald (microgynon 30) nadat ik er een jaartje mee gestopt ben. Ik was tot afgelopen donderdag (24 okt) ongesteld, en nu dus niet meer. Ik wil t liefst morgen gewoon al beginnen. Er zijn dus twee opties en ik weet niet wat wijsheid is.
Of morgen beginnen, ik begrijp dat het dan pas na de volgende menstruatie veilig is. Maar gooi ik dan mn cyclus door de war?
Of tot de volgende menstruatie wachten, waar ik eigenlijk niet zo'n zin in heb. Ik heb namelijk gelezen dat je op elke dag kunt beginnen, alleen je bent niet meteen veilig.
Wie o wie weet hoe het zit? Ik kan het nergens echt duidelijk terugvinden, anders morgen maar even de huisarts of apotheek bellen..
wiebke schreef:dat zou ik niet weten mariekekroon.. als je al 4 maanden niet ongesteld bent geweest weet je natuurlijk ook niet hoe lang je nog moet wachten! Denk ook dat de bijsluiter ervan uitgaat dat de dame een 'normale' cyclus heeft..
ik heb ook een vraag.. de 28e krijg ik een hysteroscopie *kijkoperatie via de baarmoedermond* , heeft iemand hier ervaringen mee? Ze gaan kijken waar mijn spiraaltje zit en zo mogelijk verwijderen als deze niet teveel in de baarmoederwand is ingegroeid..
mariekekroon schreef:wiebke schreef:dat zou ik niet weten mariekekroon.. als je al 4 maanden niet ongesteld bent geweest weet je natuurlijk ook niet hoe lang je nog moet wachten! Denk ook dat de bijsluiter ervan uitgaat dat de dame een 'normale' cyclus heeft..
ik heb ook een vraag.. de 28e krijg ik een hysteroscopie *kijkoperatie via de baarmoedermond* , heeft iemand hier ervaringen mee? Ze gaan kijken waar mijn spiraaltje zit en zo mogelijk verwijderen als deze niet teveel in de baarmoederwand is ingegroeid..
ik heb maar besloten om gewoon te beginnnen......