Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 22:45

Draagdoek bevalt heel goed. Het is totaal niet moeilijk maar wel even rustig oefenen met knopen. Niet als je baby boos is en terwijl je allebei 4 uur geslapen hebt en honger hebt :)) Voelt voor mij bijna alsof ie terug in m’n buik is.

We willen op termijn denk ik wel een drager maar dit vind ik thuis en rondom huis echt heerlijk.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 23:34

Wat leuk dat jullie in de kantine kunnen poolen. Hopelijk volgende week niet van die irritante klanten.

@Mriek, ja af en toe ben ik het wel zat. Maar iemand moet toch naar die klant in Dordrecht, dus dan kan ik het maar beter doen ipv een collega die wel volledig inzetbaar is overal. Meestal ben ik aan het bellen en afgelopen week heb ik de podcast podnatraal geluisterd. Misschien een aanrader ook voor andere om te luisteren.

Wij hebben deze draagzak gekocht:
https://www.babyentiener.nl/stokke-lima ... lange.html

Zit er een beetje tussen in. Makkelijk te knopen, maar je hoeft dus niet volledig te knopen.

*edit het bijgevoegde filmpje is een andere. Wat gek.
Dit is een juist filmpje: https://www.stokke.com/NLD/nl-nl/instru ... -plus.html

Azmay

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 07:46

Ik blijf maar ego posten de afgelopen dagen, mijn excuses.

Heb een zware nacht gehad, bloeddruk weigerde te zakken dus een magnesiuminfuus en een ballon gekregen. Flink pijn gehad. Vandaag gaan ze inleiden, denk dat het vandaag moet gebeuren ook door het magnesiuminfuus :x

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-23 07:48

Azmay schreef:

Heb een zware nacht gehad, bloeddruk weigerde te zakken dus een magnesiuminfuus en een ballon gekregen. Flink pijn gehad. Vandaag gaan ze inleiden, denk dat het vandaag moet gebeuren ook door het magnesiuminfuus :x

Super spannend!! Jullie gaan vandaag gewoon je kindje ontmoeten. Heel veel succes en geniet van elkaar als het zover is. Hopelijk verdwijnen alle klachten dan ook als sneeuw voor de zon :(:)

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 07:58

Marlis schreef:
Ik hoef niet meer terug naar Nijmegen. Alles is goed en baby is 1900 gram.
Wel nog steeds in stuit, zat in kleermakerszit en later been weer omhoog.

Vruchtwater volgens metingen te weinig maar op het oog nog voldoende gewoon.

Dus straks verloskundige bellen en zal dan daar wel weer afspraak krijgen

Fijn dat je niet meer naar Nijmegen hoeft!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 07:59

Kiwipitje schreef:
Vandaag eerste dag zonder kraamzorg. Even wennen maar ook fijn juist weer. Het huis voor jezelf.

Prima nacht gehad wel. Als we beneden zijn slaapt de kleine alleen op ons dus vandaag in de draagdoek. Zo’n fijn gevoel om hem dichtbij te hebben <3 M’n man gaat zo de geboortekaartjes hier in het dorp even rond brengen. Merk wel dat ik het heel fijn vind om weer dingen te kunnen doen maar je doet daardoor wel snel teveel :=

Spoiler:
[ [url=m/UVuR7H.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig <3

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:01

Marlis schreef:
Nou hier loopt het toch allemaal weer vaag. Mocht van Nijmegen het Radboud terug onder controle verloskundige behalve met bevalling als dan nog stuit en is maar ivm keuze voor ziekenhuis bevalling zou er niks hoeven te veranderen.

Maar net belde verloskundige en moet onder controle van Maasziekenhuis en regelmatig aan ctg. Terwijl alles goed is alleen ik zelf bijna geen beweging voel maar dat is bekend in onze familie.

Nu dus afwachten dat ik vandaag of maandag gebeld wordt met afspraak Maasziekenhuis..

Echt wat een grap dit

Wordt je toch ook helemaal gek van

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:01

Heel veel succes Azmay!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:03

mriek1990 schreef:
Marlis hopelijk draait de kleine nog. En wat een gedoe iedere keer zeg. Wordt je toch doodmoe van... Snap heel goed dat je niet constant naar het ziekenhuis wilt.

Gnome gefeliciteerd met je verlof! Heerlijk zeg. Nog een leuk feestje gehad?
Vreselijk die files. Ik zou ook echt niet in die steden willen wonen of werken. Ben heel blij met het rustige Emmen. ;)

Nicje scheelt dat je wel geld krijgt om in de file te staan. :D Wordt je er soms niet doodmoe van?

