[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saartje39

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:01

Rianneke schreef:
saartje39 schreef:
Hey

Ik had eventjes een vraagje voor jullie
Na hoeveel tijd mag je eigenlijk je navelpiercing vervangen? Ik heb ze nu 2 maanden, twee weken geleden heeft ze wel nog eens eventjes pijn gedaan maar dat ging snel over eigenlijk.
Maar sommige zeiden 1 maand, andere 2 en sommige nog iets anders, dus ik weet het eigenljk niet goed meer...

het ligt eraan of die genezen is...zoals jij het beschrijft en hij ziet er gewoon mooi uit! geen korstjes meer en niet rood enzo...dan kan je er gewoon een ander in stoppen! bij mij was ie heel snel genezen en heb binnen een maand er een ander in gezet! waar die mee gezet was was veel te lang en irritant nu heb ik er van die kortere banaantjes in zitten

Ja, die van mij is inderdaad ook iets te lang! Ik ga kijken of ik er kortere vind
Bedankt voor de antwoorden!

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:57

Jaah, heel teovallig heej! Maar ik zit de hele dag al met die vraag in mn hoofd, wat is de kortste?

saartje39

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:07

xxsweet schreef:
Jaah, heel teovallig heej! Maar ik zit de hele dag al met die vraag in mn hoofd, wat is de kortste?

Ik zou het eigenlijk niet weten, ik heb nu dus nog mijn eerste, dat zal wel een standaardmaat zijn vermoed ik?
Ik ga het eens in de winkel vragen denk ik.

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:16

Als ik 1 koop, dan zijn ze altijd groter dan dat ik nu heb .. Dus ik hoop dat er nnog kleineren zijn want anders lijkt het voor geen meter

Kiovili

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 12:20

Is er hier toevallig iemand die een Labret én een tongpiercing samen heeft? (foto zou ook erg welkom zijn )

Ik heb namelijk een labret maar zou er erg graag een tongpiercing bij willen. Vinden jullie dat dit kan? Want van sommige mensen krijg ik de reactie: Woooo vet! Zeker doen! Van andere juist: Nee man! Dan wordt je echt zo'n 'piercingwijf'.

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 12:22

Jaah iedereen heeft z'n eigen mening hea
Ik zou het gaaf vinden hoor
Maar ik heb geen foto

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 13:34

Goh ze hebben mij nou nog nooit piercingwijf genoemd .. terwijl ik toch al onder begin te zitten

Kiovili

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 13:52

Zelf vind ik het ook nergens op slaan hoor. Maar ieder zijn eigen mening. Zou me er ook niets van aantrekken maar was gewoon benieuwd naar jullie mening.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 13:55

Mijn ene piercing gaat weer helemaal goed Na wekenlang gevoelig te zijn geweest en dat er steeds troep uit kwam, is het weer helemaal goed

IK ben nu al twee keer naar de piercingshop geweest om mijn nippleshield te proberen. De rechterkant wilde prima, maar op de een of andere manier is mijn linker wat dieper gezet en paste de grootste maat steeds net niet. Maar hij was ook steeds wat opgezet, ik hoop dat het daar aan lag.... Nog maar even een weekje of twee aankijken en goed schoonhouden, en dan nog eens proberen Ik ben wel erg blij dat ze de shields nog steeds voor me opzij houden

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:09

polopaardje schreef:
Is er hier toevallig iemand die een Labret én een tongpiercing samen heeft? (foto zou ook erg welkom zijn )

Ik heb namelijk een labret maar zou er erg graag een tongpiercing bij willen. Vinden jullie dat dit kan? Want van sommige mensen krijg ik de reactie: Woooo vet! Zeker doen! Van andere juist: Nee man! Dan wordt je echt zo'n 'piercingwijf'.

ik ken wel een meisje duie dat heeft en vind dat echt geen piercingwijf om het zo maar te zeggen! ligt eraan hoe overdreven jij met je tongpiercibng gaat doen natuurlijk soms zie je een tongpiercing amper met praten dus...mij lijkt het wel een mooie combi eigenlijk!

van piercingmaten heb ik trouwens weinig verstand! ik koop gewoon leuke bij mijn piercingshop! die ik er nou in heb is weer wat langer maar heb ook kortere!

