We willen op termijn denk ik wel een drager maar dit vind ik thuis en rondom huis echt heerlijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Ik blijf maar ego posten de afgelopen dagen, mijn excuses.
Heb een zware nacht gehad, bloeddruk weigerde te zakken dus een magnesiuminfuus en een ballon gekregen. Flink pijn gehad. Vandaag gaan ze inleiden, denk dat het vandaag moet gebeuren ook door het magnesiuminfuus
Marlis schreef:Ik hoef niet meer terug naar Nijmegen. Alles is goed en baby is 1900 gram.
Wel nog steeds in stuit, zat in kleermakerszit en later been weer omhoog.
Vruchtwater volgens metingen te weinig maar op het oog nog voldoende gewoon.
Dus straks verloskundige bellen en zal dan daar wel weer afspraak krijgen
Kiwipitje schreef:Vandaag eerste dag zonder kraamzorg. Even wennen maar ook fijn juist weer. Het huis voor jezelf.
Prima nacht gehad wel. Als we beneden zijn slaapt de kleine alleen op ons dus vandaag in de draagdoek. Zo’n fijn gevoel om hem dichtbij te hebbenM’n man gaat zo de geboortekaartjes hier in het dorp even rond brengen. Merk wel dat ik het heel fijn vind om weer dingen te kunnen doen maar je doet daardoor wel snel teveel
Spoiler:
[ [url=m/UVuR7H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marlis schreef:Nou hier loopt het toch allemaal weer vaag. Mocht van Nijmegen het Radboud terug onder controle verloskundige behalve met bevalling als dan nog stuit en is maar ivm keuze voor ziekenhuis bevalling zou er niks hoeven te veranderen.
Maar net belde verloskundige en moet onder controle van Maasziekenhuis en regelmatig aan ctg. Terwijl alles goed is alleen ik zelf bijna geen beweging voel maar dat is bekend in onze familie.
Nu dus afwachten dat ik vandaag of maandag gebeld wordt met afspraak Maasziekenhuis..
Echt wat een grap dit
mriek1990 schreef:Marlis hopelijk draait de kleine nog. En wat een gedoe iedere keer zeg. Wordt je toch doodmoe van... Snap heel goed dat je niet constant naar het ziekenhuis wilt.
Gnome gefeliciteerd met je verlof! Heerlijk zeg. Nog een leuk feestje gehad?
Vreselijk die files. Ik zou ook echt niet in die steden willen wonen of werken. Ben heel blij met het rustige Emmen.![]()
Nicje scheelt dat je wel geld krijgt om in de file te staan.Wordt je er soms niet doodmoe van?
Kiwi wat een heerlijke fotoEn wat zie je er zelf ook goed uit. Is zo'n draagdoek moeilijk te knopen? Wij zitten nog steeds in dubio tussen een draagdoek of een draagzak...
Charlotte oh jazeker herken ik dat. Lang leve het onderwijs met ouders die soms het bloed onder je nagels vandaan halen... Heb je je frustratie een beetje kunnen botvieren op de poolballen?![]()
Wij hadden vandaag een dagje zonder visite, even bewust. Vannacht ook bewust een keer de wekker niet gezet, omdat wij iedere keer Hidde wakker moesten maken om de 3uur.. Hij heeft geslapen van 00:00 tot 04:00 en daarna weer van 04:45 tot 08:00 dus helemaal prima! Vooral dat uurtje extra slaap in de nacht was wel heel fijn. We gaan het vannacht weer op deze manier doen, kijken hoe het weer gaat.
En, onze lieve knul is vandaag alweer 3 weken!
[ [url=m/mgPmHB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fijn weekend allemaal
Heb een zware nacht gehad, bloeddruk weigerde te zakken dus een magnesiuminfuus en een ballon gekregen. Flink pijn gehad. Vandaag gaan ze inleiden, denk dat het vandaag moet gebeuren ook door het magnesiuminfuus
Azmay schreef:Wat spannend! Succes vandaag.Ik blijf maar ego posten de afgelopen dagen, mijn excuses.
Melanie_D schreef:Azmay, heel veel succes vandaag!!
Missannemijn, van harte gefeliciteerd!
Hier een pittig nachtje gehad. Zoon en ik allebei overgeven. Zal wel een virusje zijn, we wisselden elkaar steeds af. Iedere keer weer eruit om zijn bedje te verschonen, lagen we net weer in bed, kon ik zelf rennen. Vanaf een uur of 4 konden we allebei doorslapen, gelukkig slaapt hij nu nog. Ik heb een klussende buurman die alweer lekker aan het zagen is, dus inmiddels zelf al wakkerHopelijk houden we vandaag alles een beetje binnen!
Marlis schreef:Beterschap voor de zieke en degene met slechte nachten.
Hier onderweg naar het westen. Half elf fotoshoot, vreselijk vind ik het maar wil het wel als herinnering. Haha dus wordt ongemakkelijk.
En vanmiddag herkansing pret echo maar gister in ziekenhuis ook alles voor der gezicht zoals elke keer dus waarschijnlijk lukt het niet.
Nog even langs action en zeeman. En dan is deze dag weer voorbij.
Gnome schreef:Marlis schreef:Beterschap voor de zieke en degene met slechte nachten.
Hier onderweg naar het westen. Half elf fotoshoot, vreselijk vind ik het maar wil het wel als herinnering. Haha dus wordt ongemakkelijk.
En vanmiddag herkansing pret echo maar gister in ziekenhuis ook alles voor der gezicht zoals elke keer dus waarschijnlijk lukt het niet.
Nog even langs action en zeeman. En dan is deze dag weer voorbij.
Toch heel veel plezier met de shoot!! Heb je zelf een jurk gekocht of hebben ze daar kleding voor je?
En wie weet toch een wonder dit keer met de echo haha. Succes.