Kiwi wat een heerlijke foto <3 En wat zie je er zelf ook goed uit. Is zo'n draagdoek moeilijk te knopen? Wij zitten nog steeds in dubio tussen een draagdoek of een draagzak...

Charlotte oh jazeker herken ik dat. Lang leve het onderwijs met ouders die soms het bloed onder je nagels vandaan halen... Heb je je frustratie een beetje kunnen botvieren op de poolballen? ;)

Wij hadden vandaag een dagje zonder visite, even bewust. Vannacht ook bewust een keer de wekker niet gezet, omdat wij iedere keer Hidde wakker moesten maken om de 3uur.. Hij heeft geslapen van 00:00 tot 04:00 en daarna weer van 04:45 tot 08:00 dus helemaal prima! Vooral dat uurtje extra slaap in de nacht was wel heel fijn. We gaan het vannacht weer op deze manier doen, kijken hoe het weer gaat.
En, onze lieve knul is vandaag alweer 3 weken!

[ [url=m/mgPmHB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fijn weekend allemaal <3

<3 <3 <3
3 weken alweer wat gaat het snel

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:05

Azmay schreef:

Heel veel succes!

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:10

Azmay heel veel sterkte! Mooie datum vandaag :Y) Hopelijk gaat alles voorspoedig!

Kiwi heerlijk zo'n draagdoek. Fijn dat het goed met jullie gaat nu!

Mriek wat een heerlijke tijden ook. Als alles goed groeit hoef je geen wekker te zetten inderdaad.

Marlis gedoe weer zeg. 'Fijn' dat ze lekker op een lijn zitten allemaal -O-

Charlotte leuk ja zulde klanten..

Gnome geniet van je rust nog even!

Nicje filerijden is ruk, betaald is beter dan :Y)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:18

Azmay schreef:

Wat spannend! Succes vandaag.

Spoiler:
Die magnesium vond ik echt raar spul. Werd er zo suf als een konijn van.

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:21

Azmay, heel veel succes vandaag!!

Missannemijn, van harte gefeliciteerd!

Hier een pittig nachtje gehad. Zoon en ik allebei overgeven. Zal wel een virusje zijn, we wisselden elkaar steeds af. Iedere keer weer eruit om zijn bedje te verschonen, lagen we net weer in bed, kon ik zelf rennen. Vanaf een uur of 4 konden we allebei doorslapen, gelukkig slaapt hij nu nog. Ik heb een klussende buurman die alweer lekker aan het zagen is, dus inmiddels zelf al wakker |o Hopelijk houden we vandaag alles een beetje binnen!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-23 08:23

Gefeliciteerd Annemijn!!

Hier een onrustig nachtje. Weer wakker van 3 tot 5. Zweette me rot en volgens mij lekte ik ook melk }:0

Borsten zijn ook erg gevoelig ineens. Mooi op tijd eruit en beetje in huis aan rommelen. Ga vandaag ook z'n fotoboek maken, heel veel zin in <3

Mijn man is vandaag naar een mudrun dus heb het huis voor mezelf.

Jullie nog plannen dit weekend?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-23 08:24

Melanie_D schreef:
Azmay, heel veel succes vandaag!!

Missannemijn, van harte gefeliciteerd!

Hier een pittig nachtje gehad. Zoon en ik allebei overgeven. Zal wel een virusje zijn, we wisselden elkaar steeds af. Iedere keer weer eruit om zijn bedje te verschonen, lagen we net weer in bed, kon ik zelf rennen. Vanaf een uur of 4 konden we allebei doorslapen, gelukkig slaapt hij nu nog. Ik heb een klussende buurman die alweer lekker aan het zagen is, dus inmiddels zelf al wakker |o Hopelijk houden we vandaag alles een beetje binnen!

Veel beterschap voor jullie allebei!! Altijd fijn dat mensen dan net gaan lopen klussen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:52

Azmay schreef:

Vervelend van alle narigheid die jullie tot nu toe hebben maar wat onwijs fijn om straks jullie kleine in jullie armen te hebben.

Heel veel succes.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 08:55

Beterschap voor de zieke en degene met slechte nachten.

Hier onderweg naar het westen. Half elf fotoshoot, vreselijk vind ik het maar wil het wel als herinnering. Haha dus wordt ongemakkelijk.

En vanmiddag herkansing pret echo maar gister in ziekenhuis ook alles voor der gezicht zoals elke keer dus waarschijnlijk lukt het niet.

Nog even langs action en zeeman. En dan is deze dag weer voorbij.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-23 09:02

Marlis schreef:

Hier onderweg naar het westen. Half elf fotoshoot, vreselijk vind ik het maar wil het wel als herinnering. Haha dus wordt ongemakkelijk.