P_Tries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:18

ik heb een vraagje over voor mensen die ook een navelpiercing hebben.. en die ook een ringetje hebben gekregen bij het laten zetten..
Is het zo dat je het ringetje moet slopen om het er ui te krijgen of kan je het op een of andere manier los krijgen..
zodat hij heel blijft..?
Groetjes patricia

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:49

Zit er een balletje op?
Zoja, dan kun je die losdraaien.. Anders zou ik het niet weten
Als je zo'n ding voor de 1e keer wil losdraaien dan gaat dat heel moeizaam en moet je (ik dan) veel kracht zetten, dus als het niet lukt, niet gelijk gaan denken van het wil niet..

Ik denk niet dat je ervan uit hoeft te gaan dat je hem met een knijptang o.i.d. kapot moet maken
Er is vast wel iets

_Sas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:54

Je moet de uiteinden zeg maar samen knijpen. Die ringetjes zijn erg moeilijk om zelf er uit te halen, kan je het beste even bij een piercer laten doen

Guuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:51

parouscha schreef:
mencis schreef:
Afbeelding

mijn piercing heb hem al een tijdje
Vanaf mijn 13 de..
Ik wil er ook nog graag een in mijn tong, maar dat vinden mijn ouders weer een wat minder goed idee

Wel mooi hoor

Maar als je je werkbrauwen zou epilere zou het stukken mooier zijn

Het is een oude foto.. Ik geloof dat ik hem toen een half jaar had

Lin87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 22:05

Leuk topic
Ik heb een tongpiercing.. Sinds 4 a 5 maanden nu ongeveer.

Beetje onduidelijke foto maarja..:
Afbeelding

Chantalll

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 22:14

Ik heb mijn navelpiercing nu 2 jaar en voor de rest heb ik 2 gaatjes in de oren beide kanten ...

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:41

polopaardje schreef:

tuurlijk kan dat!!
heb zelf een tongpiercing en madonna.. nog nooit iets over gehoord..
vind het meer storen als je bv een wenkbrauw en labret hebt.. (sorry als ik iemand beledig nu.. )
maar dat zijn twee piercings die erg opvallen.. een tong piercing valt bijna niet op, dus gewoon doen!

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 09:15

florislover schreef:
ik heb een vraagje over voor mensen die ook een navelpiercing hebben.. en die ook een ringetje hebben gekregen bij het laten zetten..
Is het zo dat je het ringetje moet slopen om het er ui te krijgen of kan je het op een of andere manier los krijgen..
zodat hij heel blijft..?
Groetjes patricia

Het balletje zit idd tussen de uiteindes van het ringetje vastgeknepen. Als je voorzichtig zelf probeert kan je het balletje er zelf uitdrukken.
Probeer dan niet teveel druk op je piercinggaatje zelf te zetten, en je kan hem beter als je hem eruit haald een klein beetje nat maken, zo glijd hij er beter uit en maak je het minder kapot van binnen.
Succes.
Over mijn opgerekte oren, ze zijn allebei helemaal af ik zit nu met beide oren op 8 milimter. Hieronder even een foto'tje zo zien beide oren er dus uit nu :

Afbeelding

Monster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 09:39

ik ga aan me andere kant ook een tragus piercing zette
(zodat ik er dus 2 heb, heb er nu al 1.) maar die ander is zo vreselijk ontstoken gewest, dus ik durf niet goed

maar weet iemand hier of je ook meteen het zweer knopje er achter vandaan kan halen, want daardoor is die van mij zo vreselijk ontstoken geweest

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 12:36

Ik ga voorlopig ff geen piercings zetten. Wil wel graag, maar kost nogal wat en weet ook niet waar ik iets zal zetten, wil namelijk niets in mn gezicht

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 14:10

Woow Mariellexxx !!
Daar heb ik bewondering voor.. Lijkt me zooo eng!

lovewally

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:31

ik heb 2 maanden terug een tongpiercing laten zetten en de pijn valt erg mee je voelt het even maar meer niet..
het bevalt me trouwens super

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:50

Tongpiercing valt bij mij ook onder in je gezicht.. Vind het trouwens ook gewoon geen prettig idee.

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:59

xxsweet schreef:
Woow Mariellexxx !!
Daar heb ik bewondering voor.. Lijkt me zooo eng!

Het is totaal niet eng, want je begint namelijk met een superklein gaatje wat je steeds heel langzaam wat groter maakt. Over de grootte die ik daar heb op de foto heb ik zeker 2 maanden gedaan. Eigenlijk moet je het nog langzamer doen i.v.b met dat het kan gaan scheuren maar het voelde bij mij al heel snel heel goed aan, en geen pijn e.d ofzo dus

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:03

oooh Gelukkig maar !!

Heb je het zelf gedaan ?