Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

Netjes herpakt, ik had vrijdag een mwah dag en gister een slechte. Eerst naar een verjaardag geweest en toen vriendinnen hier met wijn en hapjes. Vandaag gaat tot nu toe goed gelukkig.
Mooi lijstje hoor. Misschien nog een extra stuk fruit ergens toevoegen als tussendoortje? (

(hele appel gevuld met kaneel & suiker de oven in met daarrond een velletje bladerdeeg. Was heel lekker, en niet per sé heel ongezond als dessert)
), ik heb namelijk een hometrainer voor m'n computer gezet. Ik kan dus werken en fietsen tegelijk, win-win

was druk op werk dus kon pas om 4.30 eten..
, stamppot boerenkool met een rookworst
Zou het dan ook fijn vinden als ik weer mee mag praten met jullie! Doel: -15 kilo. Aangekomen door vooral covid en samenwonen
, maar de knop is inmiddels weer om!
Ik eet ook echt uit verveling! Wat Kiwi zegt is heel herkenbaar. Op kantoor mogen wij niet achter ons bureau eten, dus voor alles moet je dan naar de pantry. Hier thuis kan ik altijd en alles eten wat ik wil! Hopelijk voel je je vandaag weer een stukje beter!
Die couscous klinkt lekker!
Blijkbaar had ik me al even niet meer gewogen, geen idee waarom ik dacht meer te wegen. Het zou me verbazen mocht ik omwille van corona afgevallen zijn, maar who knows. Gisteren was een prima dag (even vergeten wat ik allemaal gegeten heb). In onderstaand lijstje merk ik wel dat ik één tussendoor beter had kunnen vervangen door een stuk fruit, noten en/of yoghurt maar nu ik het neergeschreven heb vind ik de hoeveelheden niet gek veel, dus kwa kcal zal het uiteindelijk wel meevallen.

. Thanks voor je tip! Ik probeer mezelf zo'n 2 keer per week echt iets 'lekkers/minder gezonds' (bijv chips of chocolade oid) te gunnen. Zo ook de B&J van dinsdag
Het werkt voor mij het best om dit in te kaderen, anders eet ik elke dag chips of chocolade omdat ik denk dat het kan en dan is het hek snel van de dam haha.
) + cappuccino (340)idylle schreef:Ik wil me ook graag melden![]()
Ik heb altijd ondergewicht gehad van 5 kilo. Gestopt met roken en toen corona en nu is m'n BMI nog net in het groen. Ik ben in die tijd 13 kilo aangekomen. Ik wil er minimaal 3 kilo af, maar het liefste tussen de 3 en de 8 kilo. Ik merk namelijk dat ik er 'last' van heb. Ik woog altijd 43 - 45 kilo (ben maar klein) en nu dus 58 kilo, ik wil naar de 50 kilo,daarbij voel ik mij het prettigste
Hoeveel calorieën probeer je ongeveer te eten op een dag? Wel netjes dat je altijd je stappen haalt! Hoe bevalt Hello Fresh? Ik hoor wel eens dat de recepten redelijk calorierijk zijn, dat laat me wat twijfelen.
Wanneer eindigt je quarantaine?idylle schreef:Hier mijn eerste lijstje:
O: bakje koffie met melk en 1 mini suikerklontje
L: eigengemaakte champignonsoep, sneetje brood met lurpak besmeerd en kaasgrillworst, kopje thee met 1 mini suikerklontje
A; Zuurkool met gebakken spekjes een stukje rookworst
T; koffie met melk en 1 mini suikerklontje, later op de avond nog een toetje van 200 Gr skyr
ik gebruikt my fitness pall en die heeft dit voor me uitgerekend.
) en met minimale beweging (ik heb een zittend beroep en wandelde enkel 1/2 u per dag de laatste weken). Vanaf morgen ga ik weer 3 keer per week crossfitten (verbrand dan zo'n 400-500 kcal per uur) dus hopelijk helpt dat.
. Vanaf morgen weer volop crossfitten 3 keer per week. Hopelijk zorgt dat voor een beetje extra.