En vanmiddag herkansing pret echo maar gister in ziekenhuis ook alles voor der gezicht zoals elke keer dus waarschijnlijk lukt het niet.

Toch heel veel plezier met de shoot!! Heb je zelf een jurk gekocht of hebben ze daar kleding voor je?

En wie weet toch een wonder dit keer met de echo haha. Succes.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 09:05

Gnome schreef:
Marlis schreef:

Toch heel veel plezier met de shoot!! Heb je zelf een jurk gekocht of hebben ze daar kleding voor je?

En wie weet toch een wonder dit keer met de echo haha. Succes.

Nee heb een spijkerbroek en blazer haha. Hun hebben daar jurken etc

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 09:11

Lees wel mee afgelopen dagen maar voor de rest weinig gepost.

Veel succes vandaag Azmay! Straks jullie kindje bij jullie! En hopen dat alle klachten dan snel voorbii zijn!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 10:22

Veel plezier met de shoot Marlis

Gefeliciteerd Annemijn!

Gnome en Melanie allebei een mindere nacht zo te horen :=

Ik ben beneden met de kleine maar heb de man in bed laten liggen. Hij doet één nachtvoeding alleen zodat ik wat uren aaneengesloten kan slapen dus laat hem nu lekker liggen. De kleine heb ik in de doek want in de box wil hij niet slapen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 11:57

@Azmay, wat spannend! Mijn duimen draaien dat het allemaal goed mag verlopen en hopelijk voel je je gauw beter wanneer jullie de kleine in de arme hebben.

@Mriek ik vind die groeidekens zo leuk. 3 Weken wat gaat het hard.

@melanie Beterschap! Irritant dat de buurman uitgerekend net na zo'n macht gaat klussen. Zul je altijd zien.

@Gnome Ahhh vervelend zo'n nacht. Hopelijk slaap je vanavond beter.

@marlis, veel plezier vandaag! Ik ben benieuwd naar de foto's. Wij hebben 3 mei de shoot. Hopelijk lukt de pretecho.

@Kiwipitje Fijn dat je man ff wat uurtjes kon pakken.

Sinds kort moeten we volgens een soort rooster de paarden zelf in het weekend binnen/buiten zetten. Vandaag en morgen ben ik met een stalgenootje aan de beurt. Sinds afgelopen weekend staan ze in de wei, dus de afstanden zijn groter geworden. Eens kijken of het gaat en hoe ik mij daarna voel. Sowieso zal ik mijn stadgenootje de wat drukkere mee laten nemen.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 12:15

Kiwi haha goede tip voor het knopen. Lijkt mij ook een fijn gevoel de kleine zo dicht bij je. ♡ Lief dat je je man even laat liggen. Hoe gaat het nu met voeden bij je? Iets beter?

Nicje met een podcast gaat de tijd wel wat sneller denk ik. :) Bedankt voor het linkje! Moeten er volgende week maar een keer een kopen.

Azmay lekker blijven ego posten! Jij hebt wel wat anders aan je hoofd. Heel veel succes vandaag, duimen draaien hier voor jou voor een mooie bevalling. ♡

MissAnnemijn gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden? Ga je nog iets leuks doen vandaag? :D

Melanie wat een rotnacht zeg. Niet iets wat jullie gegeten hebben? Hoe voelen jullie je nu? Vervelend van de buurman, hopelijk duurt het lawaai niet te lang.

Gnome ook een stomme nacht gehad, bah! Leuk een fotoboek! Doe je het online of op papier? Wel lekker een dagje het huis voor jezelf. Hier vandaag geen plannen, morgen krijgen we weer 2x kraambezoek dus vandaag even lekker rustig aan doen.

Marlis toch veel plezier bij de shoot. Komen vast hele mooie, dierbare foto's uit. Hoop dat ze vanmiddag bij de echo een beetje meewerkt.

Nicje slim dat je de drukkere aan je stalgenoot geeft. Hoe laat moet je ze binnen en buiten zetten?

Hidde heeft vandaag een krampjes dag. Vind ik altijd zo sneu om te zien en je kan er zo weinig aan doen. We nemen hem om en om maar op de arm om te troosten.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 12:23

@missannemijn van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@mriek, aawh arme Hidde. We moeten ze om 16.00 uur binnen zetten.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 15:00

Hier de shoot gehad en volgens mij wel wat leuke fotos tussen.

Net de pretecho gehad en meer te zien van het kindje als de vorige x. Afbeelding

Het was maar goed dat handje ervoor zat want ze ligt bijna helemaal klem tegen mn buikwand dus nu duwde ze nog een beetje het weg waardoor er zicht was