Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SandravdB schreef:Ik heb dat bij carma gehuurd, bedrijf wat hier vlakbij is, maar is niet heel goedkoop, voordeel is enkel dat als ik besluit te kopen huurprijs eraf gaat en ik dus kan testen of ik er wel tegen kan met mijn beperkingen, of ik niet juist meer last krijg. Maar denk dat ik hem ga houden
Het huren is inderdaad wel prijzig, maar ik heb zelf niet permanent de ruimte dus ik ben niet zo happig op een aanschaf. Ik heb voor nu eerst mijn sportschool gemaild of zij ook aan uitleen doen. Dat zou dan een boel schelen
Wel vervelend dat je weegschaal zo wispelturig deed vandaag maar happy worden van de spiegel maakt dat vast goed.
Daarmee ook een nieuw getal voor die stip te zien en dat is zooo fijn en motiverend om te zien! Vandaag net als gister wel gewandeld maar het wederom even bij 5 km gehouden. Weet inmiddels wel zeker dat ik ook graag een crosstrainer wil maar dat zal ergens over een maand of eind feb/begin maart beter uitkomen dus nog even geduld.

Ben benieuwd hoe 'gek' (en koud) dat gaat zijn in een tent.
zit ik op het paard ingepakt als een Eskimo, trainen ze in een shirtje 

Roosch schreef:Oef. Heel beroerd geslapen, het moet allemaal uit mijn tenen komen vandaag.![]()
Eten wel gepland vandaag. Kijken of ik mijn doelstellingen qua Foxy geregeld krijg of dat ik een dutje doe bovenop haar..

Had sowieso al bewust een rustig dagje ingepland en dat komt nu wel goed uit. Voel de spierpijn ook al op komen
. Vanochtend ff klein rondje gewandeld, en vanavond nog even wat grondwerk met mijn paard denk ik. Stalgenoot heeft mijn stal al gemest dus zelfs dat hoeft niet. 
mijn eetschema van vandaag bekeken/gemaakt.